22 Reacties

13 dagen geleden

Moeeeee…🥲

13 dagen geleden

hier 15 juni, op wat kleine kwaaltjes na eigenlijk erg goed! allemaal wel spannend, is mn 1e 😃

13 dagen geleden

Hoihoi, leuk!! Gefeliciteerd! ❤️ Ik ben uitgerekend op 13 juni. Af en toe misselijk en erg moe maar verder alles goed gelukkig! Spannend wel na 2 miskramen.. 24 oktober 1e echo 😊 En hoe voel jij je?

13 dagen geleden

Hi! Zoals het nu lijkt ben ik rond 12 juni uitgerekend. Ik heb 28 oktober mijn eerste echo. Eigenlijk voel ik mij super goed. Toen ik er net achter kwam, moest ik erg veel plassen maar dat is wel voorbij. Nu af en toe wat gevoelige borsten, maar verder eigenlijk nergens last van. En jij?

13 dagen geleden

Wij zijn na 1.5 jaar proberen & onze eerste IUI ronde zwanger van ons tweede wondertje! Vandaag precies 5 weken , uitgerekend 13 juni!

13 dagen geleden

Reactie op Celienxoxo

Hi! Zoals het nu lijkt ben ik rond 12 juni uitgerekend. Ik heb 28 oktober m ...
Spannende tijd he. Fijn dat je je goed voeld. Ik voel me prima. Heel vrolijk en blij. Heb alleen een heel beurs schaambeen. Bel vanmiddag de verloskundige erover.

13 dagen geleden

Reactie op Moppy-and-me

Spannende tijd he. Fijn dat je je goed voeld. Ik voel me prima. Heel vroli ...
Goed om te horen! En begrijpelijk dat je daar even contact over zoekt!

13 dagen geleden

Wij zijn 11 juni uitgerekend:) voel mij ook goed, alleen minder energie en gespannen borsten. Wel spannend, eerste zwangerschap

13 dagen geleden

Wie het leuk vind kan hieronder haar testen delen.

13 dagen geleden

Hoi! Gefeliciteerd allen! Hier ook 13 juni uitgerekend. Wat een hoop op dezelfde datum zeg, leuk!! Wie weet verandert het allemaal nog bij de termijnecho. Ik voel me opzich goed, maar met een dreumes erbij voel ik me wel iets sneller moe. Ook wat gevoeliger borsten en beetje krampjes onderin m'n buik. Het zal er allemaal wel bij horen🤭

12 dagen geleden

Hi, ik heb een kort vraagje? Ik ben 12 juni uitgerekend wat mij dus nu 5+1 dag zwanger maakt. Nou is dit mijn 3e zwangerschap na twee eerdere miskramen dus terug houdend was ik al maar nou ben ik vanaf afgelopen dinsdag tot donderdag “ongesteld” geweest kwa bloedverlies. Verder geen stolsels verloren. Vorige zwangerschap had ik dit ook alleen hield het bloeden 2 dagen aan. Ik heb de eerste echo pas 30 oktober dus voor mij over best een tijd. Nou heb ik een cb gedaan en die staat op 1-2 weken. Nou was mijn vraag aan jullie dat met 5 weken zwanger er toch 2-3 moet staan en ik er nu toch vanuit kan gaan dat het fout zit? Kan iemand mij helpen

12 dagen geleden

Reactie op boog1234

Hi, ik heb een kort vraagje? Ik ben 12 juni uitgerekend wat mij dus nu 5+1 ...
Ik heb helaas geen digitale test. Anders had ik hem voor je gedaan. Kun je niet een doorverwijzing vragen voor een vroege echo omdat het al eerder fout gegaan is? Ik weet dat ze dat soms doen als er al eerder een miskraam geweest is. En vooral bij bloedverlies lijkt het me wel verstandig. Heb je de verloskundige er al over gebeld? Wat een spannende tijd zeg. Ik hoop dat alles goed gaat en je met de echo een kloppend hartje ziet.

12 dagen geleden

Reactie op Moppy-and-me

Ik heb helaas geen digitale test. Anders had ik hem voor je gedaan. Kun je ...
Ik heb inderdaad al de verloskundige gebeld en het enige wat ze konden doen is de echo een week vervroegen van 6 november naar 30 oktober helaas..

12 dagen geleden

Reactie op boog1234

Ik heb inderdaad al de verloskundige gebeld en het enige wat ze konden doen ...
Snap dat je daar enorm van baalt. Het is allemaal al spannend genoeg. Laatste optie is misschien nog huisarts bellen en vragen of bloedprikken voor hcg waarde nuttig is? Heel veel sterkte! Ik duim voor een goede afloop voor je

12 dagen geleden

Ik ben 12 juni uitgerekend en op zich vallen de kwaaltjes nog mee. Gevoelige borsten en wat krampjes. Daardoor ook wel onzeker, in verband met een aantal miskramen. Voor mijn geruststelling heb ik een gisteren een weken indicator van cb gedaan en die gaf 3+ aan.

12 dagen geleden

Reactie op boog1234

Ik heb inderdaad al de verloskundige gebeld en het enige wat ze konden doen ...
Wat moet je nog lang geduld hebben dan.. Kan je niet eerder een echo plannen op eigen initiatief? Dus zeg maar bij een pretecho bedrijf ofzo. Ik heb ook miskramen gehad dus ik snap je onzekerheid.

12 dagen geleden

Hi allemaal volgens mijn berekening uitgerekend 11 juni. Voel me voornamelijk veel moe 😅

12 dagen geleden

Reactie op ashxm

Hi allemaal volgens mijn berekening uitgerekend 11 juni. Voel me voornameli ...
Leuk leuk, ik ook 11 juni. Ben zo benieuwd of het met de echo nog bijgesteld gaat worden.

12 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Leuk leuk, ik ook 11 juni. Ben zo benieuwd of het met de echo nog bijgestel ...
Yess me too spannend!🥰

12 dagen geleden

Reactie op Moppy-and-me

Ik heb helaas geen digitale test. Anders had ik hem voor je gedaan. Kun je ...
Jeetje, wat vervelend dat je niet eerder terecht kan met zo'n onzekerheid. Je zou inderdaad een pretecho kunnen doen of een andere verloskundige vragen. Bij mij was de test op NOD al 2-3 (28 dagen normaal) en met 4+6 stond hij op 3+. Daarna CB niet meer gedaan alleen een normale test om te bewaren voor later op 5+1, die knalde binnen 2 minuten al van het scherm af. Misschien is nog een optie om in de ochtend om de 48 uur een test te doen? Dan kan je beetje zien of het op loopt. Een late eisprong of innesteling kan zo maar reden zijn dat je op 1-2 staat.