185 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Net met de verloskundige gesproken en ik mag 6 november komen, dan ben 7+2. ...
Denk dat ik volgende week pas op zn vroegst met de verloskundige bel. Wil eerst de 15 DPO voorbij. Niet dat ik alsnog ongesteld word.

7 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Vandaag 10 DPO en 3 positieve testen gehad (2 early en 1 normale). Gevoelig ...
Ik snap dat wel, ik wou ook eerst de 4 weken voorbij zijn en officieel “te laat” zijn. Heb je ondertussen al wat rond zitten kijken naar verloskundige praktijken bij jouw in de buurt?

7 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Ik snap dat wel, ik wou ook eerst de 4 weken voorbij zijn en officieel “te ...
Jaa, we hebben in juni naar verschillende praktijken in de buurt gekeken. We hadden bij een praktijk beide een goed gevoel en zijn hier ook geweest voor een preconceptiegesprek. Dus die bel ik dan begin volgende week voor een afspraak. Die praktijk doet ook een gratis vroege echo rond de 7-8 weken. Zal bij ons dan met 8 zijn, aangezien we over 2,5 week op vakantie gaan. Nu hopen dat de testen oplopen!

7 dagen geleden

Heee allemaal, ik ben 24 juni uitgerekend. Vandaag ben ik 4 weken zwanger. Wat zijn jullie symptomen??🥰

7 dagen geleden

Hé allemaal, gefeliciteerd met al het mooie nieuws! Ik ben op 25 juni 2025 uitgerekend 😊 Vind het allemaal natuurlijk nog wel spannend! Ik ben zelf 38 en mijn partner is 32, het is niet een makkelijk traject geweest, uiteindelijk met IUI nu gelijk raak! We zijn erg blij 🤗

7 dagen geleden

Reactie op Olifantje2023

Heee allemaal, ik ben 24 juni uitgerekend. Vandaag ben ik 4 weken zwanger. ...
Hier vooral last van borsten, ben me de hele tijd “bewust” van dat ze er zijn 😅 Verder wat vage buikkrampen maar voelt niet heel naar! Jij?

7 dagen geleden

Reactie op BbBbBbBbBbBbBbBbBb

Hier vooral last van borsten, ben me de hele tijd “bewust” van dat ze er zi ...
Borsten zijn gevoelig en die buikkrampen heb ik ook. Hoe voelt dat bij jou? Ik ga er maar vanuit dat het erbij hoort.

7 dagen geleden

Reactie op Olifantje2023

Heee allemaal, ik ben 24 juni uitgerekend. Vandaag ben ik 4 weken zwanger. ...
He! Ik ben voorlopig ook 24 juni uitgerekend. Tot nu toe amper symptomen en dat maakt me best onzeker. Heb jij al symptomen?

6 dagen geleden

Gefeliciteerd iedereen!☺️🍀 Ik weet nu sinds een weekje dat ik zwanger ben en ben uitgerekend op 28juni . Super spannend !!

6 dagen geleden

Reactie op BbBbBbBbBbBbBbBbBb

Hé allemaal, gefeliciteerd met al het mooie nieuws! Ik ben op 25 juni 2025 ...
Wat fijn! Gefeliciteerd!

6 dagen geleden

Vandaag toch sinds opstaan met vlagen best misselijk. Voor nu kan ik alleen maar denken; dat is positief, er gebeurd iets!

6 dagen geleden

Reactie op bsophiem

He! Ik ben voorlopig ook 24 juni uitgerekend. Tot nu toe amper symptomen en ...
Nee! Ik voel wel dat er iets gebeurt onder in mijn buik. Soms wat meer dan anders. Verder voel ik me wel prima!

6 dagen geleden

Reactie op bsophiem

He! Ik ben voorlopig ook 24 juni uitgerekend. Tot nu toe amper symptomen en ...
Of ja, ik voel wel meer maar ervaar het niet persee als iets negatiefs. Mijn borsten voelen voller en pijnlijker, wat wittige afscheiding, rommelige, opgezette darmen. Ik voel wel dat er iets gaande is. Maar vind ik helemaal geen probleem 🤍

6 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Jaa, we hebben in juni naar verschillende praktijken in de buurt gekeken. W ...
He Femmmie96, ik ben even benieuwd naar wat je zegt over het oplopen van de testen. Blijf je dan zwangerschapstesten doen? Ik bleef eraan denken dus ik dacht “ik vraag het je gewoon!”

6 dagen geleden

Reactie op Olifantje2023

Borsten zijn gevoelig en die buikkrampen heb ik ook. Hoe voelt dat bij jou? ...
Hele vage buikkrampen, lijkt totaal niet op ongesteldheid, het zal er inderdaad wel bij horen!

6 dagen geleden

Reactie op BbBbBbBbBbBbBbBbBb

Hele vage buikkrampen, lijkt totaal niet op ongesteldheid, het zal er inder ...
Hoort het ook😊 is het groeien van je baarmoeder en het oprekken van de banden

6 dagen geleden

Reactie op BbBbBbBbBbBbBbBbBb

He Femmmie96, ik ben even benieuwd naar wat je zegt over het oplopen van de ...
Haay! Natuurlijk, geen probleem! Het streepje is nu nog best licht van kleur, met oplopen bedoel ik dat als het goed is de HCG waardes gaan oplopen en daarmee het streepje op de test dus ook donkerder moet worden.

6 dagen geleden

Heel leuk! Hier uitgerekend op 23 juni en zwanger geworden middels IUI traject. Hoe voelen jullie je?

6 dagen geleden

Reactie op justme3000

Heel leuk! Hier uitgerekend op 23 juni en zwanger geworden middels IUI traj ...
Hier best goed! Uit ervaring weet ik dat het bij 6 weken echt omsloeg dus ik probeer zoveel mogelijk te genieten van deze symptoomvrije periode😂 Hoe voel jij je?🤍

Reactie op justme3000

Heel leuk! Hier uitgerekend op 23 juni en zwanger geworden middels IUI traj ...
Ik voel mij super, heb nergens last van. Dat baart af en toe ook wel een beetje zorgen