35 Reacties

4 dagen geleden

Door dit topic nu al verschillende zzp’ers benaderd, maar ze zitten allemaal al vol t/m juni. Best frustrerend met 5+2 zwanger zijn 😅 Totaal niet aan gedacht om bij de eerste positieve test contact op te nemen, maar dat is dus wel wat je moet doen blijkbaar. Heb nu echt behoefte aan iets kleinschaligers/persoonlijkers, maar waarschijnlijk zit er niets anders op dan weer voor een grote organisatie te kiezen..

4 dagen geleden

Via de website kraamzorg 1-op-1 kun je zzp’ers in de buurt vinden, misschien zitten daar nog mensen bij met plek!

4 dagen geleden

Jemig….. ik wilde eigenlijk wachten tot na de eerste echo 😅😅😅

4 dagen geleden

Hoi! Ik ben nu 6 + 4 weken zwanger en lees dat ik hier mee aan de slag moet (dankjewel), hoe zit het met je verzekering als je kiest voor ZZP? Valt alles onder de basis? Of verschilt dit nog? Best lastig want eind december zal ik een passende zorgverzekering kiezen.

4 dagen geleden

Reactie op KleineWonderen ❤️

Hoi! Ik ben nu 6 + 4 weken zwanger en lees dat ik hier mee aan de slag moet ...
Valt onder de basis!! Staat vaak ook op hun site vermeld. Dus je kunt gewoon eentje kiezen. Alsnog wel slim om zorgvuldig te zijn met zorgverzekering uitzoeken natuurlijk. Ik heb inmiddels 5 afwijzingen binnen van ZZP-ers en de rest reageert nog niet…

één dag geleden

Hoi allemaal! Ik moet binnenkort gaan oriënteren voor kraamzorg. Zijn er ervaren moeders die tips hebben? Waar moet je opletten, wat is handig? Ik hoor het graag 🥰

één dag geleden

Ik wil eigenlijk helemaal geen kraamzorg meer. Bij de eerste wel gehad en vond het vreselijk zo’n onbekend mens in mijn eigen fijne huis! Zijn er meerdere die dit herkennen?😅 weet iemand of kraamzorg verplicht is?

19 uur geleden

Ik had er een op het oog die zat al vol in juni… 🥲ben nu verder aan het zoeken

17 uur geleden

Reactie op Janet30

Ik wil eigenlijk helemaal geen kraamzorg meer. Bij de eerste wel gehad en v ...
Als first time mom is voor mij iedere beetje hulp welkom 😅😅😅 Volgens mij is er niets verplicht dus als jij het niet wilt hoeft niets

17 uur geleden

Oehhh, ik ben nu 6 weken en 2 dagen maar heb nog helemaal niks geregeld🤭 moet dit of kan dit ook nog later? We willen eerst de echo’s afwachten🤞🏽

14 uur geleden

Reactie op GoedhartigeBij978999

Oehhh, ik ben nu 6 weken en 2 dagen maar heb nog helemaal niks geregeld🤭 m ...
Als je graag een ZZPer wilt zou ik het aanraden, anders kun je prima wachten!

13 uur geleden

Reactie op GoedhartigeBij978999

Oehhh, ik ben nu 6 weken en 2 dagen maar heb nog helemaal niks geregeld🤭 m ...
Wij hebben een zzper geregeld toen ik 6 weken en een paar dagen waren. Toen waren er ook al een aantal vol 😅

13 uur geleden

Weet iemand als je geen kraamzorg neemt hoe dat gaat met de controles van je “wonden”? Heb me al aangemeld voor kraamzorg maar ik twijfel nog 🤭

12 uur geleden

Reactie op Evida1988

Weet iemand als je geen kraamzorg neemt hoe dat gaat met de controles van j ...
Misschien aan huisarts of verloskundige vragen?

12 uur geleden

wat doet kraamzorg in Nederland? In België lijkt dit niet echt vanzelfsprekend?