Dames, zijn jullie of zijn jullie wel eens zwaar grieperig geweest en dat jullie zo vroeg zwanger waren. Ik ben nu volgens de berekening van mijn geschatte ovulatie 4+3. Dit is dus al 2 weken terug gezet omdat mijn ovulatie toch later was dan mijn cyclus van normaal. We hebben namelijk alleen de 24ste gezellig gemaakt vanwege omstandigheden. En de rest van de maand niet.
Ook blijven mijn testen heel licht van de action early. De etos is wel ietsjes donkerder en de cb gaf afgelopen vrijdag avond nog 1-2 weken aan.
Maar nu ben ik dus echt ziek geworden en heb koude koorts, ik rill mij een ongeluk waardoor ik dus ook buikpijn krijg en mijn temp meet 39 graden. Verder verkoudheids klachten.
Vorige week dinsdag had ik al mijn verloskundige gebeld en aangemeld. Tot op heden nog niet terug gebeld en vandaag 3 keer bellen ook niet opnemen de normale lijn. Ook moet ik morgen gewoon de hele dag werken omdat de andere uitgevallen zijn en we maar met zijn 2en zijn in een winkel. Plus ben vervangende leidinggevende, kan mij niet zo snel ziekmelden.
Vandaar dat ik het even aan jullie vraag! Kan dit kwaad voor mijn kleine? 2 jaar geleden een miskraam gehad en daarna niet meer zwanger geraakt.
Dankjewel een bezorgde mama.