10 Reacties

2 dagen geleden

Ik zou, zeker richting einde van de week, echt aandringen op een echo. Rond 6 week valt er echt wat te zien. Mogelijk nog geen kloppend hartje, maar kan wel je ongerustheid wegnemen of er überhaupt wat groeit

2 dagen geleden

Ja, ik loop via het ziekenhuis, omdat het bij ons lastig ging, gelukkig zonder duidelijke reden! Dus ik zal ze deze week bellen. Misschien moet ik nog even 2 dagen wachten. Ik ga hier zeker om vragen! Ik denk dat ik gewoon nog even moet afwachten hoe dit afloopt.. heel onzeker allemaal.

2 dagen geleden

Die onzekerheid maakt zo labiel he... En herkenbaar, bij ons is het zwanger worden ook niet vanzelfsprekend, om andere redenen. Is t extra balen elke keer dat t niet lukt. Goed zo, zeker einde van de week laten inplannen!

2 dagen geleden

Reactie op JB5

Die onzekerheid maakt zo labiel he... En herkenbaar, bij ons is het zwanger ...
Ja.. ik was zo blij met mijn eerste positieve test en na 30 minuten kwam de onzekerheid al. Eigenlijk valt het mij allemaal enorm tegen, het hele proces rondom kinderen willen. Je beseft steeds meer dat het echt wondertjes zijn en het alles behalve vanzelfsprekend is.

2 dagen geleden

Echt he, de grootste levensles rondom loslaten. Het valt niet te plannen zoals je t in je hoofd hebt

één dag geleden

Reactie op JB5

Echt he, de grootste levensles rondom loslaten. Het valt niet te plannen zo ...
Het is nu gestopt! Sinds vanochtend. Heb 1 november nu de echo, op hoop van zegen dat het niks ergs was! Al met al geen stolsels gehad, geen helderrood bloed en af en toe wat krampjes, maar niks wat lijkt op menstruatie klachten. Ik heb weer een klein beetje hoop.

één dag geleden

Klinkt voorzichtig positief! Ik duim mee voor goed nieuws 1 november!

één dag geleden

Ik heb m’n hele zwangerschap gebloed. En vooral ook na veel persen met niet naar de wc kunnen. Blijkbaar heb ik een hele gevoelige baarmoeder mond. Veel sterkte, 1 nov is nog ver weg maar ik duim voor je! Het blijft gissen

één dag geleden

Reactie op Bruisend2

Ik heb m’n hele zwangerschap gebloed. En vooral ook na veel persen met niet ...
Jeetje, dat was ook vast spannend! Heb je toevallig ook een gekantelde baarmoeder? Die van mij zit iets naar achteren. Ja.. het is echt even afwachten. Bedankt voor je berichtje 🥰

één dag geleden

Reactie op JB5

Klinkt voorzichtig positief! Ik duim mee voor goed nieuws 1 november!
Lief! Ik zal het even laten weten. Bedankt voor je steun 🥰