632 Reacties

één maand geleden

Reactie op NinaLu

Hoiii, ik heb sinds de zwangerschap last van ontstoken mondhoeken, brandt s ...
Misschien helpt sudocreme? Niet alle bepanthen mag je namelijk gebruiken als je zwanger bent. Vervelend is het in ieder geval wel!

één maand geleden

Meer meiden waarbij het eten gewoon niet smaakt? Ik heb zo’n honger en ben zo ongelofelijk misselijk 🤢 Ik wil wat eten maar NIKS smaakt mij, paar happen en ik hoef al niet meer. Laten we het maar niet over drinken hebben.. dat gaat er al helemaal niet in 😔 Niks maar dan ook niks smaakt mij!!

één maand geleden

Reactie op Evee89

Jeetje heftig hoor. Sterkte met je werkgever! Zo naar om dit mee te moeten ...
Dankjewel voor je lieve reactie. Het is erg jammer, maar helaas had ik precies deze reactie verwacht. Ik werk in een typische mannensector waarin men werk belangrijker vindt dan privé. Gelukkig had ik vanmiddag een heel prettig gesprek met de vertrouwenspersoon. Aankomende week heb ik ook gesprek met de afdelingsadviseur, die kan me waarschijnlijk het beste helpen. Anders kan de vertrouwenspersoon helpen met vervolgstappen, waaronder de decaan en melding van grensoverschrijdend gedrag. Ik ben in ieder geval blij dat ik er niet alleen voor sta nu 💜

één maand geleden

Reactie op VWJ

Dankjewel voor je lieve reactie. Het is erg jammer, maar helaas had ik prec ...
Wat goed dat je er werk van maakt! En zo fijn dat er mensen zijn die wel met je meedenken en je helpen. Zet hem op!

één maand geleden

Reactie op Lindsay105

Eerst een beschuitje met jam eten op bed helpt heel erg!
Ik heb sultanas in m'n nachtkastje liggen, iets makkelijker dan een rol beschuiten en jam.

één maand geleden

Korte vraag. 😊 dit weekend hebben mijn vriend en ik met twee andere stellen afgesproken. We gaan bij een stel thuis eten en daarna de stad in. Nu wil ik heeel graag gaan omdat ik er zin in heb én het nu nog kan. Maar ik weet niet hoe ik er onder uit kom als ik iets niet mag eten… ik wil het echt nog niet zeggen, zijn pas 5+3 nu en zelfs m’n ouders weten het nog niet maar hoe kan ik deze situatie handelen? Dat ik niet drink is overigens ook al opmerkelijk waarschijnlijk..

één maand geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Hoi dames, Mijn spieren in mijn nek/rug zijn enorm gespannen. Ik wil graa ...
De fysio heeft dit voor mij gefixt. Als je aangeeft dat je zwanger bent, verwacht ik wel dat ze aangepaste oefeningen meegeven

één maand geleden

Reactie op FlorissanteVuurvogel175358

Korte vraag. 😊 dit weekend hebben mijn vriend en ik met twee andere stelle ...
Als je vegetarisch eten opgeeft hoef je eigenlijk amper wat aan te passen ☺️ Je kan ook aanbieden te helpen met koken en een gerecht bedenken? Dan heb je het meer zelf in de hand

één maand geleden

Reactie op FantastischeEland662706

Zijn er meer die last hebben van haaruitval? Ik dacht dat je haar beter wer ...
Hier ook alleen moeten we niet vergeten dat we in de seizoenswisseling zitten dit noemen we herfst “Shed” in de hersft en lente gaan dieren in de rui zo ook mensen veel weten dit niet maar dan heb je meer haaruitval. Bij mij is het in de herfst altijd het ergst. Hoeft dus niet Perse aan de zwangerschap te liggen.

één maand geleden

Reactie op Joy321

Hier ook alleen moeten we niet vergeten dat we in de seizoenswisseling zit ...
Hier bij de eerste 2 zwangerschappen ook in het eerste trimester heel veel haarverlies. Pas vanaf het 2e trimester hield ik alles vast. Een jeukende hoofdhuid is ook heel erg kenmerkend bij mij 😅

Reactie op FlorissanteVuurvogel175358

Korte vraag. 😊 dit weekend hebben mijn vriend en ik met twee andere stelle ...
Qua drinken had ik ook gedacht dat het meteen op zou vallen maar je kan het juist heel bewust aankondigen als in “drink veel minder laatste tijd, voel me veel fitter etc.”

één maand geleden

Ik ben benieuwd of meerdere dames dit gevoel herkennen. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik kan lastig duiden wat ik nou precies voel. Ik kan heel moeilijk duiden of ik nou misselijk of ziek ben. Over het algemeen ben ik behoorlijk “hangerig” en lig ik het liefste in bed. Ik eet wel maar het smaakt niet ofzo. Herkennen jullie dit? Zo ja, wat hebben jullie hiertegen gedaan?

één maand geleden

Reactie op EnergiekeVlakte448068

Ik ben benieuwd of meerdere dames dit gevoel herkennen. Dit is mijn eerste ...
Ja heel herkenbaar. Ik ben steeds 'soort van' misselijk, moe en hangerig een nergens zin in/energie voor. Eigenlijk vooral een heel brak gevoel, alsof je net een paar dagen op een festival hebt gestaan. Verschrikkelijk 😩 (ik weet t het nog veel erger kan hoor, maar fijn is het niet) had dit mijn eerste zwangerschap helemaal niet

één maand geleden

Ik ben nu 7 weken zwanger, van de eerste, maar merk dat als ik niet misselijk ben sochtends, ik me druk maak. Hebben meer dames dat je niet elke dag symptomen hebt?

één maand geleden

Reactie op Lindsay105

Ik ben nu 7 weken zwanger, van de eerste, maar merk dat als ik niet misseli ...
Bij mij is het ook de enige dag erger dag de andere dag. ik herken je afwisseling en je zorgen

één maand geleden

Bij mij is het ook de enige dag erger dag de andere dag. ik herken je afwis ...
Ik merk gewoon dat ik me erg druk ga maken om alles. Ik heb maandag mijn eerste echo. Als ik daarop heb gezien dat het hartje klopt, gaat dit natuurlijk veel minder zijn. Maar nu weet ik nog niks

één maand geleden

Reactie op Lindsay105

Ik merk gewoon dat ik me erg druk ga maken om alles. Ik heb maandag mijn ee ...
Snap het helemaal! Ik heb ook maandag eerste echo. Ik ben dan 7+1 en jij.

één maand geleden

Snap het helemaal! Ik heb ook maandag eerste echo. Ik ben dan 7+1 en jij.
Maandag ben ik 8+2, dus ben echt heel erg benieuwd. Zo spannend allemaal, vooral als het je eerste kindje is, weet je gewoon niet wat je moet voelen

één maand geleden

Reactie op Lindsay105

Maandag ben ik 8+2, dus ben echt heel erg benieuwd. Zo spannend allemaal, v ...
Ja snap ik! bij mij is het ook de eerste. Succes maandag😇

één maand geleden

Ja snap ik! bij mij is het ook de eerste. Succes maandag😇
Jij ook!!