10 Reacties

22 dagen geleden

Klopt wel! Je mag 2 weken bij de test optellen, dus 4-5 weken op de dag van de test. Dus nu 5+ weken. Gefeliciteerd!😃

22 dagen geleden

De berekening van de VK loopt bij mij ook een week voor. Ze heeft gerekend met mijn laatste menstruatie, maar mijn cyclus is vrij lang (34 dagen). Kan gewoon kloppen hoor!

22 dagen geleden

Reactie op Demner

Klopt wel! Je mag 2 weken bij de test optellen, dus 4-5 weken op de dag van ...
Bedankt voor reactie🤍

22 dagen geleden

Reactie op bonnbon

De berekening van de VK loopt bij mij ook een week voor. Ze heeft gerekend ...
Ik heb ook een langere cyclus. Vandaar ook wat lastig. Ik overleg even met VK wat zij vinden. Bedankt voor reactie en heel veel succes 🤍

22 dagen geleden

Heb je de gebruiksaanwijzing van je zwangerschapstest nog? Zo ja, lees die. Dat stelt je vast gerust.

22 dagen geleden

Ik heb bij de verloskundige m’n positieve ovulatietest benoemt. Die is namelijk betrouwbaarder dan m’n cyclus (gemiddeld ongeveer 37 dagen). Ze is daar mee gaan rekenen en daarmee kwam ik wel goed uit qua termijn.

21 dagen geleden

Sowieso gaan ze bij termijn echo echt kijken hoe ver je bent en zal voor de meeste de uitgerekende datum Nog aangepast worden ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Demner

Klopt wel! Je mag 2 weken bij de test optellen, dus 4-5 weken op de dag van ...
Dan moest er toch 3+ staan als je 5 weken bent of langer bent. Ik ben nu precies 5 weken en had vanochtend 3+ en kan ook nog langer zijn.

21 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Dan moest er toch 3+ staan als je 5 weken bent of langer bent. Ik ben nu pr ...
Ligt aan de hoeveelheid hcg die je lichaam heeft aangemaakt. Sommigen hebben met 5 al een 3+, anderen pas als ze bijvoorbeeld 5 weken en een aantal dagen zijn. Heel verschillend dus

21 dagen geleden

Als je 19 sept positief hebt getest met 2/3 weken op schermpje dan was je toen al 4/5 weken zwanger. Dan ben je dus nu wel verder 5/7 weken