227 Reacties

Reactie op TripleMash

Mn man wil het pas na de eerste echo aan naasten vertellen, ik vind dat ech ...
Hier ook… maar dan willen we dat alle 2 Alleen er is nog twijfel wannee/hoe snel we het gaan vertellen Zodra er een goeie echo is zou ik het willen delen. Zodat ik m’n mond niet meer hoef te houden🤣 aangezien ik daar slecht in ben! En.. stel dat je we gaan er hopelijk niet van uit.. maar stel je verlies het. Dan kan je dat ook meteen delen en steun in krijgen

17 uur geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Hier ook… maar dan willen we dat alle 2 Alleen er is nog twijfel wannee/h ...
Nou. Precies dat laatste ook! Heb m'n twee beste vriendinnen het daarom ook meteen verteld. Had manlief maar mee te dealen😂

17 uur geleden

Reactie op TripleMash

Nou. Precies dat laatste ook! Heb m'n twee beste vriendinnen het daarom ook ...
Dat zou ik ook wel willen maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om het mijn vriendinnen eerder te vertellen dan mijn moeder (moederskindje😂) dus na de 1e echo en het is goed gaan we het de ouders vertellen. En na de termijn echo de rest

16 uur geleden

Haihai! Hier 26 juni (vooralsnog dan haha), in verwachting van ons 2e kindje. Wat is dit toch spannend!! Ik heb af en toe echt wel een trekkend gevoel, niet echt pijn, aan m'n lies. Zal wel een beetje vroeg zijn voor bandenpijn... Ik hoop zo dat het goed mag gaan, we hebben 2 jaar terug een miskraam doorstaan en dat zit nog altijd in mijn achterhoofd.. We zullen afwachten voor nu, ik mag 13 nov voor het eerst naar de verloskundige.

9 uur geleden

Reactie op tVrouwke1213

Haihai! Hier 26 juni (vooralsnog dan haha), in verwachting van ons 2e kin ...
Het is goed mogelijk dat het wel bandenpijn is hoor! Google maar eens naar “bandenpijn vroeg in de zwangerschap”. Komt heel veel voor!

8 uur geleden

Afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben en toen had ik dus ook echt wel kwaaltjes/klachten. Maar nu bijna niet meer.. maak ik me toch zorgen en zou bijna opnieuw weer een test willen doen voor m’n eigen gemoedsrust. Vind het zo’n mindfuck. Zijn er meer van jullie zonder klachten?

8 uur geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Haha ha! Het voor je houden Alleen je wederhelft weet het en jij en meer n ...
Wat leuk! Ook ons eerste kindje en uitgerekend op 23 juni. 🥰

8 uur geleden

Hey allemaal, 28 juni uitgerekend volgende beredenering maar dat is uitgaande van een langere cyclus. Hij is altijd max 32 dagen maar het verschilt zo erg dat het niet duidelijk is geweest wanneer ik ovuleerde😅 maar he, wel zwanger geraakt. Had het deze keer niet verwacht want mijn man was gewoon lekker ziek in die week🤭 Heb nu al vroeg symptomen van bandenpijn. Onderrug echt abnormaal. Mag al vroeg de bekkenfysio gaan bellen gaf de verloskundige als advies
Hi allemaal. Uitgerekend op 27 juni van ons eerste kindje! 🥰

7 uur geleden

Reactie op lautje22

Afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben en toen had ik dus ook echt we ...
Het kan heel constant zijn maar ook echt enorm wisselen, helemaal niet gek! Er bestaan zelfs vrouwen die nooit kwaaltjes hebben, het zegt dan ook totaal niks over hoe het gaat

7 uur geleden

Hier is het overgeven dan toch weer echt begonnen... ben benieuwd hoe heftig ik het deze keer ga ervaren😅

7 uur geleden

Reactie op BAMPatricia

Het kan heel constant zijn maar ook echt enorm wisselen, helemaal niet gek! ...
Ja eigenlijk mag ik ook alleen maar blij zijn dat ik weinig voel! Het kan zo om slaan schijnt. Maar vind het zo spannend omdat je zo vaak hoort dat het niet goed gaat.

7 uur geleden

Reactie op lautje22

Afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben en toen had ik dus ook echt we ...
Ik had ook een aantal dagen geleden meer ‘klachten’ dan nu.

7 uur geleden

Reactie op lautje22

Ja eigenlijk mag ik ook alleen maar blij zijn dat ik weinig voel! Het kan z ...
😘😘😘

7 uur geleden

Reactie op BAMPatricia

Hier is het overgeven dan toch weer echt begonnen... ben benieuwd hoe hefti ...
Ahh wat vervelend zeg! Hoe ver ben je?

7 uur geleden

Reactie op lautje22

Ahh wat vervelend zeg! Hoe ver ben je?
5 weken

7 uur geleden

Reactie op BAMPatricia

5 weken
Ahh hopelijk blijf je er niet te veel last van hebben!

7 uur geleden

Reactie op lautje22

Ahh hopelijk blijf je er niet te veel last van hebben!
Bij mijn 1e van begin tot eind (tijdens de weeën hing ik nog boven de wc) bij mijn 2e de 1e 3 maand...

7 uur geleden

Hier na 3 miskramen opnieuw zwanger voor ons eerste kindje. Erg spannend.. Volgens de apps uitgerekend op 27 juni. Spannend dames! ❤️

6 uur geleden

Reactie op lautje22

Afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben en toen had ik dus ook echt we ...
Hoi! Hier hetzelfde (nu 4+6). De eerste dagen merkte ik “heel veel” en nu is het dat ik weet dat ik zwanger ben 😅, maar is het allemaal minimaal.. maak me daar ook zorgen over, maar denk niet dat het hoeft en symptomen in het begin komen en gaan.