639 Reacties
één maand geleden
Reactie op AantrekkelijkeLeisteen182313
Wat is dat toch met de symptomen die de ene keer zo heftig zijn en de ander ...
De hormonen stijgen niet metceen rechte lijn. Dus de klachten ook niet 🙃
Afgelopen week weer bijna geen pijn vanmorgen ook nauwelijks nu doet het al pijn als ik loop zelfs met bh aan 😂
één maand geleden
Reactie op gingerxx7
lieve meiden,
vraag over babyfoon met schermpje!
met of zonder wifi? en w ...
Zonder! Genoeg verhalen dat zo'n ding via wifi gehackt word en de camera gaat bewegen of er gepraat word door vreemden,
één maand geleden
Reactie op BAMPatricia
Zonder! Genoeg verhalen dat zo'n ding via wifi gehackt word en de camera ga ...
Nou dat dus!!! Ik ben er nog niet overuit wat ik wil maar denk wel een offline systeem.
Je hebt ook telefoon apps waarmee je een telefoon daar neer kan zetten als babyfoon en via je eigen kijken.
Ik heb nog wel een oud toestel liggen dus denk dat ik dat achter de hand hou als ik buiten bereik van een offline systeem kom.
één maand geleden
Reactie op GirlyGirlx
Nou dat dus!!! Ik ben er nog niet overuit wat ik wil maar denk wel een offl ...
Ik heb wel een babyfoon met camera maar zonder wifi erg tevreden over
één maand geleden
Reactie op gingerxx7
lieve meiden,
vraag over babyfoon met schermpje!
met of zonder wifi? en w ...
Met wifi! Veel praktischer, dan kun je ook in bijvoorbeeld je tuin zitten en op het scherm kijken, of op afstand kijken als er bijvoorbeeld wordt opgepast of je wil weten of je zoon/dochter al slaapt als je zelf onderweg naar huis bent.
De horrorverhalen over gehackte babyfoons zou ik met een flinke korrel zout nemen.
één maand geleden
Reactie op CtB
Met wifi! Veel praktischer, dan kun je ook in bijvoorbeeld je tuin zitten e ...
Ik heb een relatie gehad met een etical heacker 🙃 het is helaas geen korreltje zout….. maar echt iets dat gebeurt.
één maand geleden
Reactie op MK-89
Ben ik dan zo heel ouderwets dat wij al jaren alleen een babyfoon hebben me ...
Nee hoor, same. Mn zoon mag ook een beetje privacy 😉 enige keer dat ik dat scherm gemist heb is toen ik via de babyfoon hoorde hoe hij een heel feestje met zn knuffels aan het bouwen was, toen had ik wel even stiekem willen meekijken 🥰
één maand geleden
Reactie op TanteKipjes
Nee hoor, same. Mn zoon mag ook een beetje privacy 😉 enige keer dat ik dat ...
Awwwhhhh 😍🥰
Ik weet niet…… ik ben toch wel een beetje een controle freak. Dit wordt mijn eerste kindje (en ik vermoed ook zo enige) ik denk dat ik wel beeld wil om gewoon zeker te weten dat het oké gaat ook als ik niets hoor 🙈🙈
Vrienden van mij hebben ook gewoon schermpje op tafel als we daar zitten. Volgens mij ook offline systeem dus ik denk dat ik t.z.t. (als men weet dat ik zwanger ben) vraag welke dat is 😅
Ik ben straks 40 als ik bevallen ben. Een deel van mijn vriendinnen die zijn al jaren uit de luiers. Sterker nog een paar zelfs al oma 🙃 dus ik heb wel aardig wat mensen met hun kennis en kunde om mij heen ☺️
één maand geleden
Reactie op BevlogenHemel911149
Wanneer begint nou echt de misselijkheid, ik heb een kots fobie dus ben hie ...
Hoi!! Ik heb ook emetofobie! Wat erg he? Er op wachten en druk maken.. hoe gaat het met je op dit moment?
één maand geleden
Ik heb ook emetofobie en bij mij begon het met de dag dat ik NET 6 weken wa ...
Oeiii hoe gaat het nu met je? Heb ook emetofobie.. is zo erg he?
één maand geleden
Reactie op GirlyGirlx
Ik heb een relatie gehad met een etical heacker 🙃 het is helaas geen korre ...
Kun je hier wat meer over vertellen?
één maand geleden
Reactie op MK-89
Ben ik dan zo heel ouderwets dat wij al jaren alleen een babyfoon hebben me ...
Wij hebben ook alleen geluid. Ik ben zelfs een beetje anti babyfoon met scherm. Maar dat komt ook omdat ik in m'n omgeving iets te veel mensen heb die de hele tijd alleen maar naar die babyfoon zitten te gluren en er geen gesprek meer mee valt te voeren. Geluid is echt meer dan voldoende. Als je zelf slaapt kan je toch ook niet op het scherm kijken, dus waarom zou je dat als je wakker bent wel willen?
één maand geleden
Reactie op GirlyGirlx
Awwwhhhh 😍🥰
Ik weet niet…… ik ben toch wel een beetje een controle freak ...
Haha ja snap ik ook helemaal hoor!
En leuk, ik ben ook een 'oude' mama - 39 als ik beval. :-)