408 Reacties

20 dagen geleden

Nog meer dames waarbij hun buik als een gek te keer gaat met gerommel en gebrabbel? 😅

20 dagen geleden

Hallo allemaal, ook ik sluit me graag aan in deze groep. Allereerst, gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap! Ik heb zelf 8 juni dit jaar mijn twee miskraam gehad bij 9 weken. De gehele zomer geprobeerd maar iedere maand weer een teleurstelling. Afgelopen maandag op dinsdagnacht werd ik wakker omdat ik de dagen zit af te tellen totdat ik a.s vrijdag (dan zou ik ongesteld moeten worden)de test zou kunnen doen. Dus toen ik wakker werd om 04:00 uur toch maar een testje gedaan: negatief dus teleurgesteld weer in bed gekropen. Vanmorgen ook weer een test gedaan, direct negatief dus heb ik hem in de prullenbak gedaan. Toen ik mijn nachtkastje opende zag ik een tweede streepje op de test van dinsdag dus ik rennend naar de prullenbak: en ja! Die was ook positief! Ik ben zo mega blij, het duurde namelijk tussen de eerst en twee miskraam 1,5 jaar en nu 4 maanden 😱 als het goed is ben ik 13 juni uitgerekend! Mijn dag kan niet meer stuk.

20 dagen geleden

Reactie op JvDVp

Hallo allemaal, ook ik sluit me graag aan in deze groep. Allereerst, gefeli ...
Heb je de uitslag gezien binnen de afleestijd? Anders kan de test mogelijk een indrooglijn hebben. Ik zou vooral op je nod even testen ☺️

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Heb je de uitslag gezien binnen de afleestijd? Anders kan de test mogelijk ...
Die van vanmorgen (uit de prullenbak) binnen 10 minuten, voor de zekerheid zojuist nog een test gedaan met een normale test ipv vroege test, binnen twee minuten een mooi licht streepje 😊
Volgens berekening van freya 8 juni, spannend 🥰

20 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Hoe staan jullie partners erin? Voor mijn man voelt het heel onwerkelijk. D ...
Na m’n miskraam van juli geloofd hij het nog niet echt ondanks de 5 positieve testen. Denk dat blijdschap pas komt na de eerste echo

20 dagen geleden

Reactie op JvDVp

Die van vanmorgen (uit de prullenbak) binnen 10 minuten, voor de zekerheid ...
Kijk, dat is helemaal goed! Gefeliciteerd 🤍

20 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Hoe staan jullie partners erin? Voor mijn man voelt het heel onwerkelijk. D ...
Mijn partner precies hetzelfde!

20 dagen geleden

Hoi dames, wat een mooie uitslagen allemaal. Ik heb nog niet zoveel kwaaltj ...
Ik heb precies hetzelfde. Helemaal niks behalve een beetje moe en krampjes!

20 dagen geleden

Hoi dames, wat een mooie uitslagen allemaal. Ik heb nog niet zoveel kwaaltj ...
Nee hoor, bij mijn vorige zwangerschap ging ik juist testen vanwege het gebrek aan symptomen 😂 normaal heb ik veel last van PMS en ineens had ik helemaal niks. Deze keer idem. Pas vanaf een week of 9 ging het bij mij los 🤢🤮🥱🥴
Zijn menstruatie krampjes normaal om te voelen ?

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
Jazeker, ik heb 24 oktober een echo gepland staan. Wel erg vroeg vond ikzelf maar volgens de verloskundige maakte dat geen verschil!?

20 dagen geleden

Waarschijnlijk 12 juni ‘25 uitgerekend 😊

20 dagen geleden

Hallo allemaal, ik vind t ook leuk om aan te sluiten. Ik denk dat ik vandaag precies 4 weken zwanger ben. Paar dagen geleden al positief getest, nu wordt t langzaam echt. We zijn voorzichtig blij, morgen gaan we even een test met clearblue met weken doen. Dit is mijn eerste zwangerschap, enorm spannend! Onwerkelijk dat t eindelijk zo ver is. Ik heb nog weinig kwaaltjes, alleen gevoelige borsten en ik voel mijn buik heel veel.

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
Ja! 22 oktober

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
23 oktober!😊

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
Wij op 28 oktober 🩷💙

20 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Waarschijnlijk 12 juni ‘25 uitgerekend 😊
Jeeeej ik ook! 14 oktober eerste echo

20 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Jeeeej ik ook! 14 oktober eerste echo
Wow dan mag je wel heel vroeg?😱

20 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
28 oktober 💕