185 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op D2024

Hi allemaal! Ik ben uitgerekend op 23 juni ❤️ Gefeliciteerd allemaal 🥰 Het ...
Jaa, ik heb helemaal geen krampen nu (bij mijn eerste waren die echt wel aanwezig tot zeker week 9) maar ik denk misschien omdat alles al een keer uitgerekt is daar beneden ?🤣 Hoe dan ook, krampen zijn heel normaal! Dus maak je daar niet teveel zorgen over🤍 Wat ik wel heb is meer een drukkend gevoel, en soms steekjes wanneer ik mij strek.

8 dagen geleden

Hoi! Ik ben voor nu ergens uitgerekend eind juni? Tussen 18 en 26? Een beetje vaag maar; Ik dacht vorig weekend ergens ongesteld te moeten worden.. 2 keer getest vorige week. 1 test leek een héél licht streepje, andere test digitaal stond niet zwanger. Gewacht op ongesteld worden. Afgelopen donderdag en vrijdag beide 1 moment een klein beetje oud bloed in een inlegkruisje. Zet verder (nog) niet door. Dus ik dacht misschien late eisprong en dan innestelingsbloed? Gisteravond kon ik niet meer wachten en een test gedaan Manlief en ik dachten een licht plusje te zien. Vanmorgen opnieuw getest en een duidelijkere lijn. Ik blijf wat onzeker merk ik.. hebben 3 kids (8 jaar, 4 jaar, 9 maanden. Tussen de jongste 2 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij 1 eileider is weggehaald. Voor nu vooral rugpijn onderin mijn rug.. zou dit dan echt een 4e kindje betekenen?!

8 dagen geleden

Dit was de test vanmorgen

8 dagen geleden

Hi allemaal, Ik had gister op 11dpo een positieve test in handen! 😍 Dit was de 2e ronde voor een 2e kindje. Toch nog wel een beetje huiverig omdat ik voor m’n zoontje een miskraam heb gehad. Voor nu zou ik 28 juni uitgerekend zijn 🩵🩷 Gefeliciteerd allemaal! 🥰

8 dagen geleden

Ik ben volgens mijn berekeningen 27 juni uitgerekend. Vind het nog wel echt heel spannend en onwerkelijk. Rond welke periode bellen jullie de verloskundige voor een afspraak?

8 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Jaa, ik heb helemaal geen krampen nu (bij mijn eerste waren die echt wel aa ...
Dankjewel voor je reactie, toch fijn wat geruststelling dmv herkenning! Ben benieuwd naar wat de komende weken gaan brengen 😊

8 dagen geleden

Reactie op Monty89

Ik ben volgens mijn berekeningen 27 juni uitgerekend. Vind het nog wel echt ...
Ik heb me meteen op dezelfde dag als mijn eerste positieve test ingeschreven! Echo ook meteen ingepland, op 7 november :) zo lang nog

8 dagen geleden

Reactie op Anne04

Hoi! Ik ben voor nu ergens uitgerekend eind juni? Tussen 18 en 26? Een bee ...
Hi!🌸 Nou als ik naar jouw foto kijk van je test ben je zeker gewoon zwanger! Dus gefeliciteerd!🥰 Kan zeker innestelingsbloed zijn geweest, ik denk dat na de eerste echo je pas echt zeker kan zijn van hoever je bent en wanneer je uitgerekende datum is.🤍

8 dagen geleden

Reactie op Monty89

Ik ben volgens mijn berekeningen 27 juni uitgerekend. Vind het nog wel echt ...
Ja tot je die eerste echo hebt lijkt het alsof het niet helemaal echt is😅 heb nu eigenlijk ook niet echt symptomen maar die kwamen ook na week 6 pas vorige keer. Ik ga morgen bellen, vandaag ben ik net 4 weken. Ik denk dat er geen juiste moment is, gewoon bellen wanneer het goed voelt voor jou🩷

8 dagen geleden

Reactie op Monty89

Ik ben volgens mijn berekeningen 27 juni uitgerekend. Vind het nog wel echt ...
Gefeliciteerd! Ik heb me vandaag ingeschreven en kreeg al een mailtje dat ze me morgen bellen voor een afspraak 😊

8 dagen geleden

Reactie op Jaime14

Ik heb me meteen op dezelfde dag als mijn eerste positieve test ingeschreve ...
Oh wat leuk! Altijd spannend totdat je de eerste echo hebt gehad, voor mij voelt het dan pas werkelijk. Ik ga dan maar onderzoek naar verloskundigen in de omgeving. Dankjewel 😊

8 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Ja tot je die eerste echo hebt lijkt het alsof het niet helemaal echt is😅 ...
Spannend inderdaad, met een echo zie je het echt in je buik zitten. Echt heel leuk en spannend. Zelf heb ik wel last van pijnlijke borsten, dit was voor mij ook al een teken dat ik mogelijk zwanger was. Ik ben donderdag pas 4 weken, dus nog wel een beetje vroeg 🙈

8 dagen geleden

Hi lieve dames! Gisterenmorgen getest en eindelijk na 6 maanden proberen positief op ons eerste kindje. Wat een geluk voel ik, maar ook zo raar om te beseffen. Volgens berekeningen uitgerekend op 23 juni. Heb zoveel zin in deze tijd. 🤍✨

8 dagen geleden

Hi lieve dames! Gisterenmorgen getest en eindelijk na 6 maanden proberen ...
Wat leuk! Gefeliciteerd 🩷💙

8 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Ik geef wel toe dat na 35 weken ik het ook wat lastiger begon te vinden en ...
Ja, en ik ben best een ongeduldig persoon 😅 dat helpt er ook niet aan.

8 dagen geleden

Ik legde vandaag de eerste controle vast bij de gynaecoloog. Op 7 november heb ik de eerste echo. Ik ben dan 7+4. Wanneer mogen jullie gaan?
Ik mag volgende week vrijdag voor de vitaliteitsecho

7 dagen geleden

Net met de verloskundige gesproken en ik mag 6 november komen, dan ben 7+2. Nu begint het moeilijkste, het wachten🫠

7 dagen geleden

Als alles goed mag gaan ben ik nu volgens de app 26 juni 2025 uitgerekend! Heel spannend of de testen op blijven lopen (nu 3+5)

7 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Wat zijn jullie symptomen
Vandaag 10 DPO en 3 positieve testen gehad (2 early en 1 normale). Gevoelige borsten waren eerste symptoom, maar nu ik hier ook lees is het warm hebben (ineens heet) ook wel een ding. Vooral in de vroege ochtend. Verder nog geen symptomen.