11 Reacties

10 maanden geleden

Heb ik ook helaas😣

10 maanden geleden

Hier het zelfde...🙋‍♀️

10 maanden geleden

Hier net zo.. 😚

10 maanden geleden

Ik heb echt precies hetzelfde!

10 maanden geleden

Ja hier ook hoor! Ik "help" hem dan wel als zijn behoefte er is maar vanuit mij hoeft die hele polonaise ook even niet. Bij mij is het wel merendeels het onaantrekkelijk voelen en ongemak met die buik. Dit gaat weer over. No worries

10 maanden geleden

Bij mij is het net andersom. Ik heb elke dag wel zin, maar hij niet helaas....

10 maanden geleden

Same, vanaf het begin vd zwangerschap al! Vriendinnen die zeiden, wacht maar op het tweede trimester.. trek je alle kleren van zn lijf. Inmiddels aangekomen in Derde trimester en wacht nog steeds😅. En ook al heb ik wel ‘zin’, lukt het me ook maar lastig écht opgewonden te worden. Hopelijk na de zwangerschap weer weg🙈

10 maanden geleden

Herkenbaar! Vanaf het moment dat ik zwanger was heb ik al 0 libido, nog voordat ik kon testen. Mijn man z’n libido is de laatste maanden ook alleen maar afgenomen. We praten er goed over en het komt vast wel weer terug 🥰

10 maanden geleden

Ik denk toch je lijf zich aan het voorbereiden is op de kleine. Dan zie je toch ook bij veel vrouwen dat (vooral in de avond) de zin wat minder is omdat je met je hoofd meer bij de baby bent dan bij jezelf. Het is heel normaal, kan wel heel vervelend zijn.

9 maanden geleden

Ik heb altijd al een vrij laag libido en nu is het nog minder, echter probeer ik af en toe wel zin te maken, maar dan doet het elke keer pijn :( Last van een branderig gevoel. Mijn man vindt het gelukkig niet zo erg en ik probeer hem inderdaad ook te helpen af en toe.

Reactie op BoeiendeKamille114024

Ik heb altijd al een vrij laag libido en nu is het nog minder, echter probe ...
Krijg je dat branderige gevoel dan achteraf??? Ik heb dat de laatste keren gehad. Na de seks paar dagen last. Alsof onze hormonen ineens niet meer matchen ofzo