32 Reacties

8 maanden geleden

Oh zie allemaal typefoutjes, kan het niet herstellen. Excuses hiervoor 🤣😁

8 maanden geleden

Even kijken of het lukt om hier 1 klos onder te zetten.

8 maanden geleden

De klossen die ik heb hebben bovenop een 'kuiltje' van ong. 10x10 cm. Dus als beide poten met de ruimte ertussen niet meer dan 9.5 cm breed is lijkt het me geen probleem.

8 maanden geleden

Reactie op ZonMaanSterren

De klossen die ik heb hebben bovenop een 'kuiltje' van ong. 10x10 cm. Dus a ...
Oh zo had ik het niet bedacht, ik dacht dat je echt per poot 1 verhoger moest gebruiken

8 maanden geleden

Wij hebben dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Mn vriend heeft er toen lege bierkratjes onder gezet 🤣 zag er gek uit maar werkte wel hahaha

8 maanden geleden

Volgens mij hebben wij hier vorige keer 2 klossen onder gedaan, maar dan de poot niet in het midden van de klos zegmaar!

8 maanden geleden

Hier nog iets..... heb met m'n blonde kop 4 klossen besteld. Bed heeft 9 poten😂🤦‍♀️ Zou ik die andere 5 nog na kunnen bestellen? Komt van medipoint.

8 maanden geleden

Reactie op Hallo19

Hier nog iets..... heb met m'n blonde kop 4 klossen besteld. Bed heeft 9 po ...
Ik had precies hetzelfde! Heb gebeld en was geen probleem zeiden ze!

8 maanden geleden

Reactie op ZonMaanSterren

De klossen die ik heb hebben bovenop een 'kuiltje' van ong. 10x10 cm. Dus a ...
Dit denk ik ook idd! En anders een blok hout/boeken/bierkratje oid

8 maanden geleden

Wij hebben een heel laag bed (30 cm) zonder poten maar rustend op het frame. Dus zelfs met de hoogste klossen komen we nog lang niet in de buurt van de 80cm. Met de kraamzorg overlegd en besloten om dan tijdelijk het logeerbed te gaan gebruiken. Maar ook deze is maar 38cm (IKEA malm) en staat op het frame ipv poten. Ik heb al verschillende reacties gelezen over bierkratjes maar ik zie ook niet niet helemaal voor mij hoe dat stevig genoeg zal zijn in ons geval. Iemand nog andere ideeën? In het uiterste geval kunnen we een hoog laag bed lenen bij de medipoint maar dit is natuurlijk verre van ideaal.

8 maanden geleden

Reactie op Hallo19

Hier nog iets..... heb met m'n blonde kop 4 klossen besteld. Bed heeft 9 po ...
Oooooh wat suf ik ook!

8 maanden geleden

Reactie op Stroopwafel97

Wij hebben een heel laag bed (30 cm) zonder poten maar rustend op het frame ...
Wij hadden bij de eerste een stijgerhouten bed zonder poten. Wij hebben hier toen van stevige balken zelf poten op werkhoogte onder gezet. Na de kraam de poten gewoon weer verwijderd en manlief heeft het hout ergens anders aan op gemaakt..

8 maanden geleden

Reactie op TessaK31

Oooooh wat suf ik ook!
Heb er zelfs 12 nodig😂🤫 Kon er gelukkig gewoon 8 bij bestellen :)

8 maanden geleden

Reactie op Hallo19

Heb er zelfs 12 nodig😂🤫 Kon er gelukkig gewoon 8 bij bestellen :)
Hier hadden we er vorige keer 14 nodig 3 onder iedere hoek en 2 in het midden 😅😅 Deze keer hoeven we het gelukkig niet te doen. Kraamzorg gaf aan dat, omdat ik niet thuis beval ze het wel goed vind zo. We hebben over het algemeen al een vrij hoog bed dus ze vond het niet erg voor een controle en verschonen.

8 maanden geleden

Reactie op KittyNootje

Hier hadden we er vorige keer 14 nodig 3 onder iedere hoek en 2 in het midd ...
Wat fijn dat het niet hoeft dan! Ik beval ook niet thuis en het is nog niet eens zeker hoeveel uur kraamzorg ik krijg... maar toch zijn de bedklossen verplicht 🤨

8 maanden geleden

Reactie op Hallo19

Wat fijn dat het niet hoeft dan! Ik beval ook niet thuis en het is nog niet ...
Ja ik vind het super ik moest de vorige keer zo veel moeite doen om in en uit bed te komen en ik ben niet eens klein 😨 Ik vond dat echt drama met mijn hechtingen. Enige fijne was de was vouwen op bed 😅😅 Maar ik was er zelf nog niet eens over begonnen toen ze aangaf het niet nodig te hebben. Ik krijg ongeveer 4 uur kraamzorg per dag. Is een ZZPer en ze heeft een rustperiode, maar toevallig een vriendin die ook in die tijd is uitgerekend.

8 maanden geleden

Ik bedacht me vandaag na de intake pas dat klossen bij ons eigenlijk totaal niet handig zijn, aan 1 kant hebben we schuin dak dus daar moet je al gebukt staan om überhaupt naast het bed te kunnen staan 😶 Maar ik bestel wel klossen en zet ze er niet onder (medische bevalling).

8 maanden geleden

Reactie op yrie

Ik bedacht me vandaag na de intake pas dat klossen bij ons eigenlijk totaal ...
Je kunt altijd even bellen en de situatie uitleggen is misschien fijn voor ze als ze het vantevoren weten 😅 Dan kunnen ze bij een bureau eventueel iemand inzetten die niet al rugklachten heeft.

8 maanden geleden

Ik ga er dit keer niet aan beginnen, vond het hoge bed vreselijk vorige keer en als ze het bed willen verschonen doet mijn man dat wel zei hij, hij vind t ook onzin

8 maanden geleden

Reactie op KittyNootje

Je kunt altijd even bellen en de situatie uitleggen is misschien fijn voor ...
Ja, sowieso is ons bed al 66cm hoog dus het gaat maar om een klein stukje. Wie weet hebben ze idd een kleinere dame die kan kramen 🥰