26 Reacties

21 dagen geleden

1 kopje per dag kan hoor!

21 dagen geleden

Ik hou van koffie. Heb een volautomatische machine thuis. Dronk er toch 3/4 p dag thuis. Nu krijg ik er met moeite 1 weg. Gek he dat dit zo wisselt per persoon. Ik las op internet dat de max iets van 150/200 mg p dag is? Dus 1 kopje koffie of cappuccino of latte mag sowieso wel! En inderdaad even opletten met bepaalde thee.

21 dagen geleden

Ik heb sinds twee dagen ook cravings voor koffie, vooral de starbucks pumkin latte's enzo. Ik vraag dan om decafe en drink voor de zekerheid alleen kruidenthee of rooibos ernaast. Ik vind matcha ook heel lekker, maar daar zit per kopje wel 30-70 mg caffe茂ne in.

21 dagen geleden

1 kopje mag inderdaad gewoon hoor! Zelf ben ik overgegaan op cafe茂nevrije bonen. Althans, caffe茂ne-arm want er zit altijd nog een restje in. Dus daar neem ik 1 kopje van per dag (al zou meer ook mogen). Verder drink ik de hele dag door thee want ik heb het ijskoud 馃槀

21 dagen geleden

Ik drink twee kopjes koffie verdeeld over de dag. Geen probleem. Maar ga dan niet voor sterkte koffie

21 dagen geleden

Ik vind de koffie op mijn werk niet lekker dus start de dag thuis met 1 en daarna alleen maar thee en water. Dit werkt prima. Maar ik wil idd wel ook wat cafe茂nevrij gaan halen hiervoor 鈽猴笍

21 dagen geleden

Heerlijk, koffie, maar vind het sinds 茅茅n week niet meer smaken 馃ぃ ik hou t maar bij gemberthee

21 dagen geleden

Je mag 200mg cafe茂ne, dat zijn 2 谩 3 kopjes koffie. Wel rekening mee houden dat er in andere dingen (chocola, frisdrank) ook cafe茂ne zit. Ik drink 1 of 2 kopjes en zorg dat ik eventueel cafe茂nevrij in huis heb 馃槉

21 dagen geleden

Drink er meestal twee per dag 鈽曪笍 Heb ik wel nodig met een 2-jarige in huis 馃ス

21 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Ik heb sinds twee dagen ook cravings voor koffie, vooral de starbucks pumki ...
Die!!! Ik heb alles ervoor in huis gehaald 3 weken terug hmmm. Bij m鈥檔 ontbijt, cake鈥檚 whatever gaan nu sowieso pumkin spice kruiden door heen. Maar heb die fles van monin ook ik snap je馃槀 Ik heb nog nooit matcha op, kan je die ook lekker maken?

21 dagen geleden

Reactie op Marelena

Drink er meestal twee per dag 鈽曪笍 Heb ik wel nodig met een 2-jarige in huis ...
Ik snap je馃ス

21 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Je mag 200mg cafe茂ne, dat zijn 2 谩 3 kopjes koffie. Wel rekening mee houden ...
Ah dat is een goede, cafe茂ne vrije bonen misschien gaan zoeken. Heb ook die oplos korrels van Nescaf茅 voor ijskoffie misschien een halve teelepel nemen als ik het niet kan laten

21 dagen geleden

Reactie op LovingHeart-x

Heerlijk, koffie, maar vind het sinds 茅茅n week niet meer smaken 馃ぃ ik hou t ...
Beter!!!

21 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ik hou van koffie. Heb een volautomatische machine thuis. Dronk er toch 3/4 ...
Hopelijk komt dat bij mij nog, zeker als je leest dat het miskraam gevoelig is..

21 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik vind de koffie op mijn werk niet lekker dus start de dag thuis met 1 en ...
Ik ga het eens uitzoeken! Dank je wel馃挅

21 dagen geleden

Reactie op VWJ

1 kopje mag inderdaad gewoon hoor! Zelf ben ik overgegaan op cafe茂nevrije ...
Heb je een goede tip voor die bonen?

21 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Heb je een goede tip voor die bonen?
Ik haal ze bij een winkeltje in Almere genaamd Bij Drewes. Minder lekker dan de echte espressobonen (wat minder volle smaak), maar zeker prima voor een cappuccino. Ik ga de komende tijd ook andere bonen testen, zal wel een update sturen als ik betere heb gevonden 鈽猴笍

20 dagen geleden

Reactie op michelle1709

Die!!! Ik heb alles ervoor in huis gehaald 3 weken terug hmmm. Bij m鈥檔 ontb ...
Hahaha, zo herkenbaar! 馃槀 Matcha blijft altijd een beetje 'natuurlijk' smaken, vind dat zelf juist lekker met de pumkin latte als zoetere tegenhanger haha. Zelf maak ik hem of met Barista melk (koemelk) of met de Barista melk van Alpro (Haver of Soya) in mijn melkopschuimer en die bij je matchapoeder gieten. *Havermelk zorgt wel voor een piek in je bloedsuikerspiegel (dus daar moet je wel even op letten-geen mokken wegdrinken dan haha) en dan met wat agave siroop of honing 馃憣馃徑 Ik word er echt happy van 馃挌

20 dagen geleden

Ik dor 1 bakkie cappuccino. Per dag.... dat is 35 mg cafaine en je mag volgens mijn 200 mg ? Dus 1 mag gwn verder drink ik dus caf vrij thee... maar zit liever ook aan 3 kop koff per dag 馃槀

20 dagen geleden

Ik ben juist een koffie freak , 馃ス馃おvooral met de koffie maatjes op het werk we roepen altijd dat het weer tijd is voor koffie ! Nu helaas moet ik het links laten en zal ik maar 1 kopje op een dag drinken.. 馃ズ en de rest cafe茂ne vrij.. Iemand een goede bonen en pads die cafe茂ne vrij zijn ? Ik hoor het graag !!! 馃檲馃檲馃檲