14 Reacties

één maand geleden

Heej, hoe gaat het nu met de krampen? Ik heb zelf al een paar dagen af en aan krampen. Soms beetje zeurend, soms wel heftiger. Deels denk ik dat het komt door groeiende baarmoeder, maar de heftigere krampen heb ik normaal in mijn cyclus alleen aan het einde van mijn vruchtbare periode en zit nu al later, dus hoop dat mijn lichaam gewoon beetje in de war is.

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Heej, hoe gaat het nu met de krampen? Ik heb zelf al een paar dagen af en ...
Hee, ik heb nog steeds krampen. Merk dat als ik op het toilet zit en druk zet, het meer pijn doet. Dus ik denk inderdaad het groeien van de baarmoeder. Verloskundige heeft net gebeld, daar heb ik me gisteren bij aangemeld, die zei ook dat het hoogstwaarschijnlijk het groeien van de baarmoeder is en mocht ik meer klachten krijgen die ik er niet bij vind horen, dan moet ik aan de bel trekken 😉 Ja ik ook! Deze krampen had ik ook rond mijn eisprong, maar het eitje was bij mij groter gegroeid door medicatie. Had gelezen dat dan de krampen worden veroorzaakt door het vocht wat in het eitje zit wat dan vrij komt en het buikvlies irriteert. Dit voelt inderdaad gelijk maar lijkt me niet dat er nu nog een eitje springt 🤣

één maand geleden

Reactie op LovingHeart-x

Hee, ik heb nog steeds krampen. Merk dat als ik op het toilet zit en druk z ...
Nee dat snap ik. Ik dacht ook waarom heb ik die krampen nu nog, maar dan gaan we bij beide er gewoon van uit dat de baarmoeder lekker aan het groeien is en de darmen opzij duwt 😋

één maand geleden

Hier nooit een mk of hulp bij zwanger worden gehad, maar ook al een paar dagen krampen. Ik denk dat het de baarmoeder is die weer oprekt en een plekje zoekt om te groeien 🥲 Mn eerste zwangerschap begon dit met 5 weken ofzo en nu al vanaf 3+4 😅 had ze iig niet gemist

één maand geleden

Reactie op Didjaa

Hier nooit een mk of hulp bij zwanger worden gehad, maar ook al een paar da ...
Nouja, ik heb nu ineens geen krampen meer. Het maakt me toch wel weer een beetje bang. Vorige keren toen klachten/symptomen afnamen en ik een heel naar gevoel kreeg, bevestigde de echo's dat het een miskraam was. Ben zoooo bang nu 😞 Moet nog wachten tot 17 oktober voor eerste echo

één maand geleden

Hoelang hebben jullie ongeveer krampen gehad? Ik heb nu van ongeveer zondag al zeurende onderbuikpijn. Weet niet hoelang “normaal” is?

één maand geleden

Reactie op LovingHeart-x

Nouja, ik heb nu ineens geen krampen meer. Het maakt me toch wel weer een b ...
Afname van klachten hoeft niks te betekenen, maar snap dat alles nu spannend is. Bij mij wisselt het per dag. Sommige dagen (bijna) niet en andere dagen weer meer. Ik heb ook 17 oktober mijn eerste echo. Duurt nog veel te lang 😅

één maand geleden

Reactie op Fleeeuurrr

Hoelang hebben jullie ongeveer krampen gehad? Ik heb nu van ongeveer zondag ...
Voor iedereen is het anders, maar ik had ongeveer 3 dagen echt krampen. Ik voelde elke stap die ik zette in mijn onderbuik (baarmoeder denk ik) of als ik op de bank lag en mijn benen optrok, deed het ook pijn. Heb echt 2 nachten krampachtig geslapen 😅

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Afname van klachten hoeft niks te betekenen, maar snap dat alles nu spannen ...
Ik weet het lieverd, maar vorige twee keren werden mijn klachten/symptomen een voor een minder en resulteerde het 2 keer in een miskraam. Dus we hopen nu dat de derde keer scheepsrecht is. Maar op het moment heb ik echt het idee dat ik niet zwanger ben, ik heb helemaal geen symptomen/klachten meer, zelfs mijn borsten doen maar minimaal pijn, net of ik de eisprong heb gehad. Niet eens een zwaar/raar gevoel in m'n onderbuik. Dat is waarom het voor mij heel eng/spannend is. Als ik nu gewoon veel verschillende kwaaltjes had, wist ik dat het goed ging 😅 En ja echt he... 17 oktober duurt zo lang 😞

één maand geleden

Hi, Heb op 21-9 ook een positieve test gehad daarna gelijk een clear blue test gehaald waarop stond 3+ heb hier en daar krampen sommige momenten wat heftiger. Voelt eigenlijk als menstruatieklachten. En op 15 oktober mijn eerste echo! Ben blij dat is lees dat het aan een groeiende baarmoeder kan liggen geeft me toch opluchting 😅

één maand geleden

Reactie op AHAO

Hi, Heb op 21-9 ook een positieve test gehad daarna gelijk een clear blue ...
Wow! Wanneer heb jij dan je eisprong gehad? Als de Clearblue 3+ aangeeft ben je eigenlijk 5 weken zwanger 🙈 Dus dan denk ik dat je iets eerder dan juni bent uitgerekend? 😘 Of je maakt heel veel hcg aan en bent in verwachting van een tweeling 🙈

één maand geleden

Heel herkenbaar allemaal! Ik heb sinds mijn eisprong al een zeurend gevoel in mn baarmoeder en rond de innesteling was dit wat heftiger. Nu op 4+1 en merk dat het af en toe wat af neemt. Wat dan inderdaad ook weer zorgen geeft, het is ook nooit goed ;) Probeer het maar zoveel mogelijk van me af te zetten. Je weet het toch niet en het blijft afwachten. Hopelijk snel een echo of iets, vk belt vandaag.

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Afname van klachten hoeft niks te betekenen, maar snap dat alles nu spannen ...
Hier hetzelfde een 2de zwangerschap hier en bij de eerste had ik niks door... nu een enorme opgezette buik en krampen.... lijk wel 3 maand zwanger haha. Heb pas 23 Oktober een afspraak voor de eerste echo. Dus ik word al gek...

één maand geleden

Reactie op LovingHeart-x

Wow! Wanneer heb jij dan je eisprong gehad? Als de Clearblue 3+ aangeeft be ...
Jammer dat ik geen meldingen krijg van reacties. Ik weet eerlijk gezegd niet precies wanneer mijn eisprong was 🤭. Ja ik ben heel benieuwd naar de eerste echo dan is alles wat duidelijker haha. Ja dat kan ook 🤣🤣