26 Reacties

8 dagen geleden

De foto is niet duidelijk te zien..

8 dagen geleden

Reactie op RRV2002

De foto is niet duidelijk te zien..
Ik heb even duidelijkere fotos proberen te maken. De App maakt ze echt vaag

8 dagen geleden

Van de afgelopen dagen

8 dagen geleden

Van vorige week

8 dagen geleden

En ook weer daarvoor

8 dagen geleden

De foto's zijn niet duidelijk..maar weet je dat HCG elke 48-72u pas verdubbeld? Het heeft dus niet zoveel zin om zovaak te testen...daarmee maar je jezelf alleen maar meer gestrest. Ook kunnen klachten heel wisselend zijn, tot sommige dagen amper klachten.. probeer over een dag of 2 nog eens te testen.. Succes!
Ik zie gewoon 2 streepjes en die van cool blue zegt ook zwanger.

8 dagen geleden

Reactie op Amomb

De foto's zijn niet duidelijk..maar weet je dat HCG elke 48-72u pas verdubb ...
Dankjewel al moet die op een gegeven moment toch wel oplopen de testen?

8 dagen geleden

Reactie op AanlokkelijkeKomeet078737

Ik zie gewoon 2 streepjes en die van cool blue zegt ook zwanger.
Dat klopt! Al moet je na de 4 weken toch wel een 2-3 weken hebben staan op de cb testen en dat de andere testen toch wel oplopen? Anders zit het niet goed toch? Sorry ben gewoon zo bang voor nog een miskraam.
Ik weet het niet. Zelf heb ik dit keer echt donkere strepen aan het begin al, maar bij mijn vorige zwangerschap was het heel licht. Maar beide keren zwanger. Heb zelf geen ervaring met die digitale. Ik zou gewoon even de verloskundige contacteren. Dan kun je het ook loslaten.

8 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Dankjewel al moet die op een gegeven moment toch wel oplopen de testen?
Jawel dat denk ik wel, maar als ik je verhaal goed gelezen heb weet je nog niet precies hoever overtijd je bent toch? Dan is het lastig te bepalen hoe hoog je HCG hoort te zijn en bij iedereen is de oploop anders... ik had bijvoorbeeld tot nu toe 2x pas bij 5 weken een knaltest馃槝

8 dagen geleden

Reactie op AanlokkelijkeKomeet078737

Ik weet het niet. Zelf heb ik dit keer echt donkere strepen aan het begin a ...
Bij mijn dochter had ik ook gelijk donkere strepen en een 2-3 weken op de cb test met dit termijn. Morgen moet ik toch een afspraak maken bij de verloskundige. Ga het met hun overleggen en hopen dat ze een bloedtest of iets willen doen zodat ik niet hoeft te wachten in deze onzekerheid

8 dagen geleden

Reactie op Amomb

Jawel dat denk ik wel, maar als ik je verhaal goed gelezen heb weet je nog ...
Dat wel, al heb ik alleen op 24 september gemeenschap gehad met de gedachte dat sperma 5 dagen overleeft in je lichaam maximaal zou ik nu wel echt al op minimaal 15 dpo moeten zitten. En daarbij hoort echt een knaltest blijft iedereen zeggen馃槄 Ik maak mij gewoon te veel zorgen dat ik mij er mentaal te veel aan ga hechten en dat ik het dan uiteindelijk verlies. Dankjewel馃グ Sowieso bel ik morgen de verloskundige, hopelijk kunnen zij mij ook geruststellen en niet zeggen dat ik moet afwachten.

8 dagen geleden

De test van 13-10 lijkt donkerder dan die van de dagen erna? Zie ik dat juist? Ik vrees dat een aflopende test niet veel goeds betekent 馃槴馃挃

8 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Dat wel, al heb ik alleen op 24 september gemeenschap gehad met de gedachte ...
Als je nu op 15dpo zou moeten zitten vind ik het nog niet heel gek dat je nog geen knaltest hebt gehad want dan had ik ook nog niet rond die tijd. Wel vind ik het gek dat 13-10 best duidelijk streepje te zien is maar de dagen erna niet? 馃

8 dagen geleden

Reactie op Miamam

De test van 13-10 lijkt donkerder dan die van de dagen erna? Zie ik dat jui ...
Dat klopt, dus het liep wel redelijk op. Toen is ook de misselijkheid gestopt uit het niks en zondagavond ook opeens het uit niks heel erg ziek geworden. Verder geen bloedverlies of iets. Al was die test wel met mijn 2de urine en de rest niet. Kunnen je testen door griep verminderen? Of lichter er uit zien? Het is allemaal wel heel toevallig 馃様

8 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Als je nu op 15dpo zou moeten zitten vind ik het nog niet heel gek dat je n ...
Klopt daarom maak ik mij ook echt best veel zorgen er over. Ben wel goed ziek geworden zondag avond en die van 13-10 was met middag urine en de andere niet. Maar nog maak ik mij veel zorgen er over 馃様

8 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Klopt daarom maak ik mij ook echt best veel zorgen er over. Ben wel goed zi ...
Snap het inderdaad! Morgen even contact opnemen met je vk鉂わ笍

8 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Snap het inderdaad! Morgen even contact opnemen met je vk鉂わ笍
Ik veeg net rozig bloed af tijdens het plassen, zegt natuurlijk niks maar de puzzelstukjes gaan wel steeds meer vallen馃様 Ik moet echt wat positiever worden merk ik

7 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Ik veeg net rozig bloed af tijdens het plassen, zegt natuurlijk niks maar d ...
Hmm. Ik weet dan niet of het helpt om positief te blijven om eerlijk te zijn ... Ik vind het allemaar maar gek en hoop op een wonder... Maar zie het somber in... :(