223 Reacties

één dag geleden

Reactie op desperate23

Ik 20 pas 😭 omdat ik de 19e niet kon 😭
Oh dat is echt nog heel lang. Hoe ver zou je dan zijn volgens eigen berekening? Ik mag 7nov gaan en ik vind dít al oneindig ver in de toekomst. Dagen gaan echt heel traag voorbij. 5+1 pas en weet het al woensdag al twee weken 😂. Waarom moest ik zonodig zo vroeg testen?

één dag geleden

Reactie op Miamam

Oh dat is echt nog heel lang. Hoe ver zou je dan zijn volgens eigen bereken ...
Ik baal ook zo dat ik zo vroeg heb getest. Ben nu 4+ 3 en weet het ook al bijna een week. Two week wait is echt erg maar wachten op de eerste echo ook haha :)

één dag geleden

Reactie op duenovember2021

Spannend!! Ik 19 november pas 😅
Owneee… dat duurt ook nog even…

één dag geleden

Reactie op Noukeyss

14 Nov intake + eerste echo😍 blijf het bizar vinden. Duimen dat alles goed ...
Ik ook op 14 november eerste echo en intake. Kan niet wachten!

één dag geleden

Hoihoi, Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje en voor nu is de datum 27/6. 18 november heb ik pas de eerste echo, dus nog flink wat geduld haha

één dag geleden

Reactie op Eva2908

Oh leuk! Ben heel benieuwd hoe de komende weken gaan zijn met de vermoeidhe ...
Ooo ja ik hoop dat je het een beetje trekt. Zwanger zijn terwijl je al een kindje hebt rondlopen is toch heel anders he! Ik heb tot nu toe nog niet zoveel kwaaltjes, alleen een opgezette buik. Ik zie op tegen de misselijkheid, bij m’n zoontje begon dat met 6 weken.

één dag geleden

Reactie op Ilse002906

Hoihoi, Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje en voor nu is de datu ...
Ik ook 27/6🤰

één dag geleden

Zaterdag positieve test gehad van ons eerste kindje na 6 maanden proberen! Moed zakte me al in de schoenen maar wachten wordt beloond. Nu op naar de volgende spannende weken. Vandaag naar vk gebeld en op de 13e eerste echo gepland en 30-6 uitgerekend. Vind het super spannend allemaal

één dag geleden

Nou dat doe ik ook nooit meer… dacht nog even een testje om 17:00 vandaag (dit keer geen vroege) … nu dus maar een heel licht streepje… wel echt 4 doppers leeg gedronken, een grote mok thee. En moet op het moment erg vaak plassen. Nu wel gelijk weer helemaal in de stress.. morgen ochtend maar weer even goed een test doen, en daarna gewoon niet meer tot de echo. Leren we weer van🫣

één dag geleden

Reactie op Noukeyss

Nou dat doe ik ook nooit meer… dacht nog even een testje om 17:00 vandaag ( ...
Het is heel logisch dat als je heel veel gedronken hebt je urine minder hcg bevat, al helemaal vroeg in de zwangerschap en het zich nog aan het opbouwen is. Geen stress, gewoon opnieuw kijken met een test in de ochtend💕

één dag geleden

Reactie op Miamam

Oh dat is echt nog heel lang. Hoe ver zou je dan zijn volgens eigen bereken ...
Ja ik heb dus óók vroeg getest haha. Zou vandaag pas ongesteld moeten worden 😭. Had ook niet verwacht dat het al zo vroeg positief zou zijn. Ben 19 november volgens eigen berekening iets meer dan 8 weken, dus op zich vrij normaal. Maar omdat je het zo vroeg weet duurt het zooooooo lang

één dag geleden

Reactie op desperate23

Ik ben vooral erg moe en af en toe misselijk. Vooral in de avond. En mn bor ...
Wel een beetje moe, soms wat buikpijn en zere rug maar ik mag nu echt niet klagen. Ik herken wel wat je zegt over het gevoel in je buik, heb ook het gevoel dat er daar hard gewerkt wordt. De vorige keer waren mijn klachten meer aanwezig maar ik mocht maar 1.5 dag blij zijn voordat ik begon met bloeden.. die tijd is nu bijna op.. bah, allemaal weer doemscenario's 🫠. Ik voel me nu wel echt blij, vrolijk en een beetje op een wolk. Krijg steeds meer vertrouwen 🥰. 20 november duurt echt nog lang.. ik ga morgen bellen naar de verloskundige dus ik ben benieuwd wanneer ik langs kan komen. Wellicht nog tussendoor bloedprikken voor uitslag bij de HA tussendoor? Misschien geeft dat wat meer zekerheid. Zoals je tegen mij zei, vertrouw op je lichaam 🥰
Van harte gefeliciteerd iedereen, wij zijn uitgerekend op 29 Juni van ons eerste kindje volgens mijn zelf berekening dan.

één dag geleden

Hoi! Wij zijn in verwachting van ons derde kindje. We hebben een dochter van bijna 3 en onze andere dochter hebben we met pijn in ons hart moeten laten gaan na 21 weken zwangerschap om medische redenen. Haar geboorte en afscheid is nog maar 3 maanden geleden. Ik vind het heel fijn weer zwanger te zijn en nieuw leven te verwachten. Verdriet en blijdschap bestaan hier naast elkaar. Wel vind ik het super spannend. Ik sta er niet ontspannen in, ben op m’n hoede zeg maar… Ook ben ik bang voor reacties uit m’n omgeving en van m’n werk. Dat ze het te snel vinden ofzo… We hebben een hele zware tijd achter de rug, en nog steeds. Maar die positieve test geeft ook hoop, en ik vind het ook mooi dat ik voor de uitgerekende datum van m’n andere dochter nu toch naar de toekomst kan kijken 💕 Dit is een nieuw kindje en zal mijn andere dochter ook zeker niet vervangen, ze hoort er altijd bij. Maar jeetje wat spannend allemaal nu!

één dag geleden

Reactie op mama 148

Hoi! Wij zijn in verwachting van ons derde kindje. We hebben een dochter v ...
Oh ik begrijp je ongerustheid voor de meningen van anderen. Mensen zijn nogal snel om te oordelen over zo’n dingen 🤯. Maar ik begrijp je heel goed. Nieuw leven geeft nieuwe hoop. Ik verloor mijn eerste kindje na 13 weken, en had enkele dagen voor mijn uitgerekende datum een positieve test in handen. Dit haalde de scherpe randjes van mijn verdriet om mijn eerste meisje. Maar nog rouw ik soms om wat niet mocht zijn en vraag ik me af hoe het zou geweest zijn mocht ik mijn eerste kindje niet verloren zijn. Je nieuwe zwangerschap vervangt de vorige niet ❤️‍🩹. Ik hoop dat je snel wat rust en vertrouwen mag vinden. Heel erg gefeliciteerd!

één dag geleden

Vanochtend een test gedaan en positief! Ik heb meer een test gedaan omdat ik 3 dagen overtijd ben, niet omdat ik zwangerschapskwaaltjes heb. Zijn er meer vrouwen die totaal geen enkel zwangerschapskwaaltje hebben?

één dag geleden

Hoi allemaal! Ik heb gisteravond en vanmorgen getest, 2x een test met een lichte streep. Ik heb na mijn bevalling een iets onregelmatige menstruatie. Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Zaterdag een negatieve test. Gisteren typische klachtjes, menstruatie krampjes, gespannen borsten en erg moe. Kan ik er van uit gaan dat hij positief is…?

één dag geleden

Reactie op Nikkie2000

Hoi allemaal! Ik heb gisteravond en vanmorgen getest, 2x een test met een l ...
Een lichte steep is en blijft een streep. Dus volgens mij ben je weer zwanger! Eventueel voor extra zekerheid een digitale test doen 😘

19 uur geleden

Misschien vinden jullie het overdreven, maar wij willen graag met Kerst de gender reveal doen 🙈 en heb dus al vast een afspraak voor een geslachtsbepalende echo staan😅😂 moet ook wel om mezelf lachen. Maar wij hebben maar 1 dag de mogelijkheid voor deze echo (maandag 23 december) omdat we de week ervoor op vakantie zijn en zondag 22e terug komen. Het leek me zo’n leuk idee 🙈😂 hebben al meerdere dames van dit soort rare dingen bedacht? 😅

19 uur geleden

Reactie op Janet30

Misschien vinden jullie het overdreven, maar wij willen graag met Kerst de ...
Doe vooral lekker wat goed voelt! Dan is helemaal niks raar, maar juist iets wat super goed bij jullie past. Maak er vooral Julie feest van en geniet😘