Mijn baby is 6 weken en het is nu al even dat ze echt last heeft van veel krampjes. Ik hoor ook gewoon haar buik rommelen. Ze krijgt nu NAN complete maar dat helpt precies niet zoals verwacht. Zijn er nog baby's met veel krampjes en oplossingen? Want ze wordt er echt steeds wakker van.