185 Reacties

11 dagen geleden

Zwanger van mijn 3e kindje (als BAM) uitgerekend op 25 juni naar eigen berekening, allemaal weer zo spannend en leuk!

11 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Zwanger van mijn 3e kindje (als BAM) uitgerekend op 25 juni naar eigen bere ...
Wat leuk gefeliciteerd ,i Ik wens jou fijne zwangerschap toe. ben ook alleenstaande moeder alleen onbewust , hier ook 3e zwangerschap ,25ste uitgerekend

11 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Wat leuk gefeliciteerd ,i Ik wens jou fijne zwangerschap toe. ben ook allee ...
Dankjewel!🥰 jij ook!

11 dagen geleden

Hoihoi! Ik ben 27 jaar en zwanger van nr 4 🤗 wij hebben 3 jongens van 6(bijna 7), 5 en 2,5 jaar oud. Volgens mijn berekeningen ben ik 25 juni uitgerekend. Zo spannend weer 🥰

11 dagen geleden

Hi, Net drie positieve testen en zijn helemaal in extase. In verwachting van ons eerste kindje. Volgens de berekening ben ik 25 juni uitgerekend. Gefeliciteerd allemaal🩷🩵

11 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Zwanger van mijn 3e kindje (als BAM) uitgerekend op 25 juni naar eigen bere ...
Gefeliciteerd! En wat spannend een derde kindje!🥰 Ook al weet ik dat je er bewust voor gekozen hebt, toch veel respect naar jou toe om dit alleen te doen!❤️

11 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Wat zijn jullie symptomen
Buiten adem en snel warm, dat is het eigenlijk😬 Bij mijn eerste kwamen de echte symptomen (zoals misselijkheid en vermoeidheid) pas bij 5-6 weken.

11 dagen geleden

Reactie op MamaLuna2

Hoihoi! Ik ben 27 jaar en zwanger van nr 4 🤗 wij hebben 3 jongens van 6(b ...
Gefeliciteerd!🥳 Met 3 jongetjes heb je je handen wel vol denk ik!😂 wat spannend dat ze er nog een zusje of broertje bij krijgen❤️

11 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Gefeliciteerd! En wat spannend een derde kindje!🥰 Ook al weet ik dat je er ...
Lief dankjewel!

11 dagen geleden

Reactie op Kindjenummer1

Hi, Net drie positieve testen en zijn helemaal in extase. In verwachting va ...
Gefeliciteerd!!❤️ Het is echt heel spannend allemaal, vooral als het je eerste zwangerschap is! Ik zou zeggen geniet ervan want het gaat echt snel! (Alleen de dagen tot de eerste echo gaan wel ontzettend traag🫠😂)

11 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Gefeliciteerd!!❤️ Het is echt heel spannend allemaal, vooral als het je eer ...
Dankjewel🩷. Jaaaa dat duurt zeker lang. Deze avond duurt al heel lang hahaha. Maar heel spannend inderdaad🥰🥰

9 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Ik heb hiervoor 3 miskramen gehad, iedere keer rond de 5 weken. Ik heb een laag progesteron gehalte kwam ik achter door een test bij de orthomoleculair therapeut en gebruik sinds deze ronde dus progesteroncreme! Heel spannend dus nog even.

9 dagen geleden

Ik sluit hier graag ook aan. Ben uitgerekend voor 22 juni, maar ging bij m’n eerste een week overtijd. Ga me dus eerder daarop instellen ditmaal 😁

9 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik sluit hier graag ook aan. Ben uitgerekend voor 22 juni, maar ging bij m’ ...
Kan echt alle kanten op haha mijn 1e kwam met 41+3 mijn 2e met 39+6 dus ik ben benieuwd wat het dit keer word

9 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik sluit hier graag ook aan. Ben uitgerekend voor 22 juni, maar ging bij m’ ...
Nou ik hoorde constant rond mij van “oh bij je eerste ga je over tijd gaan hoor” dus ik was er ook echt van overtuigd dat ik niet vroeger dan 40 weken zou bevallen. Precies met 39 weken begonnen de weeën en met 39+1 bevallen🙃 Ben ook echt benieuwd hoe het met de tweede gaat zijn! Wat ik wel ook vaak hoor is dat de bevalling zelf veel sneller gaat na de eerste, ik hoop het van wel want opnieuw 24 uur zie ik echt niet zitten🥲😂

9 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Nou ik hoorde constant rond mij van “oh bij je eerste ga je over tijd gaan ...
Dit was bij mij wel zo! 1e 17 uur 2e 8 uur

8 dagen geleden

Ik had me vorige keer (mentaal) voorbereid op te vroeg bevallen, maar niet op een week overtijd gaan. Dat vond ik mentaal echt een lijdensweg. Die laatste twee weken waren slopend 😩. Ook ga ik denk ik ditmaal aan familie en vrienden vertellen dat ik voor eind juni/begin juli uitgerekend ben (ook al is het naar eigen berekening nu 22juni), zo word ik ook minder snel lastig gevallen met berichtjes en vragen.

8 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben uitgerekend op 23 juni ❤️ Gefeliciteerd allemaal 🥰 Het was meteen raak de eerste ronde voor t eerste kindje voor mijn vriend en ik, dus ook mijn eerste zwangerschap.. heel spannend en leuk tegelijkertijd. Fijn om een groepje te hebben met anderen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn! Ik heb momenteel alleen last van af en toe wat lichte krampjes rond mijn baarmoeder en een "aanwezig" gevoel daar.. hebben jullie dat ook?

8 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Dit was bij mij wel zo! 1e 17 uur 2e 8 uur
Ja dat is wel een stuk sneller! Hopelijk bij mij het zelfde in juni😁

8 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik had me vorige keer (mentaal) voorbereid op te vroeg bevallen, maar niet ...
Ik geef wel toe dat na 35 weken ik het ook wat lastiger begon te vinden en echt al aan het aftellen was. Ik kan me voorstellen als je nog een extra week overtijd gaat dat je er wel helemaal klaar mee was!😅 Omdat ik een week vroeger was bevallen had ik nog niet veel last van dat mensen vroegen of het al zover was maar idd als je zelf er zo lang op wacht en dan nog die extra berichtjes van andere haha, moest wel best irritant zijn geweest!