408 Reacties

20 dagen geleden

23 oktober 🙏 8juni uitgerekend. Zo spannend. Slaap nu al slecht 🙃

19 dagen geleden

Pfoe ik val bijna in slaap op m’n werk joh 😴

19 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Pfoe ik val bijna in slaap op m’n werk joh 😴
Same, ik vraag me echt af hoe mensen dit doen? 🙈🥹

19 dagen geleden

Reactie op 24hellobaby

Same, ik vraag me echt af hoe mensen dit doen? 🙈🥹
De vorige zwangerschap heb ik me, in combinatie met hg, voor 2 uur per dag ziek gemeld. Ik werkte toen 4 dagen van 7-13. Eigenlijk was dat nog teveel. Op tijd aan de bel trekken als je, je niet goed voelt ☺️

19 dagen geleden

Reactie op 24hellobaby

Same, ik vraag me echt af hoe mensen dit doen? 🙈🥹
Vorige zwangerschap was ik vanaf week 9 volledig ziekgemeld vanwege extreme vermoeidheid en misselijkheid. Ik kon bijna m’n bed niet meer uit. Nu zat ik daar ook wel niet lekker op m’n plek, dus ik hoop dat ik het nu beter volhoudt. Met een dreumes moet je ook wel 😂

19 dagen geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap (uitgerekend 12 juni for now). Ik heb thuis nog een meisje van 13 maanden rondwaggelen (bijna dan). Ik zit zo anders in deze zwangerschap merk ik! Ik denk ook omdat het in 1 keer raak was, terwijl we de vorige keer 9 maanden bezig waren. Nog steeds is dit kindje zooo welkom. Ik ben er alleen veel minder mee bezig, en waar ik de vorige keer niet kon wachten om dingen in te slaan ben ik nu vooral blij dat we niet zo veel hoeven te kopen/regelen 😂 nog meer second+ timers die dit herkennen?

19 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Dit is mijn tweede zwangerschap (uitgerekend 12 juni for now). Ik heb thuis ...
Hier ook een kindje van 13 maanden en ook deze keer in 1 keer raak 😂 van wanneer is jouw eerste? Ik herken helemaal wat je zegt!

19 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Hier ook een kindje van 13 maanden en ook deze keer in 1 keer raak 😂 van w ...
Haha wat toevallig! Ze is van 2 september. En jouw kleintje?

19 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Haha wat toevallig! Ze is van 2 september. En jouw kleintje?
Wat leukkkkk! Birthday twinnn haha hoor ik niet vaak 😂

19 dagen geleden

Vandaag contact met het ziekenhuis gehad (zwanger via IVF). 15 oktober eerste echo met 6+1 ivm eerdere BBZ🤍

19 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

28 oktober 💕
Leuk!! Ik ook 28 oktober😁

19 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
Ja, op 11 oktober al! Ben dan denk ik nog maar 5+4. Er stond al een echo i.v.m. onderzoek naar herhaalde miskraam en heb gebeld met de vraag of deze omgezet kon worden naar een vitaliteitsecho. Dat kon, ze willen mij sowieso graag rond 6 weken zien i.v.m. eerdere BBZ. Heb al eens eerder met 5+4 een echo gehad, niet veel te zien maar wel een kloppend hartje.

19 dagen geleden

Hoi 💕 met mijn gaat het goed , tot nu toe zou ik 10 juni uitgerekend moeten zijn. Wel erg moe! En hoe is het met jou? 🥰

19 dagen geleden

Ik denk ongeveer 12 juni uitgerekend te zijn, tweede zwangerschap. Vind het zo bijzonder het weer mee te mogen maken en hoop dat alles goed gaat ❤️

19 dagen geleden

Zijn er meer die buiten vermoeidheid en wat krampjes 0,0 klachten hebben. Bij mijn vorige zwangerschap had ik bijvoorbeeld gelijk last van mijn borsten. Nu helemaal niks

19 dagen geleden

Net toch even geschrokken.. Net bij toiletgang heel licht bruine afscheiding tenminste dat maakte ik er van, want was niet overtuigend, maar wel donkerder dan wit. Momenteel 3 + 6 (13 dpo). De hele dag best wel last van zwangerschapsymptomen gehad zoals gevoelige borsten, weeeig, moe, vaak plassen. Ook was de zwangerschap test vanmorgen weer verdubbeld t.o.v. gisteren, was echt een knalstreep geworden. Ik ben alleen wel een beetje bang geworden voor een miskraam, omdat iedereen dat hier wel een keertje meegemaakt lijkt te hebben dat het haast bijzonder is dat het één keer goed zou gaan. Ik hoop zo dat deze blijft plakken.. 🙏🏻

19 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
28 oktober! 5 november intake bij vk 🙏🏼

19 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Dit is mijn tweede zwangerschap (uitgerekend 12 juni for now). Ik heb thuis ...
Haha bij mij zit er alleen ruim 9 jaar tussen, maar merk wel dat ik er nu veel minder mee bezig ben omdat er gewoon veel meer om me heen gebeurd en we nog een beetje zoekende zijn in bevestiging ofzo.. maar wellicht ook omdat het nogal een shock gaat zijn voor de ex partners, vind het toch een beetje moeilijk om met betrekking tot hun en de kids een plan de campagne te zetten 🙈

19 dagen geleden

Reactie op Bussch95

Net toch even geschrokken.. Net bij toiletgang heel licht bruine afscheidin ...
Bah snap dat je daarvan schrikt en idd je leest het hier veel :(. Hopelijk gaat het goed en was het nog oud bloed vd innesteling

19 dagen geleden

Reactie op Lynn🧸

Zijn er meer die buiten vermoeidheid en wat krampjes 0,0 klachten hebben. B ...
Ik heb eigenlijk alleen dat ik vaker moet plassen, ‘s nachts wakker wordt en sinds 2 dagen komen mijn borsten in beweging maar verder geen symptomen