11 Reacties

14 dagen geleden

Hey hallo, ben toevallig ook 5 weekjes zwanger en herkenbaar wat je hier vermeld... Denk dat het puur te maken kan hebben dat er toch heel wat aan het veranderen is in ons lichaam! En bij twijfel gewoon je huisarts bellen hoor .. groetjes, Denise.

14 dagen geleden

Reactie op DeniseRon

Hey hallo, ben toevallig ook 5 weekjes zwanger en herkenbaar wat je hier ve ...
Ja tot nu toe nog niet zo meegemaakt. Wel af een toe klein krampje. Maar deze was wat “harder”

14 dagen geleden

Ik ben ook 5 weken en heb hetzelfde. Wel geruststellend om te lezen dat meerdere het hebben.

14 dagen geleden

Reactie op Pleuni240295

Ik ben ook 5 weken en heb hetzelfde. Wel geruststellend om te lezen dat mee ...
Ja af en toe wat zeuren en kleine krampjes, maar deze was wat “harder” Bij jou dus ook?

14 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Ja tot nu toe nog niet zo meegemaakt. Wel af een toe klein krampje. Maar de ...
Hou het maar in de gaten en mocht je het niet vertrouwdn gewoon je huisarts bellen hoor.

14 dagen geleden

Reactie op DeniseRon

Hou het maar in de gaten en mocht je het niet vertrouwdn gewoon je huisarts ...
Heb jij het nog niet zo meegemaakt?

14 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Heb jij het nog niet zo meegemaakt?
Wel bepaalde steken links in m'n buik en gespannen onderbuik. Dat krampachtig aanvoelt... En dat pas met 5 weekjes. Maar nog niet heftig ofzo dat ik denk help er is wat mis of iets dergelijks

14 dagen geleden

Reactie op DeniseRon

Wel bepaalde steken links in m'n buik en gespannen onderbuik. Dat krampacht ...
Nee , net gebeld met verloskundige. Die zei dat het allemaal wel kon

14 dagen geleden

Reactie op DeniseRon

Wel bepaalde steken links in m'n buik en gespannen onderbuik. Dat krampacht ...
Dit gevoel heb ik ook. Blijft natuurlijk altijd spannend maar voelt nog goed.

14 dagen geleden

Hallo Hier ook 5 weken. Het ook af en toe menstruatie achtige krampen, kort, maar voel het wel even. Gister ook met de huisarts over gehad, schijnt er wel bij te horen door de aanmaak van extra bloed en de hormonen. Blijft toch altijd spannend♡

13 dagen geleden

Een volle blaas drukt op je bekkenbodem. Op het moment dat je je blaas leegt, is er intern weer meer ruimte en minder druk op je bekkenbodem. En de krampen komen doordat je baarmoeder groeit. Hoewel het nu maar om klein aantal centimeters gaat, is de procentuele groei wel groot. Je baarmoeder wordt in korte tijd wel 2x zo groot.