2 Reacties

17 dagen geleden

Dit vind ik op internet: Vermijd geparfumeerde producten voor het wassen van je vulva. Vergeet ook niet dat afscheiding helpt om slechte bacteri毛n weg te spelen. Je hoeft je vagina dus niet van binnen te wassen. Gebruik een natuurlijk of op water gebaseerd glijmiddel, zoals alo毛 vera om je vagina vochtig te houden en eventuele ongemakken tijdens de seks te verlichten. Dit kan niet alleen helpen tegen een droge vagina, maar het zal seks ook aangenamer maken voor jou en je partner. Blijf gehydrateerd door meer water te drinken. Het is niet alleen goed voor je lichaam, maar het verhoogt ook je natuurlijke vaginale vochtgehalte. En als alleen water drinken een beetje saai wordt, voeg dan eens een schijfje citroen of komkommer toe. Ontspan en relax of praat met je partner over meer tijd nemen om je op je gemak te voelen in de aanloop naar seks. Door te ontspannen en langer de tijd te nemen om je voor te bereiden op seks, heb je een betere kans om vaginaal vocht te produceren en ervan te genieten! Het is niet erg dat je er last van hebt overigens, kan met je hormonen te maken hebben 鈽猴笍

17 dagen geleden

Ik heb een huidaandoening daar beneden en daardoor nu nog droger dan normaal Ik gebruik daarvoor vasaline paraffine. Of vagisan beschermende cr猫me. Beide zijn ook veilig tijdens de zwangerschap