35 Reacties

6 dagen geleden

Toevallig met hetzelfde bezig! Proberen aan te melden met 3 weken en het zat al vol, hoe dan 🤨

6 dagen geleden

Nog niet maar is misschien regio gebonden. Kwa drukte

6 dagen geleden

Ja hier gaf verloskundige ook aan, nu al aan te melden ivm drukte. Nu is mijn mama kraamverzorgende dus maak me niet al te druk

6 dagen geleden

Reactie op Bumptobaby

Toevallig met hetzelfde bezig! Proberen aan te melden met 3 weken en het za ...
3 weken!!! Jeetje 🤓

6 dagen geleden

Reactie op TedereLibel007990

Nog niet maar is misschien regio gebonden. Kwa drukte
Dat denk ik idd ook wel!

6 dagen geleden

Ik heb toevallig aangemeld. Er was nog plek voor juni, maar ze kunnen niet het aantal uren garanderen waar je officieel recht op zou hebben.. misschien ga ik nog even verder proberen.

6 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Ik heb toevallig aangemeld. Er was nog plek voor juni, maar ze kunnen niet ...
Vandaag aangemeld*

6 dagen geleden

Let wel op dat je bij het aanmelden voor kraamzorg ook vaak meteen tekent voor de algemene voorwaarden. Dat doen ze heel geniepig door je ergens een vinkje te laten zetten. Bij deze algemene voorwaarden staat vaak dat je een boete van enkele tientjes tot soms wel 200 euro moet betalen als je de 'overeenkomst' annuleert. Dus: wil je perse overstappen? Dan kan je het beste zeggen dat er iets mis is gegaan in de zwangerschap 😓. Klinkt niet leuk, maar anders zit je plots aan behoorlijk hoge kosten vast.

6 dagen geleden

Reactie op Evee89

Let wel op dat je bij het aanmelden voor kraamzorg ook vaak meteen tekent v ...
Oohh dit is een heel goede tip!!! Ik heb me namelijk bij 5 verschillende aangemeld omdat ik graag bij ZZPer wil om mijn kansen te spreiden.. omdat ik nu al 2x een nee heb gekregen.. dus dat zou anders voor problemen kunnen zorgen…

6 dagen geleden

Reactie op KS49

Oohh dit is een heel goede tip!!! Ik heb me namelijk bij 5 verschillende aa ...
Precies, en zij hebben er geen boodschap aan dat jij je bij andere instanties ook hebt ingeschreven. Lees even goed de voorwaarden door en trek je terug nu het nog kan.

6 dagen geleden

Ja hier ook aangemeld bij een ZZP’er. Echt al met 3+6 😂 en toen zat ze al t/m mei vol. Zelfde als bij ons tweede kindje, dat lijkt me zo fijn.

6 dagen geleden

Direct toen mijn test ook maar een beetje positief was de Zzp'er gebeld. We hebben haar ook gehad tijdens onze geboorte van onze dochter en wouden haar nu weer heel graag! Ze kon gelukkig! Maar ik was dan ook erg optijd

5 dagen geleden

Hoe kan je gemakkelijk een zzp'r vinden? Het lijkt alsof er weinig in mijn omgeving zijn (Bilthoven)

5 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Hoe kan je gemakkelijk een zzp'r vinden? Het lijkt alsof er weinig in mijn ...
Vaak hebben ze ook instagram. Misschien kan je even zoeken op #kraamzorgbilthoven of #kraamzorgdebilt succes! 🍀

5 dagen geleden

Aangemeld bij een grote organisatie. Is vorige keer ook prima bevallen. Hopelijk kunnen we dezelfde kraamverzorgende krijgen als de vorige keer.

5 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Hoe kan je gemakkelijk een zzp'r vinden? Het lijkt alsof er weinig in mijn ...
Volgens mij willen ze meestal max een half uur rijden dus het kan ook iemand uit omringende plaatsen zijn

5 dagen geleden

Vandaag toevallig aangemeld en was net op tijd. Ze had vlak daarvoor gesproken met iemand die er over na moest denken. We hebben een plekje, we zijn pas 6+3…. Bizar hoe snel je erbij moet zijn!

5 dagen geleden

Echt bizar hoe snel je je moet aanmelden bij een ZZP'er🫠 Bij m'n eerste kindje zaten we bij een grote organisatie en kregen we ook maar een aantal uren per dag ivm drukte. En ook nog eens verschillende. Geen goede ervaring mee. Ook aangemeld bij een ZZP'er en gelukkig nog op tijd

5 dagen geleden

Vandaag aangemeld dankzij deze post bij een natuurlijk kraamverzorgster, ze zat al vol tot juni! 😱 ze heeft de eerste twee weken van juni voor mij gereserveerd nu. Ik ben je dankbaar voor deze post haha

4 dagen geleden

Ik heb meteen een paar dagen na mn eerste test mn kraamhulp gevraagd. Ze zat ook al vol tot eind mei dus ik was net op tijd! Vorige zwangerschap pas na termijnecho begonnen en moest uiteindelijk bij een bureau (wat VRESELIJKE kraamzorg was) omdat iedereen al vol was🥲