402 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Volgens mijn berekening ben ik 10 juni uitgerekend van ons vierde kindje. E ...
Ach lieverd, ik herken wat je zegt. Het is spannend om uit te spreken, want je bent je zo bewust van de risico’s. Eigenlijk ben je voorzichtig met blij zijn want je bent bang er dadelijk weer onderuit te gaan. Ik snap het😘 Maar fijn dat je nu een beter gevoel hebt. Wanneer wil je het gaan delen met je man?

21 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Ach lieverd, ik herken wat je zegt. Het is spannend om uit te spreken, want ...
Ja precies dat is. Ik vind het jammer voor je dat je het snapt, maar voor mij is het wel heel fijn om te weten dat ik niet de enige hierin ben. Ik weet het eigenlijk echt niet. Zou eigenlijk zeggen pas na de eerste echo, maar ja dat is ook weer zo wat haha..

21 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Volgens mijn berekening ben ik 10 juni uitgerekend van ons vierde kindje. E ...
Ach dikke knuffel voor jou! 🤍

21 dagen geleden

Morgen is m’n nod. Ik test nog even door. de controlfreak in mij heeft de oploop bevestiging nodig 🙈

21 dagen geleden

Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 🥳🥰 Ik sluit me ook graag aan 🤍 Ik heb sinds zondag een positieve test en iedere dag al eentje gedaan haha , als goed is ben ik ook 11 juni uitgerekend ✨ Het wordt onze tweede kindje ( eerst is 2 jaar geworden 1 juni ) En net een vroege miskraam gehad, ik ben zo blij maar vind het ook een beetje spannend,!

21 dagen geleden

Reactie op Paka

Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 🥳🥰 Ik sluit me oo ...
We lopen precies gelijk! Zondag eerste positieve test en ben ook nog voor de zekerheid aan het door testen na mijn miskraam van 30 augustus. Extra spannend zo ✨🌈

21 dagen geleden

Reactie op Paka

Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 🥳🥰 Ik sluit me oo ...
Wanneer is je nod? Ik heb ook zondag voor het eerst positief getest, zo bijzonder ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Mylène94

We lopen precies gelijk! Zondag eerste positieve test en ben ook nog voor d ...
Jaa super spannend! Heb je al een afspraak gemaakt voor de eerste echo?🙂 Mijn verloskundige zei dat ze ons eerder wilt zien ( 7week ) vanwege de miskraam , dat ik vind ik wel heel fijn ook kan het natuurlijk altijd nog gebeuren.. Is het jullie eerste kindje ?

21 dagen geleden

Hoi hoi! Allereerst gefeliciteerd voor jullie allemaal! 🤍 ik zal me even voorstellen. Ik ben Lynn en ben 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Volgens de berekening ben ik uitgerekend rond 10 juni. Ons eerste kindje, onze zoon Saint, zijn wij op 30 januari verloren door een extreme vroeggeboorte met 22 weken en 5 dagen✨. Deze zwangerschap is onze grootste wens, maar zal wel ontzettend spannend worden 🤍

21 dagen geleden

Hi allen! Gefeliciteerd met de positieve test 🤍 Ik ben denk ik op 9 juni uitgerekend. Eerste kindje, vierde zwangerschap. Eerste echo is op 11 oktober (ziekenhuis, stond al een afspraak i.v.m. onderzoek naar herhaalde miskraam). Intake bij verloskundige staat op 8 november. Meer dames uit Arnhem hier?

21 dagen geleden

Reactie op Paka

Jaa super spannend! Heb je al een afspraak gemaakt voor de eerste echo?🙂 ...
Ja dat is bij ons ook zo! Die van ons staat over precies 3 weken, dat zal wel wat eerder zijn dan 8 weken, maar het is lastig in te schatten omdat ik gelijk na de MK weer zwanger ben geworden. Het is inderdaad onze eerste. Wanneer staat jouw echo?

21 dagen geleden

Reactie op fleur.1993

Hi allen! Gefeliciteerd met de positieve test 🤍 Ik ben denk ik op 9 ju ...
Gefeliciteerd met je positieve test. En wat fijn, zo snel al de eerste echo. Ik woon in Zevenaar!

21 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Gefeliciteerd met je positieve test. En wat fijn, zo snel al de eerste echo ...
Ah kijk, dat is in de buurt! Al een verloskundige gekozen?

21 dagen geleden

Hoi allemaal, ik hoor gelukkig ook bij dit clubje vrouwen die zwanger zijn 🥳 even een vraag, hebben jullie ook zo veel last van pijnlijke borsten? Kan er niet op liggen, traplopen doet zeer als iemand je een knuffel geeft doet het echt mega veel pijn en noem maar op… Andere ook last van?

21 dagen geleden

Volgens de apps ben ik tussen 13-15 juni uitgerekend. Mijn cyclus is wat korter en testte vandaag 2x positief op dpo 11. Moet het mijn man nog vertellen als hij thuiskomt van werk.

21 dagen geleden

Reactie op fleur.1993

Ah kijk, dat is in de buurt! Al een verloskundige gekozen?
Zeker! Verloskundige praktijk Zevenaar en Rijnwaarden, die waren bij mijn vorige zwangerschap ook zo lief en fijn! Ik stuur je een vriendschapsverzoek 🙂

21 dagen geleden

Ik ben vandaag 4+2 weken zwanger. Dit weten we zeker omdat we zwanger zijn geworden door middel van IVF. Clearblue geeft 2-3 weken aan met middag urine. Is dit normaal?

21 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Ik ben vandaag 4+2 weken zwanger. Dit weten we zeker omdat we zwanger zijn ...
Dat denk ik wel, want clear blue telt vanaf je ovulatie/bevruchting. Dus de eerste 2 weken daarvoor tellen niet mee🙂

21 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Ik ben vandaag 4+2 weken zwanger. Dit weten we zeker omdat we zwanger zijn ...
Ja, want je moet er 2 weken bij optellen met de wekenindicator. Hij klopt precies! 😉

21 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Dat denk ik wel, want clear blue telt vanaf je ovulatie/bevruchting. Dus de ...
Super, dankjewel. Afgelopen vrijdag gaf de wekenindicator nog niet zwanger aan dus ik dacht ik ga eerst de 1-2 weken krijgen. Maar dit is dus niet het geval. Ik ben heel gelukkig iig! Geeft toch een bepaald gevoel! 🤍