209 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Noukeyss

Ik zie alleen nu op veel sites staan dat je pas rond 6 weken de verloskundi ...
Dit wordt mijn tweede kindje en ik heb de vorige keer ook gewoon gebeld na een positieve test!

2 dagen geleden

Reactie op Noukeyss

Ik zie alleen nu op veel sites staan dat je pas rond 6 weken de verloskundi ...
Nee hoor kan gewoon meteen al

2 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Ik snap het helemaal ik heb voor mijn oudste zoon dochter verloren met 7 mn ...
Leuk, we hebben dezelfde uitgerekende datum

2 dagen geleden

Ik ben 23 juni uitgerekend 🤩

2 dagen geleden

Heee ! Volgens mij eigen berekening ook uitgerekend op 25 juni ! Ontzettend warm heb ik het maar in de avond heb ik echt hele zware benen. Alsof ik flink gesport heb (doe ik niet, zou ik misschien wel eens moeten doen😂)

2 dagen geleden

Hoi allemaal! Hier vandaag een positieve test op mijn NOD! Eind juli een vroege miskraam gehad rond dezelfde aantal weken dan dat ik nu ben. Ben ook nog wat angstig voor bloedingen merk ik. Jullie nog tips hiervoor? En wanneer zou ik een verloskundige moeten bellen? Vind morgen nog zo vroeg. Tot nu toe staat er online dat ik 28 juni uitgerekend ben🤞 Hebben jullie in het begin nog om de dag getest? Sorry voor mijn vragen, zal wel met de spanning te maken hebben🫠. Hopenlijk voor jullie allemaal een fijne zwangerschap🤍. Liefs.

2 dagen geleden

Reactie op Jar16

Hoi allemaal! Hier vandaag een positieve test op mijn NOD! Eind juli een ...
Hoi hoi! De spanning is heel normaal hoor na een miskraam. Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap (paar maanden na mijn miskraam) ook heel lang gehad. Ik merk zelf dat ik dit nu ook nog steeds een beetje heb en pas echt blij kan zijn na 2 goede echo’s denk ik.. Enige tip die ik kan geven is; probeer te vertrouwen op je lichaam en probeer het los te laten. Je kan ook echt helemaal niks doen om een eventuele miskraam te voorkomen, dus je er druk om maken heeft echt helemaal geen zin (makkelijker gezegd dan gedaan, I know..). Ik heb de verloskundige meteen gemaild nadat ik een positieve clear blue test had. Ik ben ook 28 juni uitgerekend en heb dus vrijdag al gemaild. De afspraken moeten toch ingepland worden en mocht het voor die tijd mis gaan (waar ik maar niet van uit ga) kan ik de afspraken weer gewoon afzeggen. Maar dan is er iig een datum om naar toe te leven en wat zekerheid te hebben, vind ik zelf dan. Ik heb tot gister nog getest. Om te kijken of er echt een oploop was. En die is er, dus nu stop ik met testen want als er de volgende keer een iets minder mooie oploop is, ga ik mezelf gek maken. Ik hoop voor jou ook een hele fijne zwangerschap en dat je snel wat meer rust vindt!🤰🏻❤️

2 dagen geleden

Reactie op JES21

Wat leuk! Mijn zoontje wordt ook 1-11 2 jaar! 28e ben ik uitgerekend. 😊
Oh leuk! Ben heel benieuwd hoe de komende weken gaan zijn met de vermoeidheid die ik nu al voel en een drukke peuter😅

2 dagen geleden

Hi dames, vandaag mijn NOD maar al een paar dagen positieve testen. Omdat mijn vorige zwangerschap een bbz was blijf ik door testen om te zien of het nu wel mooi oploopt. Wat vinden jullie? De onderste is van vanochtend.

2 dagen geleden

Hi mamas, Ik ben 28 & in verwachting van nummer 4 na een sterrenkindje & een miskraam. Voorlopig 27/6 als datum maar gezien vorige zwangerschappen zal het eerder in juni worden. 💕

2 dagen geleden

Reactie op Barrbb

Hi dames, vandaag mijn NOD maar al een paar dagen positieve testen. Omdat m ...
Gefeliciteerd! 🥰 Oploop ziet er heel goed uit!🤩

2 dagen geleden

Reactie op Eva2908

Vandaag 4+3 dus nog heel pril. 26 juni uitgerekend en heb al een zoontje va ...
1-11 is mijn verjaardag!😆 Mijn zoontje wordt 18-11 ook 2!

2 dagen geleden

Reactie op Emerald20

Gefeliciteerd! 🥰 Oploop ziet er heel goed uit!🤩
Dankjewel 😘

2 dagen geleden

Reactie op desperate23

Hoi hoi! De spanning is heel normaal hoor na een miskraam. Ik heb dit bij ...
Wat lief, dankjewel! Ik denk dat mijn gevoel een beetje afwisselend blijft, ben wel heel erg blij maar nog zo onwerkelijk! Zal deze week eens contact opnemen met de verloskundige, misschien is het wel helpend om naar een datum uit te kunnen kijken 🥰. Hoe voel jij je?

één dag geleden

14 Nov intake + eerste echo😍 blijf het bizar vinden. Duimen dat alles goed blijft gaan. Maar ik heb vertrouwen in mn lichaam🤰

één dag geleden

Reactie op Noukeyss

14 Nov intake + eerste echo😍 blijf het bizar vinden. Duimen dat alles goed ...
Spannend!! Ik 19 november pas 😅

één dag geleden

Reactie op duenovember2021

Spannend!! Ik 19 november pas 😅
Ik 20 pas 😭 omdat ik de 19e niet kon 😭

één dag geleden

Reactie op Jar16

Wat lief, dankjewel! Ik denk dat mijn gevoel een beetje afwisselend blijft ...
Ik ben vooral erg moe en af en toe misselijk. Vooral in de avond. En mn borsten voel ik zo nu en dan wel, haha. Ik merk wel dat er iets gaande is in mijn buik. Veel opgezette buik ook enz. Maar de symptomen zijn niet zo overheersend. Dus dat maakt me dan meteen ook weer onzeker.. 😫. Ik moet het nog even volhouden tot 20 november…. 😫. Dus ik ken je gevoel maar al te goed! Hoe voel jij je verder lichamelijk gezien?

één dag geleden

Reactie op desperate23

Ik 20 pas 😭 omdat ik de 19e niet kon 😭
Ohhh duurt allemaal nog zo lang. Kan echt niet wachten om te zien of alles goed is…

één dag geleden

Reactie op duenovember2021

Ohhh duurt allemaal nog zo lang. Kan echt niet wachten om te zien of alles ...
Nou echt heee