639 Reacties

één maand geleden

Reactie op Oktomom

Wij hebben ook alleen geluid. Ik ben zelfs een beetje anti babyfoon met sch ...
Ik heb beide staan. Als zijn overgroot ouders komen oppassen hebben ze gewoon alleen geluid. Maar hebben dus wel ook een app met dus beeldscherm. Hij moet soms even huilen maar dan is dit in zijn slaap. Op het begin rende ik er dan heen. Met gevolg dat hij wakker werd doordat ik in zijn kamer kwam, nu kijk ik even of alles nog oké is of dat ik er wel echt heen moet. Dat vind ik wel echt een voordeel. Maar snap ook heel goed als mensen alleen geluid willen.

één maand geleden

Reactie op Ashja

Ik heb beide staan. Als zijn overgroot ouders komen oppassen hebben ze gewo ...
Mijn zoon heeft het ook dag hij soms een beetje moet huilen in zijn slaap, maar ik herken het geluid. Ik snap het wel hoor als ouders de behoefte hebben om te kijken, maar tot wanneer doe je dat? Een vriendin heeft nog steeds een camera boven haar dochters hangen en zij zijn inmiddels 5&6 en dan voelt het voor mij echt niet ok. Belangrijkste is denk ik dat iedereen de keuze maakt die goed voelt!

één maand geleden

Reactie op Oktomom

Wij hebben ook alleen geluid. Ik ben zelfs een beetje anti babyfoon met sch ...
Nou dit is dus ook mijn ervaring! Vrienden hier zitten er juist door het schermpje ook echt boven op, gewoon heel irritant!

één maand geleden

Ik ben 6+3 en voel me de afgelopen dagen echt rot. Voel me niet mezelf, beetje misselijk. Ik wil alleen maar liggen. Wie voelt zich ook naar

één maand geleden

Reactie op sarahsimone

Hoi!! Ik heb ook emetofobie! Wat erg he? Er op wachten en druk maken.. hoe ...
He, ik voel me sinds twee dagen niet optimaal. Misselijk, nog geen gevoel van kotsen gelukkig maar wel rot! Heel moe en wil alleen maar liggen. Hoe voel jij je?

één maand geleden

Reactie op CélyneBoer

Kun je hier wat meer over vertellen?
Wat wil je precies weten??? Vaak is het probleem dat het thuis netwerk niet goed beveiligd is en dan kunnen ze ook bij de babyfoon en andere apparaten die aangesloten en aan staan.

één maand geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wat wil je precies weten??? Vaak is het probleem dat het thuis netwerk ni ...
Ugh, moet er niet aan denken.. nou ja, ik wist niet dat het zo’n bekend en dagelijks probleem is.. Vreselijk.

één maand geleden

Reactie op BevlogenHemel911149

He, ik voel me sinds twee dagen niet optimaal. Misselijk, nog geen gevoel v ...
Ah heel vervelend zeg! Ik voel me gelukkig nog prima maar in mn vorige zwangerschap was ik enorm misselijk.. echt mentaal een struggle met emetofobie 😖 dus ik snap hoe je je nu kan voelen. Hou in je hoofd dat je ook misselijk kan zijn zonder overgeven, ook al is dat heel lastig🤞🏽

één maand geleden

Reactie op BevlogenHemel911149

Ik ben 6+3 en voel me de afgelopen dagen echt rot. Voel me niet mezelf, bee ...
Ik ben 6+1 maar voel me precies hetzelfde, misselijk en niet mezelf. Ik wil het liefst een hele dag mezelf opsluiten in bed en sociale activiteiten vermijden.
🥘🍕🍟🍴 Ik ga zo uiteten… we gaan naar de wok Gaan samen met vrienden die nog nergens van af weten (6+4) Bij deze wok is ook sushi aanwezig.dat mag dus nu niet Is er nog meer waar ik op moet letten?? Lust geen garnalen en niet alle vis soorten. Dus ben daar denk ik veilig in? Tips??

één maand geleden

Reactie op Huisje-Boompje-Beestje kindje??

🥘🍕🍟🍴 Ik ga zo uiteten… we gaan naar de wok Gaan samen met vrienden die ...
Zwangerhap app is handig

één maand geleden

Vraagje.. smeren jullie al iets op je buik om soepel te houden? Of zijn er mensen die een fijne crème / olie of whatever hebben? 😊 En iemand nog tips voor nachtcrème? Ik heb met retinol en dat mag juist niet las ik?

Reactie op Jssca_92

Zwangerhap app is handig
Snap ik.. maar ga niet de hele avond die app openen Moet geheim blijven

één maand geleden

Vegetarische sushi mag je wel met gebakken kip bijv erin mag je ook

één maand geleden

Reactie op MylifeAnouk

Vraagje.. smeren jullie al iets op je buik om soepel te houden? Of zijn er ...
Ik smeer wel maar dat is vooral tegen de jeuk, tegen de striae hoef je het niet te doen want dat is bindweefsel wat van binnen scheurt en vooral genetisch bepaald is, ik vind van de kruidvat de mama buiklotion en de mama olie fijn

één maand geleden

Als je vega eet zit je bijna altijd goed!

één maand geleden

Vraagje aan vrouwen die al eens eerder zwanger geweest zijn; vanaf wanneer kregen jullie je energie terug? Hier 8+3 en ik wil het liefst de hele dagen liggen en slapen 🤡

één maand geleden

Reactie op Smurs

Vraagje aan vrouwen die al eens eerder zwanger geweest zijn; vanaf wanneer ...
2e trimester

één maand geleden

Iemand een tip wat je nog kan doen tegen hoofdpijn als paracetamol niet werkt 😳

één maand geleden

Reactie op Smurs

Vraagje aan vrouwen die al eens eerder zwanger geweest zijn; vanaf wanneer ...
Vanaf week 15 ongeveer