23 Reacties

22 dagen geleden

Nee? Er kan toch niks mee fout gaan?

22 dagen geleden

Niet spannend, maar ook nog niet echt aan toegekomen haha. Ik word heel vroeg wakker en ben ‘s avonds erg moe en niet in de stemming. Overdag druk met dochter van 1 😅

22 dagen geleden

Vandaag pas positieve test dus nog niet mee bezig geweest 🙃 Wel….. had ik bij mijn ma ongeveer vanaf het moment dat het hartje gestopt moet zijn iedere x dat ik een orgasme had wat bloed verlies 🥺 Dit kan altijd natuurlijk maar achteraf is het vanaf dat moment dus vind dat nu wel even een dingetje. Maar zolang het wil gewoon lekker doen het kan geen kwaad ☺️

22 dagen geleden

M’n libido is echt tragisch geworden en m’n energieniveau is ook laag. Maar zeker gewoon genieten als je de behoefte voelt 🥰

22 dagen geleden

Ja ik vind het ook spannend. Ik ben nu 4 weken zwanger en het is mijn eerste zwangerschap. Ik lees over het algemeen dat het geen kwaad kan maar toch soms ook wisselende verhalen van mensen die toch het vermoeden hadden dat de miskraam (onder andere) door seks is gekomen. Ik lees dus graag mee!

22 dagen geleden

Toen ik 4 weken zwanger was en het niet wist 3x wat bloed gehad na de seks. Nu ben ik 5.5 week en durven we niet goed meer haha

22 dagen geleden

Reactie op Jassie93

Toen ik 4 weken zwanger was en het niet wist 3x wat bloed gehad na de seks. ...
Ach ja het is wat hè.. ik heb dus ook dat ik daar dan over na ga denken en het niet meer heel goed durf, terwijl het absoluut geen kwaad kan.. dus als ik me er dan overheen zet voelt het als loslaten van het willen hebben van grip. Ik las ook een ander forum hierover, dat er best veel vrouwen zijn die echt minder behoefte aan intimiteit hebben na bevruchting, tijdens zwangerschap en ook na het krijgen van een kindje (dat laatste snap ik in elk geval 😊).

22 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Ja ik vind het ook spannend. Ik ben nu 4 weken zwanger en het is mijn eerst ...
Ik geloof echt dat het geen enkele kwaad kan, maar gevoelsmatig heb ik wel zo iets van ‘laten we vooral voorzichtig doen’ ☺️

22 dagen geleden

Reactie op VWJ

M’n libido is echt tragisch geworden en m’n energieniveau is ook laag. Maar ...
Heb ik ook hoor! Maar ik ervaar wel dat door het toch te doen (ik moet een beetje een drempeltje over, in goede zin hoor) ik daar wel weer blij van word 😊

22 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Ja ik vind het ook spannend. Ik ben nu 4 weken zwanger en het is mijn eerst ...
Een miskraam heeft vaak een andere reden. Kan niet zijn dat het door seks komt. Ook is je buik een bescherming voor de baby. Moet ook tegen een stootje kunnen 🙈 En nee... de vagina is heel lang en bij een penetratie raakt het de baby niet

22 dagen geleden

In vind het niet per se spannend maar heb voornamelijk totaal geen zin. Ben heel moe en pijnlijke tepels helpen ook niet, helaas

22 dagen geleden

Reactie op 1992KM

In vind het niet per se spannend maar heb voornamelijk totaal geen zin. Ben ...
Komt helemaal vanzelf weer hoor! Vooral ook geen druk erop leggen, juist gewoon de tijd nemen en ontspannen

22 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

Een miskraam heeft vaak een andere reden. Kan niet zijn dat het door seks k ...
Ja de theorie ken ik. Maar toch lees ik dan wel eens verhalen van vrouwen die na seks bloedingen kregen waarna snel een miskraam volgde. En dan de bloedingen daarvoor niet gehad. Hoeft inderdaad niet door seks te komen, maar toch vind ik dat soort verhalen een beetje verontrustend. Maar inderdaad, maar proberen los te laten en een beetje rustig aan misschien. Moet zeggen dat veel lezen over andermans ervaringen goed doen, maar als ik dan weer van die heftige verhalen lees dan kan ik daar best onzeker van worden. Anyways: Lets hope for the best voor iedereen :)

22 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Ja de theorie ken ik. Maar toch lees ik dan wel eens verhalen van vrouwen d ...
Soms is het niet altijd handig om alles via het internet op te willen zoeken. De verloskundige heeft ervaring. Bij vragen, zou ik dat voor hen bewaren :) Het is niet nodig jezelf onzeker te maken over situaties en ervaringen van andere. Belangrijkste is, geniet en vertrouw op je gevoel ❤️

22 dagen geleden

Waar ik nu wel (nog meer) op ga letten is om geen blaasontsteking te krijgen!

22 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ach ja het is wat hè.. ik heb dus ook dat ik daar dan over na ga denken en ...
Gelukkig is de behoefte aan intimiteit er zeker nog maar voor mijn vriend vind het spannend

22 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Komt helemaal vanzelf weer hoor! Vooral ook geen druk erop leggen, juist ge ...
Oh daar ben ik ook helemaal niet bang voor. Het voelt zo dubbel dat de behoefte aan intimiteit er wel is, maar dat m'n lichaam even niet meewerkt. Nu maar extra vaak even gewoon knuffelen

22 dagen geleden

Doen nu je nog wil!! Bij mijn vorige zwangerschap tot 6 maanden na de geboorte zijn de keren op 1 hand te tellen.

21 dagen geleden

Nou merk dat het wel iets rustiger moet ofzo 😂 maar gewoon nog elke dag, ben ook niet bang dat het daardoor fout zou kunnen gaan. Af en toe bij hard en diep stoten🤐 krijg ik steken maar dat had ik normaliter ook soms dus ik ga er vanuit dat het allemaal echt geen kwaad kan!

20 dagen geleden

Reactie op Preggo2

Nou merk dat het wel iets rustiger moet ofzo 😂 maar gewoon nog elke dag, b ...
Gewoon nog elke dag 😅 Heerlijk hoor, dat je jouw ritme aan kan houden. Voor mij is het nooit een gewoonte geweest om het elke dag te doen, word al moe van de gedachte haha