233 Reacties

8 uur geleden

Reactie op lautje22

Afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben en toen had ik dus ook echt we ...
Het is heel lastig, zolang de klachten er zijn vind ik het helemaal ‘prima’ maar ‘vervelend’. Zonder overwint onzekerheid het enorm.

8 uur geleden

Reactie op Nathalietje009

Het is heel lastig, zolang de klachten er zijn vind ik het helemaal ‘prima’ ...
Pff ja precies dit!!

8 uur geleden

Reactie op lautje22

Pff ja precies dit!!
Ja ik vind het ook wel echt heel spannend maar ik denk steeds: zolang ik niet bloed zal het wel goed zijn. Erom stressen is alleen maar slecht voor jou en de baby. Mijn echo is pas 12 november 🥺🙃

8 uur geleden

Reactie op NM92

Ja ik vind het ook wel echt heel spannend maar ik denk steeds: zolang ik ni ...
Ja daar probeer ik ook aan vast te houden! Soms toch een vlaag van misselijkheid deze ochtend. Dat geeft me stom genoeg ook gewoon wel vertrouwen haha. Ik ook de 13e pas eerste echo!

7 uur geleden

Hi dames, Oproepen voor WhatsAppgroepen zijn niet toegestaan op het forum. We hebben helaas al meerdere keren meegemaakt dat leden via dit soort groepen werden opgelicht, gestalkt of gepest. Plaats ook NOOIT je telefoonnummer op het openbare forum. Het forum is een openbare plek op het internet en iedereen, ook niet leden, kunnen dit dus terugvinden. Ik heb meerdere reacties weggehaald waar wel een telefoonnummer in staat, pas hier alsjeblieft heel erg mee op. Ik haal die reacties over de groepsapp weg. Liefs, Micky

7 uur geleden

Reactie op Micky | 24baby

Hi dames, Oproepen voor WhatsAppgroepen zijn niet toegestaan op het forum. ...
Oké excuses
Hi dames Vraagje over het. Foliumzuur slikken Ik ontbijt beetje laat Half 7 op en tegen 10:00/10:30. Ontbijt ik Dus dan neem ik pas het pilletje in .. is oké toch? Of kan het ook op een “nuchtere maag” 🌸

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Hi dames Vraagje over het. Foliumzuur slikken Ik ontbijt beetje laat H ...
Ik neem het samen met al mn andere medicijnen en supplementen op nuchtere maag. Maar ik gebruik ook omeprazol maagbeschermer

Reactie op GezelligeFlamingo511792

Ik neem het samen met al mn andere medicijnen en supplementen op nuchtere m ...
Ah oké oké 🌸

6 uur geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Hi dames Vraagje over het. Foliumzuur slikken Ik ontbijt beetje laat H ...
Volgens mij maakt het niks uit hoe laat je het inneemt. Over het algemeen wordt wel can vitamines gezegd dat ze beter worden opgenomen als je met met eten slikt. Dus maak je er niet te druk om :)

6 uur geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Hi dames Vraagje over het. Foliumzuur slikken Ik ontbijt beetje laat H ...
Ik neem het eigenlijk altijd ‘s avonds voor het naar bed gaan, nooit over na gedacht haha

5 uur geleden

Reactie op lautje22

Afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben en toen had ik dus ook echt we ...
Ik heb gister getest (3 dagen overtijd) en zwanger. Ik heb helemaal nergens last van. Bij mijn vorige zwangerschap (aug, 24 wat na 6 weken een miskraam werd) had ik echt pijnlijke borstel en met vlagen misselijkheid. Dat stapte direct met de miskraam dus als je nu een paar dagen geen last hebt hoeft dat niks te betekenen. Lekker van genieten

4 uur geleden

Reactie op Bloempje1127

Ik neem het eigenlijk altijd ‘s avonds voor het naar bed gaan, nooit over n ...
Ik ook hoor

3 uur geleden

Gefeliciteerd iedereen 🥳 afgelopen zondag had ik meerdere positieve tests! Jeetje wat staat je leven dan ineens op de kop, geweldig vooruitzicht ons 1e kindje. Waarschijnlijk 25 juni uitgerekend. 11 november heb ik de eerste echo!

één uur geleden

Ik weet inmiddels al bijna twee weken dat ik zwanger ben (een week geleden de eerste ‘officiële’ positieve test) en heb ook pas 12 november de eerste echo. De tijd gaat zooooo langzaam 😂 naar eigen berekening 25 juni uitgerekend en ben erg benieuwd of dat dit klopt!

één uur geleden

Ik ook 12 november eerste echo, lijkt echt nog een eeuwigheid verweg ....

één uur geleden

Hi, iemand met ervaring? Ben vandaag precies 5 weken. Super misselijk, buik rommelt enorm en licht bloedverlies. Miskraam? Of innesteling..

één uur geleden

Reactie op PrikkelendeSmaragd376949

Hi, iemand met ervaring? Ben vandaag precies 5 weken. Super misselijk, buik ...
Innesteling moet normaal gezien al een tijdje gebeurd zijn als je een positieve test hebt. Wat kan is dat je last hebt van je darmen door het hormoon progesteron, die zorgt nu vooral voor een opgeblazen gevoel. Of je baarmoeder die al begint te groeien, dat kan ook.

één uur geleden

Na een lang traject vrijdag na icsi eerste positieve test. Kan het eigenlijk nog niet geloven na 2 jaar. Volgens apps uitgerekend op 27 juni. 6 november de eerste echo in het ziekenhuis.

28 minuten geleden

Reactie op PrikkelendeSmaragd376949

Hi, iemand met ervaring? Ben vandaag precies 5 weken. Super misselijk, buik ...
In augustus heb ik een miskraam gehad. Ik kreeg ineens buikkrampen die steeds heftig werden en niet stopte. Vergelijkbaar met ongesteldheid maar dan steeds een tandje erger. Uiteindelijk in een avond een grote maandverband vol bloed en de dag erna een klompje in het toilet. Je kan niks doen om het te voorkomen. Ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat het echt van alles kan zijn. Dus maak je vooral nog geen zorgen. Bij veel bloedverlies kan je altijd de verloskundige even bellen.