26 Reacties

6 dagen geleden

Geen antwoord op je vraag, maar ik zie vaker dat mensen meerdere testen doen. Waarom is dit? Nu ben ik aan het denken, moet ik dit ook doen? Ik heb maar 2 testen gedaan op dezelfde dag en het daarbij gelaten

6 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Geen antwoord op je vraag, maar ik zie vaker dat mensen meerdere testen doe ...
Nee, dat hoeft zeker niet! Ik heb zelfs maar 1 test gedaan. Doen wat goed voelt voor jezelf. Ik denk dat het heel veel risico's heeft voor je onzekerheid als je zoveel test en bij anderen om bevestiging vraagt. Ik zou echt adviseren; als het niet goed met je gaat of je zoveel stress hebt en bang bent voor een miskraam - bel de verloskundige. Alleen zij kan goed helpen/advies geven :)

6 dagen geleden

Oooh. Geen idee. Ik doe altijd maar 1 test 馃馃槼

6 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Geen antwoord op je vraag, maar ik zie vaker dat mensen meerdere testen doe ...
Nee zeker niet doen! Fijn dat jij het bij 2x testen kunt laten. Ik test ook meerdere keren maar dat is puur omdat ik miskramen heb gehad. Zo heb ik voor mezelf een 'beetje' houvast tot aan de eerste echo. Ook dan wil een positieve zwangerschapstest niet zeggen dat het allemaal goed gaat maar voor sommige geeft dit net even iets meer zekerheid. Ik raad het zeker NIET AAN !馃ぃ

6 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Geen antwoord op je vraag, maar ik zie vaker dat mensen meerdere testen doe ...
Hey nee zeker niet meer testen gaan doen! Ik begon onbewust heel vroeg met testen blijkbaar al iets van 6 dpo. Deze zwangerschap kwam heel onverwachts. Maar ik wist dus niet hoever ik was enzo dus was echt in shock en bij mijn vorige dochter had ik gelijk een knaller. Dus de stress nam het over en ben dagelijks gaan testen. Heb ook een miskraam gehad zonder dat ik wist zwanger te zijn. Dus ik vergelijkte het daarmee en hoe dat dan gegaan geweest zou zijn. Ondertussen geraak ik veel verder en wordt ik onzeker door de ervaringen van anderen. Dat heeft voor het obsessief testen gezorgd. Ben van nature al iemand die geen geduld heeft en graag wilt weten of het goed zit. Maar dit kan simpelweg geeoon niet. Heb het een beetje moeten loslaten, het kan alle kanten op gaan. En als het toch een miskraam doorzet dan moet dat zo geweest zijn鉂わ笍

6 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Nee zeker niet doen! Fijn dat jij het bij 2x testen kunt laten. Ik test ook ...
Goed gezegd inderdaad 馃槄 Ik heb toch wel maar weer getest vandaag in de late avond na veel drinken heel de dag. Het leek donkerder, ga het ook niet delen met mensen. Want die foto's slaan elke keer lichter uit en dan wordt ik weer onzeker van andere馃槄 Dus voor mijzelf merk ik dat ik hiermee kan leven tot volgende week en dan ga ik het zien bij de eerste echo