414 Reacties

18 dagen geleden

Ik had zulke lekkere soep gemaakt, 3 happen, misselijk 🤢 en zo snel buiten adem, niet normaal 😂

17 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik had zulke lekkere soep gemaakt, 3 happen, misselijk 🤢 en zo snel buiten ...
Ah zonde😅 ik heb juist dat ik moet oppassen met te weinig eten. Sinds vandaag is mijn gevoel van trek veranderd in misselijkheid

17 dagen geleden

gezelligg! volgens mn eigen berekening zou het rond de 10e zijn. maandag ga ik bellen naar de VK. 🙈

17 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Ik denk dat ik hier ook hoor? Had gister op de clear blue 1-2 weken staan. ...
1-2 staat vaak voor 3 weken zwanger las ik in een groepp. dus even de datum van toen bekijken en dan 37 weken dr bij op. (zo deed ik het voor mijn gevoel klopt dat 🙈😅

17 dagen geleden

Reactie op Elke997

Ah zonde😅 ik heb juist dat ik moet oppassen met te weinig eten. Sinds vand ...
Oh nee mijn lichaam gaat alweer aardig in de blokkade, dan schreeuwt het om eten en zit ik na 3 happen vol 🥲

17 dagen geleden

Ik had 1 okt mijn menstruatie verwacht toen getest en de test was negatief. Maar mijn menstruatie bleef maar uit vandaag nog een keertje getest en een super licht streepje dus wil/kan het nog niet echt geloven snap ook niet heel goed hoe het kan dat het streepje zo licht is. Ben (volgens mijn berekeningen) 8 juni uitgerekend.

17 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik had zulke lekkere soep gemaakt, 3 happen, misselijk 🤢 en zo snel buiten ...
Ja ik ook heel snel buiten adem..lijkt alsof ik 0 conditie heb😭

17 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Ik denk dat ik hier ook hoor? Had gister op de clear blue 1-2 weken staan. ...
Je hebt online ook tools om dit uit te rekenen !

17 dagen geleden

Ronde 8 na miskraam (totaal ronde 15) zonet een positieve knaltest 🫣💕 kan het bijna niet geloven. 12 juni zou de uitgerekende datum zijn volgens mijn eigen berekening.

17 dagen geleden

Wat goed! Hier gisteren ook een positieve test! Uitgerekende datum 14 juni voorlopig 🩵🩷

17 dagen geleden

Zijn jullie ook al zo misselijk in de ochtend or is it just me? 😅

17 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Ik denk dat ik hier ook hoor? Had gister op de clear blue 1-2 weken staan. ...
Dan ben jij 5 weken en 4 dagen vandaag. Ik heb me laatste menstruatie 29 augustus gehad. Dan is 1-2 wel erg vroeg? Ik had 3+ er al staan afgelopen Donderdag..

17 dagen geleden

Reactie op Deyax

Zijn jullie ook al zo misselijk in de ochtend or is it just me? 😅
Ja als ik wakker ben, en savonds opgeblazen vooral

17 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Vandaag 17 dpo. (Tot wanneer tel je door? 🤪) na mijn miskraam van vorige m ...
Wat fijn!! ❤️ En zo herkenbaar dit. Ik heb vanochtend op 17 dpo ook nog een test gedaan. Ik geloof het nu pas echt! Fijne zwangerschap en hopelijk voor ons allen een mooie echo ✨

17 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Dan ben jij 5 weken en 4 dagen vandaag. Ik heb me laatste menstruatie 29 au ...
Dat hoeft toch niet? Ligt aan de lengte van je cyclus. Mijn laatste menstruatie was ook 28 augustus, maar ik heb een cyclus van 34/35 dagen. Dus ik ben nu 4+5 en 10 juni uitgerekend.

17 dagen geleden

Reactie op xEsmeeee

Dat hoeft toch niet? Ligt aan de lengte van je cyclus. Mijn laatste menstru ...
Dit heb ik inderdaad ook zo. Ook 28 augustus laatste menstruatie en een cyclus van ongeveer 36 dagen. Vandaag 4+4 en 11 juni uitgerekend.

17 dagen geleden

Hoii hoii, Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 1e kindje. De test van ClearBlue gaf vanochtend aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Verder nergens last van. Enige waar ik door twijfelde was geen menstruatie krijgen, vandaag was ik 3 dagen over tijd.

17 dagen geleden

Reactie op Elke997

Hoe is het bij jullie met de vermoeidheid? Ik ben sinds vanmiddag, heel plo ...
Ik ben ook hele dagen zo verschrikkelijk moe, hoe veel ik ook slaap ik kan meteen weer verder slapen zodra ik wakker word 🥹

17 dagen geleden

Vandaag 4+3 en het vanmiddag aan mijn ouders verteld. Ons zoontje had een trui aan waar op stond “Ik word grote broer!” Ze vonden het echt geweldig ❤️ De rest van de familie vertellen we het zodra we een goede echo hebben gehad, maar vind het fijn dat ik in ieder geval mijn ouders heb die het nu weten en met wie ik alles erover kan delen 🥰

17 dagen geleden

27 augustus was de eerste dag van m’n laatste menstruatie maar rond 24 september heb ik krampen gehad, vermoedelijk de innesteling. Denk dat ik daarom m’n eisprong 8-10 dagen daarvoor had. Volgens die ‘nieuwe’ berekening zou ik op 5w1d zitten nu ipv 6 weken. Ben sinds vorige week ontzettend moe en eet de hele dag alles wat los en vast zit. Ik kwam er achter dat ik zwanger ben door de welbekende steekjes tijdens het hoesten. Meteen getest en t was negatief, dacht ik. Volgende dag was die test opeens positief. Ondertussen een goede streep nu dus het was geen indrooglijn! 😊