405 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op fleur.1993

Ja, want je moet er 2 weken bij optellen met de wekenindicator. Hij klopt p ...
Bedankt voor het meedenken. Ik heb namelijk helemaal geen 1-2 weken op het scherm gehad dus dat deed mij verbazen.

21 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Bedankt voor het meedenken. Ik heb namelijk helemaal geen 1-2 weken op het ...
Ik ben benieuwd, heb ze ook besteld en komen morgen binnen😬 heb in het verleden altijd alleen 1-2 weken gezien op deze testen ivm miskramen dus hoop dat het er net zo mooi uitkomt als bij die van jou🤞🏻😚

21 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ik ben benieuwd, heb ze ook besteld en komen morgen binnen😬 heb in het ver ...
Oh dat hoop ik ook voor jou, ik zie ook zwanger door middel van vruchtbaarheidsbehandelingen? Ik ook. 🤍 Laat je het weten? Ik ga volgende week nog 1tje doen met weken indicator en dan stop ik met testen. Krijg sowieso een vroege echo ivm medische geschiedenis en eerdere bbz&miskramen.

21 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Oh dat hoop ik ook voor jou, ik zie ook zwanger door middel van vruchtbaarh ...
Ja ben ook heel benieuwd! Wanneer heb jij je echo? Ik met 6+3 in het ziekenhuis🙂 tot hoeveel weken kan CB aangeven?

21 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ja ben ook heel benieuwd! Wanneer heb jij je echo? Ik met 6+3 in het zieken ...
Geen idee nog, ik mag officieel pas donderdag bellen, eerder nemen ze positieve testen niet in behandeling. Dus dat ga ik donderdag horen 😊 CB zou bij mij dan volgende week 3+ moeten aangeven. Wat voor vruchtbaarheidsbehandelingen hebben jullie gedaan? Wij hebben IVF gedaan en dit was onze eerste terugplaatsing 🤍

21 dagen geleden

Ik meld mij ook aan. 11 dpo dus het voelt nog niet helemaal echt 😊, maar de testen lopen nu twee dagen goed op. Ik vind het heel spannend. Volgens de app 13 juni uitgerekend. 🤞🏻

21 dagen geleden

Hi hi, ik ben zwanger van ons tweede kindje (eerste is 18mnd). In juli een miskraam gehad met 4.5 wk dus vooral heel onzeker nog en durf nog niet echt blij te zijn. Ik zou ergens tussen 3 en 5 oktober ongesteld moeten worden dus ik hoop dat alles goed komt en ik straks wat meer zekerheid voel 😣

21 dagen geleden

Reactie op mel.kiriaki

Hi hi, ik ben zwanger van ons tweede kindje (eerste is 18mnd). In juli een ...
Hoeveel dpo ben je vandaag? ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Hoeveel dpo ben je vandaag? ☺️
Poeh.. hoe reken je dat uit? M’n app geeft aan dat mijn vruchtbare periode waarschijnlijk van 16 tot 21 sept was. Ik heb op 12 sept en 22 sept gemeenschap gehad..

21 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik ook 8juni uitgerekend. Nog weinig symptomen wat me ook wel beetje onzeker maakt. 23 oktober 1e echo 🙏 succes allemaal met wachten

21 dagen geleden

Reactie op mel.kiriaki

Poeh.. hoe reken je dat uit? M’n app geeft aan dat mijn vruchtbare periode ...
12 september of 21 september? ☺️ als je (zeker) weet wanneer je ovulatie is geweest, ben je de dag na de ovulatie 1 dpo (days past ovulation)

21 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

12 september of 21 september? ☺️ als je (zeker) weet wanneer je ovulatie is ...
Ooh thanks! Ik gok dat ik dan 13 DPO ben. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen 🤭 zegt de days past ovulation nog iets over de zwangerschap? Met m’n vorige zwangerschap was ik hier nog helemaal niet bekend mee hahaha

21 dagen geleden

Hii volgens de berekening ben ik op 8 juni uitgerekend. Ik mag 16 oktober al naar de verloskundige, is dat niet veelte vroeg?🫣. Gisteren een early test gedaan en die was positief, ik geloof het nog niet helemaal.

21 dagen geleden

Reactie op mel.kiriaki

Ooh thanks! Ik gok dat ik dan 13 DPO ben. Maar durf het niet met zekerheid ...
Het kan wel wat zeggen over de duur van de zwangerschap ☺️ maar is wel voor iedereen persoonlijk. Ook afhankelijk van je luteale fase. Ingewikkeld 😂 maakt ook helemaal niet uit, je bent zwanger! 🤍

21 dagen geleden

Reactie op Baby1@

Hii volgens de berekening ben ik op 8 juni uitgerekend. Ik mag 16 oktober a ...
Hoelang ben je zwanger bij de eerste echo?

21 dagen geleden

Hier een mooie test op m’n nod! (Onderste test) tijd om te gaan genieten nu 🤍

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Hoelang ben je zwanger bij de eerste echo?
Dat is de zesde week dan

20 dagen geleden

Reactie op Baby1@

Dat is de zesde week dan
Dat kan inderdaad vroeg zijn, maar als het te vroeg is, plannen ze je vast opnieuw in ☺️

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Dat kan inderdaad vroeg zijn, maar als het te vroeg is, plannen ze je vast ...
Dat is waar, kan het gewoon nog niet geloven😅

20 dagen geleden

Ik kan t soms ook nog niet geloven ik test elke dag! Ben wel echt moe en rug pijn, en vooral geiriteerd😂 echt mega Iritant 😭