7 Reacties

één dag geleden

Ja echt zo!!! Ik ben zoooo chagrijnig en zoooo tering moe hey. Heb zulk kort lontje en gvd alles duurt zo lang🥲

één dag geleden

Ik heb continu honger. Moet ieder uur naar de wc. Ben ontzettend emotioneel. Ontzettend moe of hyper actief. Heb staand werk dus m’n rug doet pijn. Lig standaard tussen 3 en 4 ‘s nachts wakker.

één dag geleden

De hele dag trek 🙃🙃

één dag geleden

Hier ook zelfde 🤣 niet normaal mor opgezwolle buik helemdag honger 😆

één dag geleden

Hier zó. Vreselijk. Misselijk. 😭 en ‘s nachts niet kunnen slapen, bloedirritant. Ook een beetje lange tenen haha. Mn beste vriend insinueerde dat zijn vrouw goed herstelde van de keizersnede omdat ze de juiste mindset heeft. Voor iemand die meerdere complicaties voor haar kiezen kreeg maar óók van het ‘niet lullen maar poetsen’ is, schoot die me toch een partij verkeerd! We praten al een week niet 🤭

één dag geleden

Zoooo ontzettend misselijk dag en nacht, geen pauzes er tussen. Ik word gek 😭🤣. Ik heb eens gelezen dat dit in week 9 meestal op z’n ergst is dus ik houd mijn hart vast 😬 aangezien ik pas in week 5 zit 🤢

één dag geleden

Hahah leuk onderwerp en ik ga ook lekker los… Lage Rugpijn waardoor ik kan slecht slapen, het voelt zoals aantal dagen na dat je door je rug bent gegaan 😂 Hoofdpijn die opeens komt een gaat, zonder verklaring. Ik drink niet maar plassen gaat door, wc is bij my best friend. Ik zie hem elke uur of vaker… Mijn borsten doen pijn, mijn baarmoeder rekt op van binnen en dat doet pijn . Sporten, ik ben moe en heb snel hoge hartslag… mijn lichaam wil niet terwijl mijn hersen van alles willen. Ow ja misselijk en hongerig continue…😂😂😂🤷🏻‍♀️ Ik ben nu 7+2… ben benieuwd wat er nog bij komt