416 Reacties

16 dagen geleden

Na een aantal action testen vandaag ook een CB met week indicatie. Deze geeft 2-3 weken aan dus 4-5 weken. Dat klopt helemaal want volgens mij berekeningen ben 4 dagen en 1 dag

16 dagen geleden

Goedemorgen meiden, even een vraagje.. mijn Action early testen lopen vanaf donderdag al niet zo heel erg op. Ik had verwacht na 4 dagen toch wel een hele duidelijke streep te zien. Nu vanmorgen bloed verloren met afvegen. Sorry voor de info. Hebben meerdere dit gehad? Zou het nog innesteling kunnen zijn? Vorige maand heb ik dit ook gehad en toen was het dus een miskraam…

16 dagen geleden

Hebben jullie ook al last van bandenpijn? Ik heb zo’n spierpijn gevoel aan de zijkant van m’n baarmoeder, bij strekken maar bijvoorbeeld ook met lopen. Kan dat überhaupt al bij amper 5 weken? 😅

16 dagen geleden

Reactie op SdeReus

Goedemorgen meiden, even een vraagje.. mijn Action early testen lopen vanaf ...
Wanneer was je ovulatie? En lopen je testen niet op of langzaam op? Dat is wel een verschil namelijk. Na vier dagen een knaller heb ik ook niet gehad ;) In principe test je pas na de innesteling positief, omdat je HCG dan pas echt doorstijgt. Het HCG dat je aanmaakt na de bevruchting is eigenlijk nagenoeg nooit detecteerbaar met een early test. Dat zou een innestelingsbloeding uitsluiten denk ik. Bloedverlies kan zowel slecht als geen nieuws betekenen. Helaas kun je alleen maar afwachten. Klote hè?

16 dagen geleden

Hi allemaal! Mijn vriendin en ik zijn op 19 september voor een IUI behandeling geweest. Ik voelde van alles tijdens de 11-14 dagen innesteling. En toen op dag 16, afgelopen zaterdag 3 hele dikke positieve testen! Volgens mijn berekening horen wij dus hierbij, maar weet het niet zeker…

16 dagen geleden

Reactie op 24hellobaby

Hebben jullie ook al last van bandenpijn? Ik heb zo’n spierpijn gevoel aan ...
Hi, heel herkenbaar. Vooral in de avonden. Schijnt er gewoon bij te horen 😄

16 dagen geleden

Reactie op Michellevdsb

Hi, heel herkenbaar. Vooral in de avonden. Schijnt er gewoon bij te horen � ...
Thanks! Gelukkig ☺️

16 dagen geleden

Ik vind het allemaal zo spannend maar gister testte ik positief. Maar geeen idee wanneer ik uitgerekend ben.

16 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Ik vind het allemaal zo spannend maar gister testte ik positief. Maar geeen ...
Heb je ovulatietesten gedaan? Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie? En hoelang is je cyclus? Is je cyclus qua lengte hetzelfde? Dan wil ik wel even met je meedenken ☺️

16 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Heb je ovulatietesten gedaan? Wanneer was de eerste dag van je laatste me ...
Jaa. Het zit dus zo, vrijdag 31 augustus begon mijn menstruatie (toen had ik nog spiraal) Vrijdag 6 september spiraal eruit laten halen. 13 september geloof ik met ovulatietesten mijn piek gevonden. Toen testte ik op 25 september nog negatief. Daarba heb ik 2 dagen wat bloedverlies gehad. Dus ik dacht is menstruatie (maar door verwijderen van spiraal lichaam een beetje van slag) nu bleef mijn ovulatietesten al een paar dagen hangen, dus waarop ik dacht ik doe gewoon zwangerschap test gisteren en toen kwam er een heel licht streepje.

16 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Jaa. Het zit dus zo, vrijdag 31 augustus begon mijn menstruatie (toen had i ...
En mijn cyclus was altijd mooi netjes 28 dagen toen mijn spiraal er nog in zat

16 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Jaa. Het zit dus zo, vrijdag 31 augustus begon mijn menstruatie (toen had i ...
Mijn eerste maand na verwijderen van mij. Spiraal was ook heel raar. Dus zou best kunnen dat je lijf even dacht wat is mij nu overkomen. En een positieve test is een positieve test 🥰

15 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVos413362

Mijn eerste maand na verwijderen van mij. Spiraal was ook heel raar. Dus zo ...
Ik ga donderdag ochtend nogmaals testen kijken of het oploopt, en dan digitale doen.

15 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVos413362

Mijn eerste maand na verwijderen van mij. Spiraal was ook heel raar. Dus zo ...
Maar moet ik dan rekenen vanaf die 30 augustus of?

15 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Maar moet ik dan rekenen vanaf die 30 augustus of?
Misschien rekenen vanuit je LH piek want dag later is je ovulatie. Maar ik ben er ook nog nieuw in misschien kan iemand anders je hier beter mee helpen hihi

15 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Maar moet ik dan rekenen vanaf die 30 augustus of?
Volgens mij, als je je ovulatiedag weet, vanaf die dag rekenen + 2 weken erbij!

15 dagen geleden

Hi allemaal, als het klopt 11 juni uitgerekend ! 31-10 eerste echo, ben zoo benieuwd!

15 dagen geleden

Reactie op Sofietje1992

Hi allemaal, als het klopt 11 juni uitgerekend ! 31-10 eerste echo, ben zoo ...
Hee zelfde uitgerekende datum! Ik mag 1 november heen voor de eerste echo 🥰

15 dagen geleden

Morgen alweer 5+0. Ik moet eerlijk zeggen dat de tijd vliegt als je al eentje hebt rondkruipen ☺️ oja reminder: maak elke week buikfoto’s! Ik zou lekkere basic kleding kiezen en dat elke week even aandoen. Zo leuk om terug te kijken na je zwangerschap 🤍 maar ook al tijdens je zwangerschap leuk om te zien hoe je gegroeid bent.

15 dagen geleden

Hi allemaal, ik ben vandaag 5 weken. Zijn er nog meer dames bij wie de buikkrampen zijn gestopt?