7 Reacties

2 dagen geleden

Helemaal niks ben ik bang. Had het vorige zwangerschap ook en deze ook.

2 dagen geleden

Ik! Van de week bewusteloos gegaan ook echt een drama. 90/60 dus voel me een beetje wankel.. maar voor de rest gaat het oké. Ik werk wel ietsje minder nu aangezien ik in de horeca werk en dat ook echt niet mee helpt haha. Hopenlijk snel vooruitgang, en bij jou ook. :)

2 dagen geleden

Het meeste wat ik kan doen doe je al. Enige wat ik nog kan toevoegen; hoe is je Hb en ijzer gehalte? Als die laag zijn, dan wordt je bloeddruk nog lager dan die al is. Wellicht de moeite waard om te checken! Verder rustig aan doen en niet te snel willen opstaan. Dus van liggen naar zit; even zitten, voordat je gaat staan, etc. Succes!

één dag geleden

Reactie op Marelena

Het meeste wat ik kan doen doe je al. Enige wat ik nog kan toevoegen; hoe i ...
Goeie! Was voor mijn zwangerschap prima, heb een maand of 4 geleden nog bloed laten prikken ook vanwege vermoeidheidsklachten. Maar nu met de nipt die eraan komt zal ik het vragen om mee te nemen. Heb wel ook echt al een natuurlijke behoefte aan appelstroop e d. eten :)

één dag geleden

Reactie op Roseanne_

Ik! Van de week bewusteloos gegaan ook echt een drama. 90/60 dus voel me ee ...
Ohh nee!! Wat naar. Deed je iets specifieks dat je flauwviel of kwam het bij jou ook spontaan? Ja dat snap ik dat je dan minder kan werken dat lijkt me niet niks. Ik heb 'gewoon' een kantoorbaan en vind die momenteel al zwaar

één dag geleden

Reactie op Marelena

Het meeste wat ik kan doen doe je al. Enige wat ik nog kan toevoegen; hoe i ...
Rustig opstaan was hier denk ik de truc geweest. Ik moest daarvoor nodig plassen dus was snel opgestaan. Maar dat was toen ik bijna flauwviel al een paar minuten daarvoor. Nu probeer ik idd even te zitten en langzaam omhoog te komen. Voor een adhd'er voelt dat als omatempo, maar wat moet dat moet 🫣

één dag geleden

Ja, heel herkenbaar. Nu mijn tweede zwangerschap en wat mij helpt (hielp ook goed tijdens mijn vorige zwangerschap, duurde ff voor ik er achter was🙃) is véél vaker op de dag wat eten; kracker, dropjes, fruit, bouillon.. etc.