392 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op muntcitroen

Hier ook 16 juni, wel volgens mijn eigen berekeningen. Jouw eerste kindje? ...
Gefeliciteerd 💖 het is ons eerste kindje inderdaad.

9 dagen geleden

Vandaag 4+5 en dan eindelijk het ziekenhuis mogen bellen (icsi traject) en 31 okt de eerste echo :) Vandaag wat stress omdat ik buikpijn/steekjes heb en een klein beetje bruin bloedverlies maar dat was niet zo erg zei het ziekenhuis :)

9 dagen geleden

Reactie op Mariebrown

Goedemorgen! Volgens de berekeningen nu ben ik 16 juni uitgerekend. Sinds v ...
Leuk!! Hier ook 16 juni uitgerekend

9 dagen geleden

Reactie op Dotjeziel

Leuk!! Hier ook 16 juni uitgerekend
Ik ook 16 juni!

9 dagen geleden

Reactie op muntcitroen

Hier ook 16 juni, wel volgens mijn eigen berekeningen. Jouw eerste kindje? ...
Hey hoi, Ik heb het ook al 2 dagen.... af en toe een krampjes. Lijkt wat op menstruatiepijn. Wat ik lees hebben meerdere mensen dit soms. Maar het maakt je wel iets onzeker... Voorlopig ook 16 juni uitgerekend.

9 dagen geleden

20 juni uitgerekend! Heb het gevoel dat ik veel langer zwanger ben🙈 m’n borsten zijn echt gegroeid en ik had vorige week dinsdag al positief getest. VK zegt dat t gewoon klopt dat ik 20 juni ben uitgerekend…

8 dagen geleden

Reactie op anoniempje77

Vandaag 4+5 en dan eindelijk het ziekenhuis mogen bellen (icsi traject) en ...
Precies hetzelfde hier. Vandaag 5 weken ook ICSI en 31 oktober eerste echo 🥺🤰

8 dagen geleden

Reactie op Nisrine1993

20 juni uitgerekend! Heb het gevoel dat ik veel langer zwanger ben🙈 m’n bo ...
Ik weet ook sinds vorige week dinsdag dat ik zwanger ben. Ik heb zelf de 20ste uitgerekend. Maar als ik dit zie kan ik morgen prima weer een weken test doen? Ik wil ook de 2-3 zien staan 🥹

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ik weet ook sinds vorige week dinsdag dat ik zwanger ben. Ik heb zelf de 20 ...
Ja snap ik! Ik kon t niet laten.. jammer dat die dingen zo duur zijn 🤣

8 dagen geleden

Reactie op Nisrine1993

Ja snap ik! Ik kon t niet laten.. jammer dat die dingen zo duur zijn 🤣
Ja echt bizar.. ik koop hierna gwn nog 1x zo'n dubbele verpakking. En dan heb ik alle weken gezien en is het prima 🫣

8 dagen geleden

Ik sluit ook aan, precies 5 weken vandaag en 16 juni uitgerekend van ons eerste kindje 🥰

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ja echt bizar.. ik koop hierna gwn nog 1x zo'n dubbele verpakking. En dan h ...
Haha herkenbaar

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ja echt bizar.. ik koop hierna gwn nog 1x zo'n dubbele verpakking. En dan h ...
Hahaha die had ik vorige zwangerschap gekocht en had er nog 1 liggen was zo blij dat ik die nog had 🤪🤪🤪 Eergisteren nog 1 x een normale test gedaan en die was 💥 knal dus ik geloof het nu wel 🥰 Helaas uit ervaring weet ik dat door blijven testen of onzekerheid kan geven maar ook schijnveiligheid

8 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Hahaha die had ik vorige zwangerschap gekocht en had er nog 1 liggen was zo ...
Ik heb dus helemaal niet meer getest na de 1-2 weken. Heb dus ook geen knal test gezien. Merk dat ik daar onzeker over word. Dus toch naar testjes halen 😇

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ik heb dus helemaal niet meer getest na de 1-2 weken. Heb dus ook geen knal ...
Haha ik heb getest omdat ik me totaal niet zwanger voelde 🙈😂 Vandaag wel weer wat kwaaltjes 🙃 Voelt minder prettig maar wel fijn om te weten dat er wat gebeurt ofzo? 🤷🏼‍♀️

8 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Haha ik heb getest omdat ik me totaal niet zwanger voelde 🙈😂 Vandaag wel ...
Ik voel mij ook niet heel erg zwanger. Maar weet ook niet hoe dat zou moeten voelen haha. Dit is de 1e keer. Toch maar die testen dan he

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ik voel mij ook niet heel erg zwanger. Maar weet ook niet hoe dat zou moete ...
Aaah ja.. ik was mei ook zwanger en dat was echt verschrikkelijk eigenlijk 🙈 Vanaf bevruchting tot aan miskraam zoooo veel Klachten enorm moe veel pijn in mijn buik vanaf week 4 mega misselijk en geen energie iets gezonds te maken. Echt pfffff En nu eigenlijk meestal veel energie weinig pijntjes 🙃 Dus na de vorige x is dit echt bizar makkelijk! Enne beide beteken niet iets goeds of slechts.

8 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Aaah ja.. ik was mei ook zwanger en dat was echt verschrikkelijk eigenlijk ...
Ik heb alleen dat als ik niet op tijd eet dat ik licht in mijn hoofd word. O en ik heb toch zo'n dorst!

8 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ik heb dus helemaal niet meer getest na de 1-2 weken. Heb dus ook geen knal ...
Had ook hetzelfde gevoel, wel nog 2x getest daarna. En vanmorgen nog voor de laatste keer. Heb ook eigenijk nog nergens last van, dus wilde ook graag die 'knaltest' in handen hebben en die kreeg ik vanmorgen! Ben vandaag precies 5 weken 🥰 dus nu geloof ik het ook wel en wil ik heel graag op m'n lichaam vertrouwen 😊

8 dagen geleden

Reactie op xNanet

Had ook hetzelfde gevoel, wel nog 2x getest daarna. En vanmorgen nog voor d ...
Welke test heb jij gekocht voor de knaltest?