185 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Hier best goed! Uit ervaring weet ik dat het bij 6 weken echt omsloeg dus i ...
Ik voel me goed! Wel erg pijnlijke borsten en een beetje misselijk bij het opstaan ‘s ochtends maar dat zakt al snel af, dus hopelijk blijft het hierbij 😀

6 dagen geleden

Hii allemaal, Ik ben voorlopig op 24 juni uitgerekend. Heb wel aantal symptomen heb gevoelige borsten en maagzuur en af en toe duizelig.

6 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik legde vandaag de eerste controle vast bij de gynaecoloog. Op 7 november ...
Ik 12 november bij 8+1, voelt nog zo ver weg! Ben slecht in wachten ;)

6 dagen geleden

Reactie op BbBbBbBbBbBbBbBbBb

Hele vage buikkrampen, lijkt totaal niet op ongesteldheid, het zal er inder ...
Heb ik ook! Doet niet pijn maar is wel aanwezig

6 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik legde vandaag de eerste controle vast bij de gynaecoloog. Op 7 november ...
Ik 12 november ben dan precies 8 weken of 8+1. Ben niet goed in weken😅

5 dagen geleden

Goedemorgen allemaal, Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 25 juni. Beiden zijn we 35 jaar. Wij hebben 5 jaar lang geprobeerd en wou a.s vrijdag de huisarts gaan raadplegen wat er voor vervolg stappen mogelijk zijn. Maar dat is voor nu niet meer nodig. Tot nu toe nog geen klachten alleen alsof ik 2 dagen in de sportschool mijn buikspieren heb zitten trainen. 😂.

5 dagen geleden

Reactie op K.A.S.

Ik 12 november ben dan precies 8 weken of 8+1. Ben niet goed in weken😅
Haha geloof me die weken gaan nog lekker schuiven bij de termijn krijg je het definitief haha, maar wel leuk de 12e! Ik heb 12 november de 1e echo in de kliniek, en 21 november de 1e bij de verloskundige

5 dagen geleden

Ik heb gister een positieve zwangerschapstest gehad. ik kon het niet geloven en heb er nog 4 gedaan inclusief een clearblue die aangeeft dat ik 2-3 weken zou zijn. Mijn app zegt 27 juni uitgerekend.

5 dagen geleden

Ik heb normaal een hartslag rond de 43-45 in rust. Nu krijg ik deze (ook met ademhalingsoefeningen) niet lager dan 60. Is dit normaal?

5 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Ik heb normaal een hartslag rond de 43-45 in rust. Nu krijg ik deze (ook me ...
Niks mis mee hoor, en bij zwangerschap (in mijn ervaring) ligt de hartslag wat hoger, je hebt meer bloed wat ook rondgepompt moet worden

5 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Niks mis mee hoor, en bij zwangerschap (in mijn ervaring) ligt de hartslag ...
Ah gelukkig! Dank voor je antwoord!

5 dagen geleden

Hoi dames! Ik vandaag mijn eerste (heeel licht) positieve zwangerschapstesten gehad. Zit nog voor m’n NOD (maandag) dus extra spannend. Morgen nog Kruidvat test doen en zaterdagochtend de clearblue. Als die goed zijn durf ik pas helemaal gerust te zijn (naja helemaal…. 😂) Hebben samen al een lieve dreumes van bijna 2. En zouden 28 juni uitgerekend zijn. Heb voor mijn zoontje een miskraam gehad, dus dat maakt het allemaal even net wat spannender.. 🫶🏼

5 dagen geleden

Hallo dames! Volgens de app ben ik 27 juni uitgerekend van ons eerste samen maar mijn tweede kindje, heb een zoon van 8. Zwanger geraakt met een ivf traject, eerste terugplaatsing is gelijk raak, heel onwerkelijk. Ik ga morgen het ziekenhuis bellen en zal dan horen wanneer mijn eerste echo is 🙏 Kwa kwaaltjes ben ik ontzettend misselijk tot overgeven aan toe, erg moe en gevoelige borsten. Voor mij is dit wel echt een bevestiging dat er een hoop gebeurd in m'n lijf💙🩷

5 dagen geleden

Gefeliciteerd iedereen! Mijn cyclus is nog niet helemaal regelmatig sinds mijn eerste bevalling bijna 6 maanden geleden. Deze zwangerschap was dan ook niet gepland maar zeker welkom! Gebaseerd op mijn ovulatie zou ik nu 30 juni uitgerekend zijn 🥰

3 dagen geleden

Voor de dames in Nederland, gaan jullie zelf een pretecho inplannen tussen de 12 en 20 weken echo om het geslacht te weten?🩷🩵 Ik ben van plan om na nieuwjaar eentje in te plannen, dan ben ik rond de 16weken. Dames van België gaan het wel een stuk vroeger weten met de NIPT test, die wordt rond de 11-12 weken gedaan (als zij dat willen natuurlijk) Wie van jullie wil het een verassing houden?💚

3 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Voor de dames in Nederland, gaan jullie zelf een pretecho inplannen tussen ...
30 december ben ik 14 weken, dus ik hoop dat ik dan een geslachtsecho kan inplannen, zodat we een kleine gender reveal op oudjaarsavond kunnen doen met vuurwerk 🎆

3 dagen geleden

Reactie op Aloysa

30 december ben ik 14 weken, dus ik hoop dat ik dan een geslachtsecho kan i ...
Zo leuk! Ik dacht ook aan zoiets met vuurwerk 🩷🩵

3 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Voor de dames in Nederland, gaan jullie zelf een pretecho inplannen tussen ...
Ik ga weer met 14 weken een echo inplannen. Bij mn zoontje ook gedaan en dat is dan rond 28 dec. 🥰

3 dagen geleden

Reactie op desperate23

Hoi dames! Ik vandaag mijn eerste (heeel licht) positieve zwangerschapstest ...
Gefeliciteerd! Ik herken het precies wat je zegt. Ook een miskraam voor mijn zoontje van bijna 2. En ook 28 juni uitgerekend. Heb je al de clearblue test gedaan? 😊

3 dagen geleden

Reactie op Aloysa

30 december ben ik 14 weken, dus ik hoop dat ik dan een geslachtsecho kan i ...
Oh super leuk idee! Dat idee ga ik pikken van je, haha