10 Reacties

9 dagen geleden

Nee, kan geen kwaad voor je kleine. Alleen zorg gewoon super goed voor jezelf. En mocht je inderdaad toch wel zwanger zijn dan zijn de eerste weken toch wat zwaarder. Je gehele lichaam verandert! Ik ben nu ook net zwanger 5 weekjes en de 10e dag op rij hartstikke ziek met dezelfde symptomen als jij. Het hoort erbij. Jezelf lekker warm aankleden en je lichaam goed warm houden. Veel vitamientjes. En, gefeliciteerd! Je kan het.

9 dagen geleden

Reactie op MommyMZ

Nee, kan geen kwaad voor je kleine. Alleen zorg gewoon super goed voor jeze ...
Zwanger ben ik sowieso wel, de cb geeft al heel de week 1-2 😅 Dat is al een geruststelling. Dankjewel voor je antwoord, dat geeft mij ook een beetje rust! Heb vanmiddag vitamine gekocht. Heb jij de verloskundige nog gebeld hierover?

9 dagen geleden

Ik zou morgen wel contact opnemen met de verloskundige of huisarts, aangezien dat wordt aangeraden bij meer dan 38,5 graden koorts. Zou nu in ieder geval paracetamol nemen om de koorts te verlagen en hopelijk goed te slapen en aan te sterken. En heel veel beterschap!

9 dagen geleden

Ik zou me toch lekker ziekmelden. Ik had met m'n vorige zwangerschap aan het begin corona, en ik lag toen lekker een paar dagen in bed

9 dagen geleden

Als je koorts hebt zo laag mogelijk proberen te houden met paracetamol! Koorts is heel slecht helaas voor kleine baby’s 😟

9 dagen geleden

Zeker de vk contacten of huisarts en eerlijk niet gaan werken je lichaam is druk bezig jou beter te maken EN een kleine aan het voorzien van alle bouwsteentjes. Dit zijn de belangrijkste weken van je zwangerschap.

9 dagen geleden

Reactie op Kleine Bumbum

Ik zou morgen wel contact opnemen met de verloskundige of huisarts, aangezi ...
Paracetamol heb ik al op. Dankjewel 😊

9 dagen geleden

Reactie op Poppetje123

Ik zou me toch lekker ziekmelden. Ik had met m'n vorige zwangerschap aan he ...
Nou ja ik heb nog een week proeftijd over. Als ik dat doe dan lig ik er uit en zit ik zonder werk. We hebben echt een woning nodig nu dus vandaar dat ik dat eigenlijk al uitsluit. Ik hoop dat het vanacht daalt, anders bel ik de gynaecoloog. Verder wel alles goed gegaan bij jou in de zwangerschap?

9 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Zeker de vk contacten of huisarts en eerlijk niet gaan werken je lichaam is ...
Weet ik daarom maak ik mij ook zorgen, als ik mij nu ziekmeld lig ik er uit vanwege proeftijd. Het is niet zo een goede timing 😟

9 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Weet ik daarom maak ik mij ook zorgen, als ik mij nu ziekmeld lig ik er uit ...
Lastige situatie maar ook in een proeftijd is ziek ziek. Als ze daarop jou er uitgooien (wat volgens mij wettelijk gezien zonder verdere redenen niet eens mag) vraag ik me ook af of je daar moet willen werken en niet verder moet zoeken 🤷🏼‍♀️maar nu heb ik makkelijk praten.