1105 Reacties

5 dagen geleden

Hebben jullie ook wat meer last van krampjes nu? Ik heb de laatste dagen best wel wat last ervan, soort trekkend gevoel ook. En idd ook best wel last van afscheiding met name als ik een drukke dag heb.

5 dagen geleden

Reactie op 90sbaby

Misschien een tip. Ik had ook een I10 en kocht een (tweedehands) Bugaboo F ...
Ooooh kijk!!! Daar kan ik wat mee!! De fox 3 is zelfs onder de 1000 euro 😂😅😅😅 Joolz zou ook compacte hebben

5 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ooooh kijk!!! Daar kan ik wat mee!! De fox 3 is zelfs onder de 1000 euro ...
Ja precies, scheelt toch weer (en persoonlijk vind ik de fox 3 ook mooier dan de 5. Oogt wat minder lomp) Joolz heeft de Joolz Hub.

5 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Welke en waar? Misschien heeft iemand er wat aan. Ivm het rijden van een ...
We zijn voor de Nuna Demi Next gegaan. Vanwege de vele mogelijkheden, maar ook omdat het wel hoog is. Bij veel kinderwagens hdden we het gevoel erg voorover te moeten bukken, terwijl ik zelf maar 165 cm ben. Bij de Babypark is ie nu iets €808,90 de normale prijs is €1149,00

5 dagen geleden

Ik had net zoveel buikkrampen op de wc holy moly en toen het was gedaan was ik gewoon opgelucht. Schrok me wel dood maar geen bloed verlies dus ik denk dat het de obstipatie is..

5 dagen geleden

Reactie op 90sbaby

Ja precies, scheelt toch weer (en persoonlijk vind ik de fox 3 ook mooier d ...
Dankjewel! 🙏🏼 k wil kinderwagen echt in een winkel bekijken. Wordt waarschijnlijk januari of iets. Maar deze neem ik zeker mee als optie! Collega’s zeggen al dat ik gewoon grotere auto moet kopen 😂😂😂😂 Maar ik ben eigenwijs en wil vooral de ritjes binnen de stad mijne houden.

5 dagen geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Ik had net zoveel buikkrampen op de wc holy moly en toen het was gedaan was ...
Jaaa darmen kunnen goed van slag zijn. Ik had gisteren ook aardig buikpijn. Eerder aan de dunne steeds maar ja ook spastische darmen. Merk wel dat ik vandaag minder opgeblazen ben

5 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Jaaa darmen kunnen goed van slag zijn. Ik had gisteren ook aardig buikpijn ...
Ja ik dacht van "dit is foute boel" ik werd misselijk van de pijn en daarna toen het gebeurt was, waren alle krampen helemaal weg.. voelde wel echt krampen bij me baarmoeder maar weet dat als je moet alles samen gaan knijpen 🤧

5 dagen geleden

Wij zijn gaan kijken voor een kinderwagen en komen op de dubatti one e5 uit. Deze voelt echt stevig en door de luchtwielen het meest geschikt voor offroad (wij wonen landelijk met paarden aan huis). Is nu ook in de aanbieding met Black friday dus deze week even bestellen. Komende week bloed prikken voor de nipt test. Wij gaan voor de uitgebreide nipt test, ben wel benieuwd naar wat de rest doet

5 dagen geleden

Wat leuk dat jullie spullen aan het shoppen zijn! Ik durf het nog niet aan, wat als het straks toch misgaat en dan word ik geconfronteerd door die spullen 🥺

5 dagen geleden

En ik laat morgen bloed prikken. Nipt zonder nevenbevindingen. Veel getwijfeld. Maar ik vind de kans (17%) dat een gevonden afwijking bij je baby zit te laag terwijl ik dan wel weken in de stress zou zitten wachten op die uitsluiting. Heb dus uiteindelijk gekozen voor de optie die ons de meeste rust kan geven.

5 dagen geleden

Reactie op Pelikaantje

Wat leuk dat jullie spullen aan het shoppen zijn! Ik durf het nog niet aan, ...
Daar denk ik ook veel aan, maar anderzijds: black Friday kan echt veel geld besparen en de meeste spullen kun je vaak geruime tijd terug sturen.. sowieso binnen de tijd (voor ons) van de verwachtte uitslag van de nipt.. probeer er maar zo nuchter mogelijk over te denken

5 dagen geleden

Reactie op Pelikaantje

Zo sta ik er ook nog in! Daarnaast half januari 6 weken verbouwing om o.a. een baby kamer überhaupt mogelijk te maken dus dat houdt me ook nog tegen. Kan moeilijk al die dingen in het stof laten staan 🤷🏼‍♀️

5 dagen geleden

Reactie op Pelikaantje

Ik heb ook nog niks gehaald hoor. Durf niet. Ga pas dingen halen in januari als alles goed gaat

5 dagen geleden

Reactie op Pelikaantje

Even heel cru zeggen dit, maar het kan zo lang goed gaan, en dan met 36 weken fout lopen. Ik heb al 4 jaar ( de tijd dat we bezig waren voor een eerste ) telkens iets kleins gehaald. En dat maakt dat we nu alleen nog maar Luiers en een autostoel nodig zijn . Dat geeft opzich ook veel rust / financieel voordeel. Dus als je een deal kunt vinden met blackfriday nu. Zou ik het persoonlijk niet laten schieten, retour of verkoop kan altijd nog. X

5 dagen geleden

Reactie op Ellebel23

Even heel cru zeggen dit, maar het kan zo lang goed gaan, en dan met 36 wek ...
Dat is een goeie manier om ernaar te kijken!

5 dagen geleden

Reactie op C.1.2.3

Daar denk ik ook veel aan, maar anderzijds: black Friday kan echt veel geld ...
Ja dat is ook zo. Morgen termijnecho, misschien daarna in ieder geval even kijken wat er voor deals zijn 😊

5 dagen geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Ja ik dacht van "dit is foute boel" ik werd misselijk van de pijn en daarna ...
Ik heb dat ook steeds, veel krampen maar dan blijkt het toch van mijn darmen te zijn. Sinds de miskramen ligt het gewoon onder een vergrootglas en kan ik krampen tussen baarmoeder en darmen bijna niet meer onderscheiden nu. Dus bij jou ook niet gek na die miskramen

5 dagen geleden

Wij hebben ook nog niets gehaald. Deels vanuit praktisch / geheimhouding, de schoonouders weten nog van niets en die wonen 400m van ons (ideaal als oppas straks), maar helpen ons ook geregeld in de tuin. Dus alles wat wijst op zwangerschap moeten we nog een week of 3 verborgen houden. Kinderwagen willen we in de winkel bekijken, mijn partner is ruim 1,90m en ik ben blijven steken op 1,65m. Dus even kijken voor iets wat voor ons beiden fijn is.

5 dagen geleden

Reactie op Frunmeltje

Wij hebben ook nog niets gehaald. Deels vanuit praktisch / geheimhouding, d ...
Haha mijn schoonouders en wij hebben zelfde schoonmaakster dus inderdaad eerst ook alles wat verwees naar een zwangerschap steeds opbergeren als zij kwam 😅🤪 Nu is het bekend. Dus dat scheelt. Kinderwagen wil ik inderdaad ook gewoon in een winkel uitproberen maar alvast oriëntateren vind ik wel fijn. Wil liefst winkel met zo een baan om te proberen. Ik woon in Almere en geloof dat we nu alleen nog maar een kleine prenatal hier hebben