390 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op anoniempje77

18 juni uitgerekend. Meer dan 2 jaar bezig geweest en nu zwanger van de ee ...
Ooooh wat leuk!!!! Fijn dat het nu gelukt is zwanger te worden. En leuk dat je je man kan verrassen 🥰🥰 Hoofdpijn is ook van progesteron dus opzich geen verkeerd teken 😂 Ik kreeg vorige x te horen dat ik daarvoor best paracetamol mocht slikken

10 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ooooh wat leuk!!!! Fijn dat het nu gelukt is zwanger te worden. En leuk dat ...
Ja ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren... icsi heeft elke ronde 20% slagingskans dus we gingen er eigenlijk niet vanuit dat het ook gelijk zou lukken. Hadden ook alleen afgesproken dat als het niet goed zou gaan dat we dan wat zouden zeggen 🙈 Ja ik heb utrogestan tabletten die ook veel bijwerkingen geven... Zonder paracetamol kwam ik gisteren en vandaag m'n bed niet uit 🙈 maar bedankt voor de tip :)

10 dagen geleden

Reactie op runningmom

Ik sluit me ook aan 🥰😍. 19e uitgerekend als het goed mag gaan. NOD is pas ...
Oaah ik ook 19 juni! Gefeliciteerd!

10 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal, ik sluit me aan bij deze groep. Bij 3 weken en 3 dagen een positieve test! Maar wat duurt het wachten naar de eerste echo lang!

10 dagen geleden

Reactie op MK-89

Zijn vaginale capsules.. behalve de troep die het geeft eigenlijk nergens l ...
Ja mijn vorige miskraam was echt heel snel al met rood bloedverlies… nu al sinds gisteravond dus zo. Niet altijd met afvegen. Zenuwslopend😮‍💨

10 dagen geleden

Gefeliciteeeerd ladies !! Ik heb vandaag mijn ALLER-eerste-positieve zwangerschapstest gehad in 2 jaar tijd. Volgens de telling van de app, zou de uitgerekende datum 22 juni zijn. 🥰 Zo gek… we zouden gaan starten met IUI traject, en nu gewoon een positieve test in handen. Het blijft nog onwerkelijk totdat we de echo krijgen

10 dagen geleden

Reactie op anoniempje77

Ja ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren... icsi heeft elke ronde 20% ...
Aaah wat fijn dan dat het gelukt is!!! Ik stond mei ook aan de start van fertiliteit traject maar toen spontaan zwanger geweest 🤭 helaas niet goed gegaan maar wel bijzonder hoe soms die dingen lopen. En nu dus wederom zonder hulp!

10 dagen geleden

Reactie op Lisa199555

Ja mijn vorige miskraam was echt heel snel al met rood bloedverlies… nu al ...
Oh de app heeft de reactie onder het verkeerde bericht gezet…

10 dagen geleden

Hey allemaal! Ik sluit ook aan 🥰. Afgelopen dinsdag (11DPO) erachter gekomen dat ik zwanger ben 😍. Ik verwacht nu 4+1 te zijn en ik verwacht dat ik op 20 juni uitgerekend ben! Ik heb het zelf uitgerekend dus ik hoop dat het klopt haha. We zouden de volgende ronde starten met Letrozol vanwege mijn onregelmatige en lange cyclussen maar dat is gelukkig niet nodig geweest 🥹. We hebben november de 1e echo gepland staan ❤️

10 dagen geleden

Hier ook zwanger na eerste terugplaatsing na icsi. Bij ons zeiden ze overigens 30% kans. Maar had er ook nog geen rekening mee gehouden dat het zou lukken 🤣 Nu vooral last van hoofdpijn, moeheid en gevoelige borsten. Maar dat is ook bijwerking van de utrogestan…

10 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! 3 weken en 6 dagen vandaag! Uitgerekende datum 22 juni. Ik durf nog niet heel blij te zijn. In augustus een miskraam gehad op 4 weken 6 dagen. Eerst maar eens de eerste echo halen.

10 dagen geleden

Reactie op Frunmeltje

Hier ook zwanger na eerste terugplaatsing na icsi. Bij ons zeiden ze overig ...
Ah wat fijn! Ik heb endometriose dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Geen idee eigenlijk 🙈🤣 Haha nee daar ga je niet gelijk vanuit 🙈 Ja de utrogestan gaf al voor de terugplaatsing zwangerschapsklachten 🙈🤣

10 dagen geleden

Ik sluit ook aan! Vandaag 4+1, uitgerekend op 21 juni volgens eigen berekening. Zo spannend allemaal! Wat bij ons echt zo bizar was is dat we het al 18 maanden probeerden voor het krijgen van een kindje. Omdat het zo lang duurde zouden we gaan beginnen met IUI en hormoonstimulatie. Afgelopen week in het ziekenhuis geweest, de medicijnen opgehaald, prik les gekregen en toen was het wachten op mijn menstruatie welke binnen 2 dagen zou moeten beginnen. Maar die menstruatie kwam maar niet🥹 Dus toen maar een test gedaan en zwanger! Zo ongelofelijk bizar. Had de hoop om natuurlijk zwanger te worden eigenlijk al opgegeven en dan gebeurd zoiets❤️❤️❤️

10 dagen geleden

Wat voor symptomen hebben jullie so far? Ik ben vooral echt extreem moe, ik slaap elke avond al om 21.00. En gevoelige borsten, witte afscheiding, soms wat steekjes in mn buik.

10 dagen geleden

Reactie op BHW

Wat voor symptomen hebben jullie so far? Ik ben vooral echt extreem moe, ik ...
Hier vooral heel moe en heel moody… soms steekjes in mn vagina en borsten

10 dagen geleden

Reactie op BHW

Ik sluit ook aan! Vandaag 4+1, uitgerekend op 21 juni volgens eigen bereken ...
Oh dat hoor je wel vaker. Omdat je dan minder gestresst bent, de druk er een beetje af is. Heel fijn om dit te lezen! Heel erg gefeliciteerd. Hier ook al enkele maanden aan het proberen. Ben sinds begin september in ziekteverlof wegens burn-out en nu plots ook raak! Denk omdat mijn lichaam aan het ontstressen is 🥰

10 dagen geleden

Reactie op Miamam

Oh dat hoor je wel vaker. Omdat je dan minder gestresst bent, de druk er ee ...
Ja misschien wel inderdaad! Vind het nog steeds echt zo ontzettend bizar. Kan het bijna niet geloven. Dankjewel❤️ Jij ook ontzettend gefeliciteerd! Misschien had jouw lichaam inderdaad ook net ff dat zetje nodig. Zijn je burn out klachten ook wat minder geworden inmiddels en kun je genieten van je zwangerschap?🥰

10 dagen geleden

Hoi andere mama’s, Ik sluit me aan. Gister al een test die was heel licht, vanmorgen deze 2. Zwanger van ons 2e kindje volgens mn 2 apps Flo & Premom zou ik 18/19 juni uitgerekend zijn. Ik vind het zoo spannend allemaal weer

10 dagen geleden

Ik sluit ook aan! Vandaag ben ik 4+2, uitgerekend op 21 juni 2025 🍀🤍 Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje. Ons zoontje is van oktober 2023. Bij onze eerste was het gelijk raak, daarvoor wel een onverwachtse miskraam gehad. Het heeft nu ongeveer 4 maanden geduurd. Ik vind het heel spannend en ik hoop dat we in juni 2025 een gezond kindje mogen verwelkomen.

10 dagen geleden

Reactie op BHW

Ik sluit ook aan! Vandaag 4+1, uitgerekend op 21 juni volgens eigen bereken ...
Gefeliciteerd 🥰🥰🥰🥰 Zo mooi!!! Ik had in mei het zelfde toen intake voor fertilliteit. Ik heb endometriose en wilde toch nog even kijken. En was dag 25 van mijn cyclus moest die dag ongesteld worden. En toen zag ze het vruchtje nog in mijn eileider 😍 Helaas heeft die het niet gered. Maar nu de derde cyclus er na wederom natuurlijk zwanger. Beide keren bevrucht wanneer we het niet meer verwachte. Ik hoop enorm voor jou dat dit het wondertje is dat jullie in juni in de armen mag sluiten!! 🥰🥰