402 Reacties

23 dagen geleden

Dat lijkt me leuk! Goed idee

23 dagen geleden

Ik ben met mijn eigen berekening 11 juni uitgerekend. Echt zwart op wit kan ik het niet zeggen, want het is gelijk na mijn miskraam van 30 augustus gebeurd. Heel bijzonder allemaal 🌈

23 dagen geleden

Wij kunnen heel precies rekenen aangezien we in een ivf traject zitten! Hier 7 juni.

23 dagen geleden

Gezellig! Ik ben volgens mijn eigen berekening op 8 of 9 juni uitgerekend. Ik voel me best goed, maar ben wel echt heel moe. Ik ga in de avond vroeg naar bed en heb dan ook wel last van lichte buikkrampen en lage rugpijn. Verder nog niet echt symptomen

23 dagen geleden

Ik ben nog heeeeel vroeg, ik heb 18 september een positieve ovulatietest gehad, dus mijn nod moet nog komen op 2 oktober 🤍 maar vanochtend testte ik al positief! Nog even een paar dagen in spanning en dan ga ik de verloskundige bellen!

23 dagen geleden

Gisteren helemaal in shock. Maar het stond er echt. Ik ben solo moeder en met behulp van een kliniek en iui behandeling zwanger geworden bij de eerste poging! Heel bijzonder allemaal

23 dagen geleden

Gisteren helemaal in shock. Maar het stond er echt. Ik ben solo moeder en m ...
Wauw! Super nieuws! Gefeliciteerd 🤍

23 dagen geleden

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan. Met eigen berekening 8 juni uitgerekend. Ik had een paar dagen eerder een negatieve test maar vermoeidheid en gevoelige borsten brachten me aan het twijfelen! Vandaag voel ik lichte krampen beetje zoals mn eisprong

23 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Wauw! Super nieuws! Gefeliciteerd 🤍
Gefeliciteerd 😍

23 dagen geleden

Jullie ook allemaal gefeliciteerd!! ❤️❤️

23 dagen geleden

Gefeliciteerd iedereen:) Ik ben ook nog erg vroeg maar zou op 11 juni uitgerekend zijn:)

23 dagen geleden

Reactie op Carola1990000

Gefeliciteerd iedereen:) Ik ben ook nog erg vroeg maar zou op 11 juni uitge ...
Hoever ben je nu? Gefeliciteerd!! ☺️

23 dagen geleden

Wij kunnen heel precies rekenen aangezien we in een ivf traject zitten! Hie ...
Hoe heb jij het berekend? Ik via de site van Freya na een tip op deze app. Maar weet dus niet of dat juist is👀

23 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Hoe heb jij het berekend? Ik via de site van Freya na een tip op deze app. ...
Ja ook op Freya, we hadden de 17e terugplaatsing van een 3 daagse en dan kom ik op 7 juni uit!

23 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Hoever ben je nu? Gefeliciteerd!! ☺️
Nu 11 dagen, ik had mijn ovulatiedag de 18e:)

23 dagen geleden

Reactie op Carola1990000

Nu 11 dagen, ik had mijn ovulatiedag de 18e:)
Oh we zijn even ver! Al was mijn positieve ovulatietest de 18e trouwens, dus 19e ovulatie ☺️

23 dagen geleden

Ik ben denk ik 8 of 9 juni uitgerekend. Samen met m’n vrouw hebben we een traject van 2 jaar IUI erop zitten. Vorig jaar okt zwanger, toen met 6 weken een miskraam en nu vanochtend een positieve test! Hopelijk blijft dit keer alles goed gaan ♥️

23 dagen geleden

Ja ook op Freya, we hadden de 17e terugplaatsing van een 3 daagse en dan ko ...
Ik had m’n IUI op 16 september . En m’n eerste menstruatie dag was 30 augustus. Maar m’n cyclussen wisselen heel erg qua duur. Ik kom nu op 8 of 9 juni uit?

23 dagen geleden

Reactie op AnneRose31

Ik had m’n IUI op 16 september . En m’n eerste menstruatie dag was 30 augus ...
Ja als ik hem zo bij freya invoer komt er 9 juni uit!

23 dagen geleden

Wat een wonderzwangerschappen allemaal ♥️ zo blij voor jullie. Hoop dat alles goed mag gaan bij ons allemaal ✨