418 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Morgen alweer 5+0. Ik moet eerlijk zeggen dat de tijd vliegt als je al eent ...
Goede tip! Ik ben nu 4+5, met 5 weken ga ik ermee starten😊

15 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Hi allemaal, ik ben vandaag 5 weken. Zijn er nog meer dames bij wie de buik ...
Ik heb nog nergens last van gehad. Alleen erg moe de laatste tijd

15 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Hi allemaal, ik ben vandaag 5 weken. Zijn er nog meer dames bij wie de buik ...
Nou bij mij dus ook. Maak me helemaal druk dat het niet goed zit. Niet misselijk, niet moe, geen buikpijn. Voel me kiplekker... Bij mijn dochter was ik met dit termijn als meerdere keren per aan het overgeven, dus dit baart mij meteen zorgen

15 dagen geleden

Reactie op MBB11

Nou bij mij dus ook. Maak me helemaal druk dat het niet goed zit. Niet miss ...
Wat kunnen we ons toch zorgen maken hè… ik maak me nu juist zorgen omdat ik sinds vandaag juist menstruatieachtige krampen heb. Wel licht, maar daar startte toen mijn miskraam mee. Toen verloor ik ook al snel bloed, maar dat heb ik nu gelukkig niet…

15 dagen geleden

Vandaag 4+4 weken zwanger en 13 juni uitgerekend. 29 oktober pas de eerste echo, duurt nog zo lang voor mijn gevoel!

15 dagen geleden

Ik ben vandaag 4w2d en 15 juni uitgerekend😊net aangemeld bij verloskundige dus wachten op bericht voor eerste echo

15 dagen geleden

Reactie op Anoniem110

Ik ben vandaag 4w2d en 15 juni uitgerekend😊net aangemeld bij verloskundige ...
Hee wij gaan precies gelijk op!! Leuk! Ik heb gister contact gehad met VK en eerste echo op 6-11. Ben benieuwd wanneer jouwe is!🙏🏻

15 dagen geleden

Reactie op KS49

Hee wij gaan precies gelijk op!! Leuk! Ik heb gister contact gehad met VK e ...
Ja ik stuur je wel een vriendschap verzoek

15 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Hi allemaal, ik ben vandaag 5 weken. Zijn er nog meer dames bij wie de buik ...
Ik ben nu 5+2 en sinds een paar dagen zijn die krampen bij mij idd ook gestopt. Had er vorige week nog wel erg veel last van..

15 dagen geleden

Reactie op Anoniem110

Ik ben vandaag 4w2d en 15 juni uitgerekend😊net aangemeld bij verloskundige ...
Ik 4w3d en ook 15 juni uitgerekend! Ben benieuwd, heb 31 okt echo bij verloskundige. Loop ook bij zkh en wacht ik nog op de datum voor de echo

15 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ik 4w3d en ook 15 juni uitgerekend! Ben benieuwd, heb 31 okt echo bij verlo ...
Ik heb 1 nov een echo🤞

15 dagen geleden

Hi allemaal, ik ben nu 4+4 weken zwanger. Ik zie dat velen van jullie al een echo hebben bij 8 weken; bij mij is er geen indicatie om dat te doen en mijn eerste echo is dus met 10 weken (19 nov). Uit nieuwsgierigheid: kiezen jullie zelf voor die 8-weken echo?

15 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVos413362

Mijn eerste maand na verwijderen van mij. Spiraal was ook heel raar. Dus zo ...
Ik had dit ook.. koperspiraaltje eruit en meteen raak, maar dan denk je toch: is mijn lichaam niet gewoon in de war en was het een vals positieve test…

15 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Hi allemaal, ik ben vandaag 5 weken. Zijn er nog meer dames bij wie de buik ...
Ja ik heb er ook veel minder last van. Ook minder gespannen borsten

15 dagen geleden

Reactie op Takkenthee

Hi allemaal, ik ben nu 4+4 weken zwanger. Ik zie dat velen van jullie al ee ...
Bij mijn verloskundigepraktijk is de eerste echo altijd bij 7-8 weken, dus die heeft ze daarom ook rond die tijd gepland

15 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ik 4w3d en ook 15 juni uitgerekend! Ben benieuwd, heb 31 okt echo bij verlo ...
Als je medisch bent en via de Gynaecoloog moet, mag je dan wel los bij de verloskundige een echo afspraak maken? Sorry als ik hiermee een verkeerde aanname maak. Bij mij is dit namelijk het geval vandaar mijn vraag

15 dagen geleden

Volgens mijn berekening ben ik 13 juni uitgerekend. Nu nog maar 4,5 week. Heb 28 okt een afspraak bij de vk. Afgelopen maandag bloedtest gedaan. Dat is hier in Frankrijk waar ik woon het echte bewijs. Voel me wel een beetje misselijk af en toe, gevoelige borsten, vreetbuien en hormonaal 😄 spannend. Hoop dat t allemaal goed gaat.

15 dagen geleden

Reactie op MMom625

Als je medisch bent en via de Gynaecoloog moet, mag je dan wel los bij de v ...
Hi! Ik loop ook via het ziekenhuis maar heb wel de verloskundige al gebeld voor een kennismaking etc. Als je eerste echo(s) goed zijn in het ziekenhuis mag je volgens mij gewoon naar de verloskundige. Waarom loop jij medisch in het ziekenhuis? Wij vanwege IVF. 🙂 dus tenzij het ziekenhuis zegt dat je bij hun onder behandeling blijft zou ik alvast bellen naar de verloskundige😜

15 dagen geleden

Volgens mijn berekening dan 8 juni 🥹

15 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Hi! Ik loop ook via het ziekenhuis maar heb wel de verloskundige al gebeld ...
Oh op die manier! Ik moet bij de Gyn onder controle blijven ivm schildklier ziekte en medicatie daarvoor. Dus kennismaking is eigenlijk niet eens nodig. Ik wil gewoon zsm een echo 🤪 en ik wacht nog op de gyn voor een afspraak