858 Reacties

3 maanden geleden

Welke speen van Difrax zit ook alweer tussen speen 1 en 2 van Dr Brown in? Ik gebruik de smalle fles. Speen 2 gaat net iets te snel, maar speen 1 krijgt ze met deze voeding er bijna niks uit. We zitten nu johannesbroodpitmeel toe te voegen, maar dit willen we eigenlijk niet gebruiken. Of zijn er andere spenen die ik kan proberen die op de Dr Brown flessen passen?

3 maanden geleden

Wat doen jullie als de baby laatste dutje skipt? Blijven proberen en bedtijd verlaten of lange wake window accepteren en bedtijd vervroegen? Hij is 10 weken en gaat nu ongeveer 2 uur wakker zijn als hij in zijn bedje ligt. Niet dramatisch maar ook niet ideaal.

3 maanden geleden

Reactie op dD_E

Welke speen van Difrax zit ook alweer tussen speen 1 en 2 van Dr Brown in? ...
Dat is speen S 😉

3 maanden geleden

Reactie op Jaime14

Wat doen jullie als de baby laatste dutje skipt? Blijven proberen en bedtij ...
Volgens mij is 2 uur prima hoor, als wakkertijd voor de avondbedtijd. Is hier ook meestal zo!

3 maanden geleden

Vraagje voor de moeders die Kv en Bv combineren. We willen starten met de introductie van Kv, en hoofdzakelijk borstvoeding blijven geven. Mijn idee is om 1/3 of 1/4 kv in het flesje te doen en de rest aan te vullen met borstvoeding om rustig te wennen. Hoe doe je dit? Eerst kv maken zoals op de verpakking en dan borstvoeding opwarmen en toevoegen? Of beide koud? Het moet dezelfde temperatuur zijn toch? Hoe doe je dit? 🤭

3 maanden geleden

Mijn zoon 14 wkn raakt van slag van zijn spiegel beeld in de auto. Maar wij willen hem natuurlijk wel zien. Laatst kreeg ik de tip om de spiegel schuin te hangen maar dit heeft hij door dus kijkt hij dan gewoon daarheen. Iemand tips?

3 maanden geleden

Reactie op Charmaine V

Mijn zoon 14 wkn raakt van slag van zijn spiegel beeld in de auto. Maar wij ...
Geen idee of het werkt, maar misschien thuis voor de spiegel wat oefenen, op de arm samen naar jullie zelf kijken en dan heel positief op een blije toon tegen hem praten? Haha. Misschien dat hij er dan een positieve associatie mee krijgt, bedenk maar wat hoor !

3 maanden geleden

Reactie op KleineWonderen ❤️

Geen idee of het werkt, maar misschien thuis voor de spiegel wat oefenen, o ...
Goede tip inderdaad maar thuis voor de spiegel vind hij wel leuk

3 maanden geleden

Reactie op Charmaine V

Goede tip inderdaad maar thuis voor de spiegel vind hij wel leuk
Oeps te snel verstuurd. Ik denk dat het in de auto te lang duurt

3 maanden geleden

Zijn er meer baby's die stinkende plas hebben na de rota druppels?

3 maanden geleden

Mijn zoontje van 11 weken krijgt 5 flesjes per 24 uur. We geven ze om de 3-4 uur. Nu zitten we met het volgende: tussen 21:30 en 22:30 krijgt hij zijn laatste flesje. Maar in de tijd tussen zijn 4e en 5e flesje weten we niet zo goed wat we moeten/kunnen doen. Als hij zijn laatste flesje krijgt slaapt hij door tot 7:00. Hij zou een dutje kunnen doen tussen zijn 4e en 5e fles alleen zijn we bang dat hij dan doorslaapt en dan ‘s nachts wakker wordt voor zijn eerste fles met als gevolg dat het “voedingsschema” wat wij hebben helemaal anders loopt. Iemand tips ? Of hoe doen jullie dat? Ben erg benieuwd.

3 maanden geleden

Reactie op Laurahuxx

Mijn zoontje van 11 weken krijgt 5 flesjes per 24 uur. We geven ze om de 3- ...
Hoe laat krijgt hij nu dan de flessen?

3 maanden geleden

Reactie op MK-89

Hoe laat krijgt hij nu dan de flessen?
Vandaag was het: 8:00 11:20 16:00 (was met hem even op stap) 19:00 En nu 21:45

3 maanden geleden

Reactie op Laurahuxx

Mijn zoontje van 11 weken krijgt 5 flesjes per 24 uur. We geven ze om de 3- ...
Als ik mijn zoontje na de 4e fles op bed leg, slaapt hij ook door. Ik maak hem dus bewust wel “wakker” voor zn laatste fles om 20:30/21:00

3 maanden geleden

Reactie op Lindsay105

Als ik mijn zoontje na de 4e fles op bed leg, slaapt hij ook door. Ik maak ...
Okee! En valt hij daarna weer goed in slaap? Misschien kunnen wij dat ook gaan doen

3 maanden geleden

Reactie op Laurahuxx

Vandaag was het: 8:00 11:20 16:00 (was met hem even op stap) 19:00 En nu 2 ...
Het ‘doel’ is uiteindelijk een nacht maken van 19-7 voor de meeste baby’s/ouders. Dus vooral laten slapen tussen 19.00 en 21.45 uur! Dan ga je richting een ‘normaal’ slaap patroon. Onze zoon krijgt 7,11,14.30/18.30/22.00 uur de fles. Vanaf 19.00 uur slaapt hij. Voor de fles van 22 uur maken wij hem nauwelijks wakker. Wel luier verschonen, verder zo min mogelijk praten, gedimd ligt en flesje zelfs helemaal in het donker geven. Dan slaapt hij weer door tot 7 uur

3 maanden geleden

Reactie op Laurahuxx

Okee! En valt hij daarna weer goed in slaap? Misschien kunnen wij dat ook ...
Ja! Slaapt dan door tot 7:30/8:00

3 maanden geleden

Dames wat betekent dit? (Gaat om het naar bed brengen) Ik wieg mijn kleine echt helemaal in diepe slaap en wacht even tot ik hem neerleg. Maar wanneer ik m neerleg hoor ik m wurmen en kreunen en bewegen. Hij slaapt dan 2 min en dan hoor ik m bewegen en alsof ie wil gaan huilen, als die dan geen speentje voelt in zn mond gaat die huilen. Dit is dan de hele tijd, 2/1 minuut stil en oogjes dicht en dsn weer dat bewegen, duurt eff tot hij dan echt in slaap valt. Maar soms moet ik dan echt een dikke uur of langer bij hem zitten en telkens speentje in de mond en handjes strak vasthouden zodat hij niet te wakker wordt. Waar man dit door komen? Ik doe liever niet inbakeren want dat moet je weer helemaal afleren. Hij slaapt in een co sleeper

3 maanden geleden

Reactie op KleineWonderen ❤️

Vraagje voor de moeders die Kv en Bv combineren. We willen starten met de i ...
Geen antwoord maar hier ben ik ook benieuwd naar!
Pyjama of gewoon een pakje voor zo naar buiten Discussie met de man🤪 Ik vind voor buiten omdat er een zakje zit🤣