18 Reacties

14 dagen geleden

Hoeveel weken zou je zijn? Willen ze ook nog niet wachten om volgende week nog eens te kijken?

14 dagen geleden

Hai, wat verdrietig voor je!🥺Hoeveel weken zwanger ben je? Dan kan iedereen wat makkelijker reageren op je vraag. 🥰

14 dagen geleden

Heeft de verloskundige er niks over gezegd? Want je zou minder ver kunnen zijn dan je denkt, maar het kan ook zijn dat je het vruchtje verloren bent

14 dagen geleden

Reactie op Lijnn93

Hai, wat verdrietig voor je!🥺Hoeveel weken zwanger ben je? Dan kan iederee ...
Er staat 5+6 weken

14 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Hoeveel weken zou je zijn? Willen ze ook nog niet wachten om volgende week ...
5+6 weken … ja willen ze wel alleen het is best stressvol dus wilde graag weten over iemand hier meer over weet. 🥲

14 dagen geleden

Ik heb gisteren een echo gehad en volgens de echo 5+2 weken bij mij was alleen de vruchtzak en het dooierzakje te zien nog geen embryo. Ze zei tegen mij dat dit nog niks zegt over wel of niet goed met deze termijn. Ik heb 18 oktober weer een echo. Maar ik snap je angst.. Ik ben ook bang had het liefst ook gehad dat ze al iets gezien hadden.

14 dagen geleden

Reactie op Lijnn93

Ik heb gisteren een echo gehad en volgens de echo 5+2 weken bij mij was all ...
Bij mij was er ook geen dooierzakje te zien vandaar de angst…

14 dagen geleden

Ik heb dit helaas in maart gehad. Ik heb ervoor gekozen om de miskraam op te wekken met medicatie en dat ging super vlot! Helaas bleef er restweefsel achter waardoor het uiteindelijk 4 maanden geduurt heeft voordat mijn baarmoeder helemaal leeg was. Het is echt mega verdrietig, maar mij hielp het wel om te denken dat het 'gelukkig' een miskraam was waarbij er geen dood kindje in mij zat. En het hielp mij ook om te bedenken dat het anders vast geen gezond kindje was geweest als er wel een vruchtje in de vruchtzak zou groeien.. Inmiddels wel opnieuw weer zwanger! Nadat mijn baarmoeder echt schoon was, waren mijm hormonen echt uit balans, ik heb dit 2 maanden aangekeken en daarna besloten om teunisbloemolie te slikken tot mijn ovulatie. Die maand ook dus weer zwanger geraakt (nu 4,5 week). Heel veel sterkte...

14 dagen geleden

Reactie op Juultje05

Bij mij was er ook geen dooierzakje te zien vandaar de angst…
Ja ik snap je angst, maar het kan ook komen doordat je zo vroeg een echo hebt gehad.

14 dagen geleden

Reactie op muntcitroen

Ik heb dit helaas in maart gehad. Ik heb ervoor gekozen om de miskraam op t ...
Oh wat heftig … ja het is mega verdrietig en onwetend dankjewel dat je je verhaal wilt delen x

14 dagen geleden

Reactie op Lijnn93

Ja ik snap je angst, maar het kan ook komen doordat je zo vroeg een echo he ...
Laten we daar op hopen

13 dagen geleden

Reactie op muntcitroen

Ik heb dit helaas in maart gehad. Ik heb ervoor gekozen om de miskraam op t ...
Ik heb dit in feb te horen gekregen. Vervolgens 2 weken gewacht want was misschien niet zo ver. Helaas een lege vruchtzak. Met medicatie de miskraam opgewekt, echter bleef ik bloeden en uiteindelijk een curettage gehad in april. Veel sterkte en hopelijk krijg je goed nieuws!

13 dagen geleden

Reactie op youarewelcome

Ik heb dit in feb te horen gekregen. Vervolgens 2 weken gewacht want was mi ...
Heftig hoor.. hoe gaat het nu met je? Dankjewel! Ik vind het allemaal super spannend en heb gelukkig al bij 6 weken een eerste echo 🍀 maar meer dan afwachten kun je toch niet doen..

10 dagen geleden

Jeetje, ik wens je heel veel sterkte toe aankomende tijd ❤️‍🩹❤️‍🩹 ik heb dit ook gehad afgelopen februari. Heb 2 weken gewacht dat de miskraam vanzelf op gang kwam, maar heb uiteindelijk de miskraam op moeten wekken met medicatie. Toen ben ik het vruchtzakje verloren, ik had wel nog wat rest weefsel dat er uit kwam bij mijn volgende menstruatie. Ik hoop dat het ondertussen oké met je is en ik wens je zo ontzettend veel sterkte toe ❤️‍🩹🍀

5 dagen geleden

Reactie op Juultje05

Bij mij was er ook geen dooierzakje te zien vandaar de angst…
Jeetje wat spannend hè!!! Bij ons gister precies het zelfde.. zwanger via IUI, mooi vruchtzakje te zien… helaas was deze leeg. Een hoekje zak slijmvlies voor dus deze kreeg ze niet op de echo. Dus…. Of te klein, in het hoekje, leeg. Volgende week vrijdag weer een echo.

5 dagen geleden

Hi! Heb je je nieuwe echo gehad?

5 dagen geleden

Ik had afgelopen maandag een echo bij de verloskundige, ik zou toen 6+6 zijn. Ze zag alleen een leeg vruchtzakje…. 2 dagen later mocht ik naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Daar zagen ze een vruchtje mét een hartslag! Woensdag gaan we kijken of het weer gegroeid is.