600 Reacties
één maand geleden
Reactie op NinaLu
Hoiii, ik heb sinds de zwangerschap last van ontstoken mondhoeken, brandt s ...
Bepanthen, magisch!
één maand geleden
Reactie op Danique1305
Hello ladies,
Iedereen gefeliciteerd natuurlijk :)
Zelf ben ik net 5 weken ...
Ik had precies hetzelfde. En werd er mega onzeker van. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en begin van de week begon ik echt eeeeenorme klachten te krijgen, extreem misselijk, overgeven en af en toe buikkrampen, ik voel me echt een wrak en kijk er mega tegen op om te gaan werken deze week, mijn werk is niet echt heel erg medelevend als het gaat om ziek zijn. Maar antwoord op je vraag: ik zou je niet al te druk maken, je klachten kunnen nog komen en anders genieten van het feit dat je geen klachten hebt!
één maand geleden
Reactie op Roos.K
Wij vertellen het aan veel mensen in de dichte kring, waar we het ook aan z ...
Precies, dit hebben wij ook gedaan. Mocht er wat mis gaan, weten ze er al van en kunne ze er voor jullie zijn!
één maand geleden
Reactie op Manon0808
Ik ben soms zo misselijk en duizelig en het wil dan niet zakken. Meestal ge ...
Herken me er ook in
Uit bed opstaan en duizeligheid hebben
Ik blijf heel even zo lang het lukt nog te liggen voor dat ik
Ogen open en hup bed uit
Even “wenne” aan de ruimte en dan opstaan
Verder overdag als ik te “druk” doe krijg ik ook duizeligheid. Alsof je uit de achtbaan kom
Dan blijf ik even staan en doe ik als of ik iets in m’n oog heb🤣zodat de collega’s niet denken waarom staat ze stil
één maand geleden
Reactie op Manon0808
Ik ben soms zo misselijk en duizelig en het wil dan niet zakken. Meestal ge ...
Eerst een beschuitje met jam eten op bed helpt heel erg!
één maand geleden
Reactie op Manon0808
Dankjewel voor je tip! En als je overdag last hiervan hebt wat doe jij hier ...
Bij mij helpt even wat eten of water drinken, maar verschilt natuurlijk bij iedereen. Als ik aan het werk ben, zorg ik dat ik altijd een banaan of een koekje bij me heb, meestal als ik wat eet gaat het wel weg!
één maand geleden
Dames,
Sinds zaterdag heb ik zo’n pijn in mijn buik door obstipatie. Uiteindelijk is het afgelopen nacht gelukt. Je raad het al: hard, pijnlijk en veel persen.
Nu ben ik iemand die sowieso niet vaak naar de wc kon (2 x per week). Dus heel gek vond ik het niet. Máár, ik heb zo’n ontzettende onherkenbare pijn gehad in mijn buik en rug hierdoor. Echt ongekend. De kleur was by the way, sorry voor tmi: donkergroen.
De rugpijn is inmiddels verdwenen, maar heb sinds vanochtend spontaan zo’n pijn in mijn rechterzij.
Belde met de dokter en die gaf aan dat het wel handig is als ik even langskom, dit maakt me een beetje onzeker.
Kan dit te maken hebben met de zwangerschap? Moet ik me zorgen maken? Is dit herkenbaar voor iemand?
Ik ben nu 6+4
één maand geleden
Hoi dames,
Mijn spieren in mijn nek/rug zijn enorm gespannen. Ik wil graag wat verlichting maar ik kom er niet goed achter wat zwangeren wel en niet mogen gebruiken. (Bv. Spierbalsem) iemand tips? Ik heb wel een kruik maar daar krijg ik t vaak dan te warm van als ik die op m’n nek leg.
één maand geleden
Reactie op NinaLu
Hoiii, ik heb sinds de zwangerschap last van ontstoken mondhoeken, brandt s ...
Bij mij is dit een teken van vitamine b tekort. Ik heb het heel vaak. Zodra ik dit supplement een paar dagen gebruik verdwijnt het meteen
één maand geleden
Reactie op KS49
Zijn er al dames die een voedingsbeha hebben gekocht ? Ik overweeg dit omda ...
Zou persoonlijk nog geen voedingsbeha kopen. Bij mijn vorige zwangerschap groeide ik aan het eind van mijn zwangerschap nog 2 cups (echt in de laatste 3 weken) en tijdens de kraamweken groeide de boel helemaal explosief. Zou voor nu gewoon een lekkere comfortabele bh kopen voor tijdens je zwangerschap en aan het eind 1 voedingsbh en dan na de geboorte nog 1 of 2 bij bestellen als je weet wat je maat is.
één maand geleden
Reactie op AantrekkelijkeLeisteen182313
Dames,
Sinds zaterdag heb ik zo’n pijn in mijn buik door obstipatie. Uite ...
Misschien wil de dokter alleen even buikonderzoek doen om te kijken of er bijvoorbeeld in de buik ook obstipatie voelbaar is, en adviezen / medicatie voor bij obstipatie geven. Het klinkt niet per se alsof er een probleem is met je zwangerschap al weet ik dat natuurlijk vanaf hier niet! Maar dan zou een verloskundige ook een logischere route zijn. Obstipatie komt trouwens veel voor bij zwangerschap!
één maand geleden
Reactie op KS49
Misschien wil de dokter alleen even buikonderzoek doen om te kijken of er b ...
Ze verdenken op nierstenen… oei.