225 Reacties

Reactie op Janet30

Misschien vinden jullie het overdreven, maar wij willen graag met Kerst de ...
Ja we willen sommige mensen persoonlijk vertellen En andere met ons feestje 🤣 30 november 2 december gaan we geregristreed partnerschap aan Dus met het feestje is er iedereen die ons lief is Zij we meteen klar Sociale media kanaal. Zit ik nog te twijfelen… omdat je dan mensen die je poos niet gesproken. Heb dan gaan berichten of zo

20 uur geleden

Hi meiden! Ik heb zaterdag voor het eerst positief getest. Volgens de berekening 27 juni uitgerekend 🍀✨. Ik ben heel erg zenuwachtig voor de komende weken en mag pas over 3 weken op echo komen… Ik kan niet wachten 😂 Leuk jullie hier te spreken! Liefs, Pat 🌈

18 uur geleden

Reactie op Janet30

Misschien vinden jullie het overdreven, maar wij willen graag met Kerst de ...
Haha juist een super leuk idee! Misschien steel ik hem wel van je ;P

18 uur geleden

Reactie op Bibi nyma

Wat leuk gefeliciteerd ,i Ik wens jou fijne zwangerschap toe. ben ook allee ...
Ik ook alleenstaand! 2e kindje, 25 juni uitgerekend denk ik

16 uur geleden

Hier waarschijnlijk 25 juni uitgerekend van ons derde kindje😊. 6 november de eerste echo, zo spannend weer! Hier nog geen symptomen eigenlijk, testen zijn wel heel duidelijk! Donkerder kan niet geloof ik haha.

16 uur geleden

Hi Allemaal, afgelopen vrijdag en zaterdag 2 duidelijke positieve testen😊 5 nov. Eerste echo en als de berekening van deze app klopt 26 Juni uitgerekend. Super spannend want dit is ons eerste kindje😍 . Fijn om in deze groep dit te delen want het voor me houden word met de dag lastiger.

Reactie op GezelligeFlamingo511792

Hi Allemaal, afgelopen vrijdag en zaterdag 2 duidelijke positieve testen😊 ...
Wat toevallig ik ook 26 juni, eerste kindje! 🥰 13 november eerste echo. Spannend!

16 uur geleden

Reactie op FantasievolleOlijf147078

Wat toevallig ik ook 26 juni, eerste kindje! 🥰 13 november eerste echo. Sp ...
Ah wat leuk gefeliciteerd! Heel spannend ja. Leuk zitten we in hetzelfde schuitje.

16 uur geleden

Hi ladies, allereerst gefeliciteerd allemaal.. ik ben 29 juni 2025 uitgerekend. Ik ben er zaterdagavond via een zwangerschapstest achter gekomen.. duidelijk 2 streepjes 😍 ben echt superblij

15 uur geleden

Heyy! Gefeliciteerd allemaal 😍 Ik heb zaterdag positief getest en volgens de berekeningen ben ik 27 juni uitgerekend van mijn eerste kindje🥰 Over ongeveer 2 weken hebben we de eerste echo, ben heel erg benieuwd!

15 uur geleden

Hi! Hier afgelopen maandag positieve test, dit wordt als alles goed gaat ons 2e kindje. Eerste moet nog een jaar worden, dus wat eerder dan gedacht. Slightly freaking out, maar ook heel blij mee. Worden zware eerste maanden/jaar maar leuk dat ze straks dicht bij elkaar zitten en ons dochtertje er een speelmaatje bij heeft 🥰

15 uur geleden

Reactie op TripleMash

Hi! Hier afgelopen maandag positieve test, dit wordt als alles goed gaat on ...
Ik denk 26-28 juni uitgerekend te zijn, maar eerste echo is pas 14 november, dus nog even (HEUL LANG) wachten

15 uur geleden

Reactie op GezelligeFlamingo511792

Hi Allemaal, afgelopen vrijdag en zaterdag 2 duidelijke positieve testen😊 ...
Precies dit. Gelukkig zijn ze er in mijn omgeving helemaaal niet( lees enorm) mee bezig. Maakt het stiekem wel leuker om alles ‘negatief’ te beantwoorden terwijl ik wel beter weet! Voor ons ook ons eerste kindje, uitgerekende datum voor nu 25 juni. Spannende tijd tot aan de echo!

15 uur geleden

Reactie op Nathalietje009

Precies dit. Gelukkig zijn ze er in mijn omgeving helemaaal niet( lees enor ...
Hahaha hier precies hetzelfde!! Er is elke week wel iemand die begint met willen jullie geen kinderen? Dus om nu dan te moeten 'liegen' voelt zo raar😂 terwijl je super blij bent en het wilt delen! Wanneer hebben jullie de eerste echo?

Reactie op GezelligeFlamingo511792

Hi Allemaal, afgelopen vrijdag en zaterdag 2 duidelijke positieve testen😊 ...
Haha ha! Het voor je houden Alleen je wederhelft weet het en jij en meer nog niet Ik had zaterdag ook positieve test 11-11 eerste echo Eigen telling komt uit op 23 juni Ook eerste kindje🌸

15 uur geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

Haha ha! Het voor je houden Alleen je wederhelft weet het en jij en meer n ...
Ja zo moeilijk! Wanneer gaan jullie het vertellen aan ouders bijvoorbeeld? Oh heel spannend

Reactie op TripleMash

Ik denk 26-28 juni uitgerekend te zijn, maar eerste echo is pas 14 november ...
Hier ook zo! Dat gevoel dat de dagen nu lang duren🤣. #mevrouw ongeduld 🤭

15 uur geleden

Reactie op GezelligeFlamingo511792

Ja zo moeilijk! Wanneer gaan jullie het vertellen aan ouders bijvoorbeeld? ...
Mn man wil het pas na de eerste echo aan naasten vertellen, ik vind dat echt veel te lang duren hahah. Vind het op een of andere manier dit keer (2e kindje) zo veel lastiger voor me te houden!

Reactie op GezelligeFlamingo511792

Hahaha hier precies hetzelfde!! Er is elke week wel iemand die begint met ...
Ik werk in een supermarkt En er zijn altijd wat klanten die me aanspreken na mij. Afval traject (ruim 20 kilo kwijt) “Oh wat ben je goed bezig, wil je nog meer kwijt?” Uh .. ja als het nog lukt wel🤣 Nou.. kan je zeggen dat voelt ook zwaar ongemakkelijk Maar denk wel dat iedereen straks heel positief weer reageert als ze zien waarom de kilo’s weer aankomen🤣

15 uur geleden

Reactie op GezelligeFlamingo511792

Hahaha hier precies hetzelfde!! Er is elke week wel iemand die begint met ...
Ja voelt gek, maar blijkbaar ben ik er wel goed in😂. Voor bestwil mag het toch? Wij mogen 14 november, dus nog even spannend