414 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Lynn🧸

Zijn er meer die buiten vermoeidheid en wat krampjes 0,0 klachten hebben. B ...
Hoever ben jij? Ik 4+5, ook alleen wat zware borsten. Verder ook niet echt klachten. Zit er ook soort op te 'wachten' voor meer bevestiging maar kan goed nog komen of helemaal niet

19 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Ik heb 1 november m’n eerste echo! Anderen al een afspraak staan?
Ik ook op 1 november! Duurt nog zo lang 😫

19 dagen geleden

Reactie op Bussch95

Net toch even geschrokken.. Net bij toiletgang heel licht bruine afscheidin ...
Mocht je het niet vertrouwen gewoon de verloskundige bellen. Die vinden het geen probleem dat je belt en helpen je met alle liefde.

19 dagen geleden

Hee hee! Ik sluit me graag aan bij dit klets groepje, wij zijn 8-6-2025 uitgerekend

18 dagen geleden

Hoe is het bij jullie met de vermoeidheid? Ik ben sinds vanmiddag, heel plotseling zo moe!😅

18 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Bah snap dat je daarvan schrikt en idd je leest het hier veel :(. Hopelijk ...
Ik heb niks meer gezien verder dus hoop het ook :)

18 dagen geleden

Reactie op Elke997

Hoe is het bij jullie met de vermoeidheid? Ik ben sinds vanmiddag, heel plo ...
Door de (vreemd soort) vermoeidheid wist ik eigenlijk al voor het testen dat ik zwanger was 😄 Sommige dagen meer dan andere, maar ik probeer er gewoon aan toe te geven en op tijd rust te pakken

18 dagen geleden

Ik sluit mij ook graag aan. Voor zover ik nu kan inschatten, ben ik uitgerekend op 8 juni. Nog niet echt hele opvallende klachten. Aangemeld bij een verloskundige, wordt vast binnenkort gebeld. Spannend! ☺️ eerste zwangerschap voor ons.

18 dagen geleden

Reactie op TG117

Hoever ben jij? Ik 4+5, ook alleen wat zware borsten. Verder ook niet echt ...
Ik ben nu 4+3!

18 dagen geleden

Reactie op Elke997

Hoe is het bij jullie met de vermoeidheid? Ik ben sinds vanmiddag, heel plo ...
Hier ook vermoeid! Vanmiddag 2 uur geslapen 🙈 gelukkig vindt m’n vriend het geen probleem om dan voor onze oudste te zorgen 🤍

18 dagen geleden

Hoi hoi! Ik sluit me graag aan bij dit groepje, gezellig! Ben er vandaag achtergekomen dat ik weer zwanger ben na m'n miskraam afgelopen juni, ben natuurlijk heel blij maar vind het nog wel heel spannend allemaal 🤞🏼 Voor nu uitgerekend op 8 juni!

18 dagen geleden

28 september een positieve test in handen. 1 november de eerste afspraak en echo. Voel mij wel oké. Wat vermoeid soms en pijnlijke borsten. We hebben al een kindje en hopen rond 11 juni de tweede te ontmoeten.

18 dagen geleden

Goedemorgen! Gefeliciteerd meiden 🙌🏼 hopelijk allemaal gezonde zwangerschappen. Hier nog geen knal test gehad maar de lijntjes lopen wel mooi op. 24 november eerste echo, ivm eerdere miskraam mocht ik wat eerder komen gelukkig! 🍀 sluit me graag aan bij dit groepje

18 dagen geleden

Ik denk dat ik hier ook hoor? Had gister op de clear blue 1-2 weken staan. Mijn laatste menstruatie was 28 aug maar vanuit daar zou ik al een aantal weken zwanger zijn wat dus niet klopt😅. Weet dus niet goed vanaf wanneer ik dan moet betekenen wanneer de uitgerekende datum zal zijn

18 dagen geleden

Vandaag 17 dpo. (Tot wanneer tel je door? 🤪) na mijn miskraam van vorige maand geeft het blijven testen meer zekerheid en rust. Vandaag was het streepje er al voordat de controlelijn er stond. Hij was binnen vijf minuten knal. Ik wil gewoon even mijn blijdschap met jullie delen ✨♥️ wat een spannende tijden en ik gun jullie allemaal een prachtige zwangerschap. 22 oktober de eerste echo 🤞

18 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Vandaag 17 dpo. (Tot wanneer tel je door? 🤪) na mijn miskraam van vorige m ...
Gefeliciteerd ❤️

18 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Vandaag 17 dpo. (Tot wanneer tel je door? 🤪) na mijn miskraam van vorige m ...
Hier hetzelfde verhaal met miskraam vorige maand en nu veel testen

18 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Ik ben met mijn eigen berekening 11 juni uitgerekend. Echt zwart op wit kan ...
Leuk!! Ik ook 11 juni volgens eigen berekening 🥰

18 dagen geleden

Leuk! Ik ook 11 juni volgensmij berekening 🥰🙏🏻

18 dagen geleden

Hi allemaal! Leuk! Ik had vanochtend een positieve test. Ben 13, 14 of 15 juni uitgerekend. Als alles goed gaat natuurlijk! Gefeliciteerd allemaal! 🍀