387 Reacties

11 dagen geleden

Hebben jullie bepaalde symptomen last?!

11 dagen geleden

Hi meiden! Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst een test gedaan en deze was positief. Ben voor nu 17 juni uitgerekend. Voordat ik de test deed had ik veel hoofdpijn en ‘s nachts ineens slecht slapen. Nu heb ik alleen last van een wat opgeblazen buik, verder geen symptomen. Dat maakt het allemaal wel extra spannend. Denk dat je pas gerustgesteld wordt zodra de eerste echo geweest is.

11 dagen geleden

Hi meiden, dit is een goede oploop toch? Testen zijn van 11,12 en 14 dpo

11 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Hebben jullie bepaalde symptomen last?!
Ik heb (nog) nergens last van. Alleen gevoeligere, vollere borsten, maar niet echt last van

11 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Hebben jullie bepaalde symptomen last?!
Los van een beetje een opgezette buik, verder nog geen symptomen. Misschien komt dat over 1 a 2 weken ook pas?

11 dagen geleden

Goh dames ik heb nou toch iets geks ( hoop dat hier wat zorg achtergronden zitten ) Ik ben net de gordijnen aan het openen en ik sta ergens op, prik me zelf in mijn voet ( ik dacht eerst een steentje of iets. We zijn aan het verbouwen) Maar kijk ik, zie ik een naald liggen van mijn eigen prikpen van de hormonen van de iui. Ik zou niet weten hoe, maar ik denk dat een van de katten er een gevonden heeft en weg getikt. Ik heb de prikplek ( klein, niet diep) laten bloeden en alcohol doekje er over gedaan. Is dit erg met een eigen naald? Of maak ik me nu onnodig zorgen ?

11 dagen geleden

Reactie op San-1994

Hi meiden, dit is een goede oploop toch? Testen zijn van 11,12 en 14 dpo
Dat ziet er een hele mooie oploop uit! 🥰🥰

11 dagen geleden

Reactie op Miamam

Dat ziet er een hele mooie oploop uit! 🥰🥰
Dat is fijn om te horen 😁

11 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Hebben jullie bepaalde symptomen last?!
Vrijwel niks hier, ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Alleen wat gevoeligere borsten (beetje spierpijn idee) en veel wakker 's nachts. Ergens maakt het onzeker dat ik nergens last van heb, aan de andere kant ook fijn natuurlijk!

11 dagen geleden

Reactie op Ellebel23

Goh dames ik heb nou toch iets geks ( hoop dat hier wat zorg achtergronden ...
Ik ben verpleegkundige. Met een eigen naald zou ik mij niet te veel zorgen maken. Weet alleen niet of je echt zeker weet dat je kat er aan heeft gezeten met mijn bek? Maar je hebt het al goed aangepakt, uit laten bloeden is daarbij het belangrijkste. Als je het niet vertrouwd kan je altijd nog even je verloskundige bellen

11 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Hebben jullie bepaalde symptomen last?!
Maagzuur, maar komt wellicht door de progesteron die ik gebruik? Heb dit nooit zo eerder gehad. Verder mega hoge hartslag voor mijn doen. En pijnlijke borsten. Misselijkheid en vermoeidheid komt bij mij vaak pas na week 5

11 dagen geleden

Ik merk dat mijn symptomen enorm fluctueren. Soms erg vermoeid en van die misselijk/maar eigenlijk honger aanvallen en kramp onderin m’n buik. Maar vandaag voel ik bijna niks en heb ik veel energie. Ik schiet dan gelijk in de angst voor een miskraam. Had gister voor het slapengaan wat slijm in m’n ondergoed, hele nacht liggen malen en googelen of dat ook iets kon betekenen. Hoe houden jullie de angst in bedwang?

11 dagen geleden

Ik ben vooral moeier dan normaal. Andere klachten komen ook door de progesteron die ik vanuit ivf traject heb. Dus heb al ruim anderhalve week gevoelige borsten, en heb me tot gisteren voorgehouden dat dat door de capsules kwam 🤣

11 dagen geleden

Heeft iemand al een uitslag van de HCG bloed waardes? Mijne was op 4,3 dagen 280 is dag goed?

11 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik ben verpleegkundige. Met een eigen naald zou ik mij niet te veel zorgen ...
Dat weet ik niet 100% zeker. Ik vind het al gek dat ze er überhaupt een hebben kunnen vinden. Het is maar een klein prikwondje. En de katten krabben me perongeluk wel eens vaker. Dus daar ben ik niet heel bang voor. Dank voor de reactie !

11 dagen geleden

Reactie op Sab33baby1

Ik merk dat mijn symptomen enorm fluctueren. Soms erg vermoeid en van die m ...
Dit herken ik wel van mijn andere zwangerschappen hoor. Dat vooral de eerste 2 weken symptomen echt kunnen komen en gaan. En met de angst omgaan, geen tips 😅 na 4 miskramen echt 0 vertrouwen. Probeer wel elke dag te herhalen tegen mezelf. Het gaat goedkomen ❤️

11 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Heeft iemand al een uitslag van de HCG bloed waardes? Mijne was op 4,3 dage ...
Ik heb gisteren (4+2) 415☺️

11 dagen geleden

Reactie op MK-89

Dit herken ik wel van mijn andere zwangerschappen hoor. Dat vooral de eerst ...
Jep!!! Symptomen of niet. Oplopende testen of niet er is eigenlijk niets wat echt duidelijkheid geeft of het wel/niet goed gaat. Heb vertrouwen en probeer vooral niet te veel in de stress te schieten is enige wat je kunt 🤷🏼‍♀️ Ondertussen vind ik het ook doodeng dat ik me vrij normaal voel hoor 🤪🤪🤪 Maar ja…. 31ste de echo dan gaan we het wel zien

11 dagen geleden

Oef ja het is echt doodeng allemaal. Toch maar het hoofd koel proberen te houden. Als het een miskraam wordt dan heeft het nooit een kans gehad. Maar we gaan er vanuit dat alles goedkomt. Geduldig afwachten tot de echo, en er maar proberen niet teveel mee bezig te zijn (heel lastig) Ik hoop stiekem dat de symptomen wat meer aanwezig zullen zijn, ze zijn niet prettig maar geven je wel het gevoel dat je in ieder geval zwanger bent😬

11 dagen geleden

Reactie op Sab33baby1

Oef ja het is echt doodeng allemaal. Toch maar het hoofd koel proberen te h ...
Haha nou dat gevoel heb ik dus ook precies 😂😂😂😂 Hoewel nu ik niet extreem moe ben het ook makkelijker is om afleiding te vinden en leuke dingen te doen 🤭☺️