189 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op JES21

Gefeliciteerd! Ik herken het precies wat je zegt. Ook een miskraam voor mij ...
Ja zeker! De clearblue was positief! 😁

3 dagen geleden

Reactie op Ondernemertje

Goedemorgen allemaal, Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 25 ju ...
Hey! Ik iets soortgelijks, ook 35 jaar en al jaren aan het proberen. Helaas 2 miskramen gehad en nu dus weer zwanger. Hopen dat deze blijft zitten...

3 dagen geleden

Ik moet nog even wennen aan het idee. Net een kleine van bijna 9 maanden. Vorige maand voor het eerst ongesteld en na een keertje niet veilig weer zwanger 😅 heel erg gewenst, maar we dachten eigenlijk voor volgens jaar pas🫠 nu even schakelen, maar wel heel blij

3 dagen geleden

Reactie op Ms31

Ik moet nog even wennen aan het idee. Net een kleine van bijna 9 maanden. V ...
Ik begrijp je gevoel, mijn zoontje is 6 maanden en had ook nog wat langer willen wachten 🙈

2 dagen geleden

Ik ben vandaag 4+3 (vermoed ik), maar heb echt enorm weinig energie! Ik kan me dat van de zwangerschap van mijn dochter ook nog goed herinneren maar toch vind ik het echt ontzettend vervelend dat ik alleen maar op bed wil liggen slapen! 😴 Zijn er meer die dit herkennen?

2 dagen geleden

Reactie op Janet30

Ik ben vandaag 4+3 (vermoed ik), maar heb echt enorm weinig energie! Ik kan ...
Yes! En ik slaap ook echt verschrikkelijk, dat maakt me nog vermoeider

2 dagen geleden

Reactie op desperate23

Yes! En ik slaap ook echt verschrikkelijk, dat maakt me nog vermoeider
Ik heb het ene moment super veel energie en dan ineens BAM vermoeidheid slaat toe. Alleen maar dan op de bank willen liggen. Mijn baan vereist 10uur werken op een dag dus dat gaat pittig worden

2 dagen geleden

Ik ben volgens de apps uitgerekend op 28 juni van ons tweede kindje🥰 ons zoontje is nu bijna 3

2 dagen geleden

Reactie op Janet30

Ik ben vandaag 4+3 (vermoed ik), maar heb echt enorm weinig energie! Ik kan ...
Ik herken dit heel erg. Doe op de dagen dat ik vrij ben een middag dutje en lig veel op de bank, soms kan ik dan savonds juist niet slapen..

2 dagen geleden

Vandaag 4+3 dus nog heel pril. 26 juni uitgerekend en heb al een zoontje van bijna 2 (1-11)

2 dagen geleden

Reactie op KleinNijntje

Ik heb het ene moment super veel energie en dan ineens BAM vermoeidheid sla ...
Ja erg hè.. ik werk 4 dagen per week op een kdv. Dus maak ook dagen van 8 tot half 6, met een halfuurtje pauze. Dat wordt echt wel een dingetje hoor.. 😫

2 dagen geleden

Reactie op Eva2908

Vandaag 4+3 dus nog heel pril. 26 juni uitgerekend en heb al een zoontje va ...
Wat leuk! Mijn zoontje wordt ook 1-11 2 jaar! 28e ben ik uitgerekend. 😊

2 dagen geleden

Hoooi! Afgelopen vrijdag onze eerste positieve test gehad😊 zo blij, maar zo spannend. Nu 4+3. Morgen eindelijk de verloskundige bellen.

2 dagen geleden

Reactie op desperate23

Ja erg hè.. ik werk 4 dagen per week op een kdv. Dus maak ook dagen van 8 t ...
Same here! Ook ik werk op een kdv… ben heel benieuwd hoe ik dit ga trekken🥲 ook met de misselijkheid die er waarschijnlijk binnekort aan komt.

2 dagen geleden

Vandaag 4+1 Zoontje net 1 jaar geworden Heel leuk dat als alles goed blijft gaan ze dicht bij elkaar zitten

2 dagen geleden

Reactie op Noukeyss

Hoooi! Afgelopen vrijdag onze eerste positieve test gehad😊 zo blij, maar z ...
Ik ook morgen bellen haha

2 dagen geleden

Reactie op duenovember2021

Ik ook morgen bellen haha
Oee succes! Zo benieuwd haha

2 dagen geleden

Reactie op Noukeyss

Oee succes! Zo benieuwd haha
Jij ook! Ben ook echt benieuwd wanneer de eerste echo is!

2 dagen geleden

Reactie op duenovember2021

Jij ook! Ben ook echt benieuwd wanneer de eerste echo is!
Ik zie alleen nu op veel sites staan dat je pas rond 6 weken de verloskundige moet bellen… 🥲

2 dagen geleden

Reactie op Noukeyss

Ik zie alleen nu op veel sites staan dat je pas rond 6 weken de verloskundi ...
Ik heb van de week ook al gebeld met 4+2 weken. Mijn ervaring is dat je dan nog wat meer keuze heb kwa dagen en tijden om een afspraak te maken. Ze hebben het bij ons vaak wel druk met echo spreekuur