12 Reacties

23 dagen geleden

Yes heb ik ook last van! Ik lees graag mee

23 dagen geleden

Hi! Ik heb t ook.. soms ook na het plassen of het andere.. soms voor het slapen gaan ineens en dan wil ik toch even een paracetamol innemen het kan zo zeurderig zijn. Klinkt dit goed? Geen bloed ed gezien nog!

22 dagen geleden

Klopt! Ik vind het al menstruatie achtige krampen voelen. En idd met plassen voelt het bij mij soort van alsof er nog een sponge extra uitgeknepen wordt heel naar samen trekkend gevoel.

22 dagen geleden

Ik heb ook best veel pijntjes in mijn buik, meestal is het vooral rechts gelokaliseerd, onderin/zij en soms ook richting links. Kent iemand dat ook, dat het voornamelijk aan een kant pijn doet?

22 dagen geleden

Ja ik links onder (ook kant waar ik de eiersprong gevoeld heb) Voelt beetje steken in je zij als je te snel gelopen hebt ofzo 🤷🏼‍♀️

22 dagen geleden

In mijn eerste zwangerschap heb ik me hier uren druk om gemaakt, maar ik kan je vertellen: het hoort erbij! Geen zorgen. En als je twijfelt of zorgen maakt, altijd de VK bellen.

21 dagen geleden

Ik ben erachter gekomen dat ik weer zwanger ben door de welbekende steekjes tijdens het hoesten. Is idd het groter worden van je baarmoeder!

21 dagen geleden

Hi, heb dit ook elke dag en wel meerdere keren. Voornamelijk in de avond. Houdt dan even kort aan.

21 dagen geleden

Ja ik heb ook op en af buikpijn en soms steekjes…

21 dagen geleden

Ja heel herkenbaar!

20 dagen geleden

Reactie op W0928

Hi, heb dit ook elke dag en wel meerdere keren. Voornamelijk in de avond. H ...
Als je net lekker op de bank ligt of in bed stapt met die heerlijke uitstraling naar je benen 2x gehad deze week 🤣🤣

20 dagen geleden

Reactie op Disk91

Als je net lekker op de bank ligt of in bed stapt met die heerlijke uitstra ...
Aiii dat is vervelend😅😅