10 Reacties
17 uur geleden
Ik gebruik ook die fles. Ik wissel helemaal niey van speen ik gebruik sinds de geboorte maat xs. De tepel word ook niet groter dus waarom de flessen speen wel.
16 uur geleden
Ik heb eerder op dit forum gelezen dat sommigen ervaren dat de m speen kleiner is dan de s. Ik ben juist geswitcht van S naar M en sindsdien gaat het drinken weer goed. Ik heb niet het idee dat hij langzamer is.
15 uur geleden
Ik gebruik de XS speen. De volgorde van die spenen is: XS-M-S-L (heel vaag maar zo zit het bij dit merk)
10 uur geleden
Reactie op KleinNijntje
Ik gebruik de XS speen. De volgorde van die spenen is: XS-M-S-L (heel vaag ...
Meen je dit zou? 😳 En ik denken allemaal M aangeschaft omdat ik als een normaal iemand dacht, xs en s is klein en L zal te groot zijn. Sorry maar heel apart 🫣. Staat na mijn idee niet goed vermeld 🫠
10 uur geleden
Reactie op Nicole_01
Meen je dit zou? 😳 En ik denken allemaal M aangeschaft omdat ik als een no ...
Haha ja is echt stom. Ik moest ook echt zoeken daarvoor. Vind het ook niet slim. Ik had bij de S dat het super snel ging en bij M minder. Vond dat toen ook vreemd.
6 uur geleden
Reactie op Sairina
Wat gek! Hoe weet je dit want dit is wat Lansinoh zelf aangeeft. Ik ben nu ...

Veel online opzoeken.. las zo veel reacties van andere overal over de volgorde. En toen uitgeprobeerd met de spenen met water erin en zo bevestigde ik het
3 uur geleden
Reactie op DankbareRiff749830
Ik gebruik ook die fles. Ik wissel helemaal niey van speen ik gebruik sinds ...
Vind dit altijd zo een rare, lees dat ook steeds op het bvforum op fb maar uit mijn tepel komt echt veel meer melk dan uit de kleine speentjes. Daardoor duren de flesjes 40 minuten en aan de borst is ze in 4 minuten klaar. Ze raakt ook gefrustreerd als die fles niet zo snel gaat. Maw mijn dochter hoeft aan de borst helemaal niet te werken, de melk loopt er gewoon uit, als ik een kleine speen geef dan zou ik haar daarmee eerder plagen dan een plezier doen.